Υπάρχουν μέρες που ξυπνάς και θέλεις να βάλεις το αγαπημένο σου τζιν και αθλητικά. Κάποιες βραδιές, θέλεις να βγεις ραντεβού και να φορέσεις κάτι εφαρμοστό, δαντελένιο, ίσως σέξι με υποψία διαφάνειας. Τις περισσότερες φορές θα εμπιστευτείς την ασφάλεια ενός μαύρου αλάθητου look. Ενίοτε, θα τολμήσεις κάτι λαμπερό, με παγιέτες.

Δεν ξέρω καμία γυναίκα που να μην έχει πει –μετά από πολλές δοκιμές ρούχων – ότι δεν έχει τίποτα να φορέσει, παρόλο που οι ντουλάπες της αναστενάζουν. Η Χριστίνα Κατσαούνη ήρθε κουβαλώντας λύσεις. Τα πιο θηλυκά, διαχρονικά, απαραίτητα κορμάκια που μεταμορφώνουν το πιο βαρετό ντύσιμο σε κάτι βγαλμένο από σελίδες περιοδικού μόδας. Τα κορμάκια της είναι φτιαγμένα από υλικά που αντέχουν χρόνια, πολυτελή και ποιοτικά. Μπορούν να σμιλεύσουν το σώμα και να δημιουργήσουν ωραίες καμπύλες, μπορείς να τα συνδυάσεις με τζιν, φούστα, παρεό, σορτσάκια, έχω δει fashion icon να το φορά με φόρμα, γενικά θα το λιώσεις.

Είναι τόσο ανακουφιστικό να βλέπεις στην ελληνική αγορά νέες Ελληνίδες σχεδιάστριες που αγαπούν το γυναικείο σώμα και δεν το τιμωρούν με ασφυκτικά ρούχα που κολακεύουν ελάχιστες. Η Χριστίνα Κατσαούνη θέλει κάθε γυναίκα που φορά ένα body της να νιώθει αυτοπεποίθηση, να αισθάνεται όμορφη. Είχαμε κάποιες απορίες για το brand της, το The C Edition, και μας τις έλυσε όλες.

Πόσα πράγματα άλλαξαν στη ζωή σου από το 2017 που αποφάσισες να λανσάρεις μια σειρά με κορμάκια, μέχρι σήμερα, που το brand The C Edition έχει γίνει αναγνωρίσιμο στην ελληνική αγορά;

Το να αποκτάς την δίκη σου εταιρεία είναι μια πολύ μεγάλη ευθύνη όπως είναι άλλωστε και οτιδήποτε σου προσφέρει κάποια μορφή ελευθερίας και ανεξαρτησίας. Το ‘17 το brand κι εγώ μαζί του κάναμε βηματάκι βηματάκι το νέο αυτό τόλμημα, έχοντας πάντα ως κύριο μέλημα μου τις γυναίκες και την ευθύνη που έχω απέναντι σε αυτές.  Στο The C Edition σήμερα, 5 χρόνια σχεδόν μετά,  θα πω πως δεν άλλαξε τίποτα από την ουσία του ούτε από το άγχος της δημιουργίας, της εξέλιξης και της ευθύνης. Το μόνο που όντως έχει αλλάξει είναι πώς πλέον γνωρίζω πολύ καλά τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά.

Επηρέασε η πανδημία τις πωλήσεις των ελληνικών brands; Ποια είναι η δική σου εμπειρία;

Η πανδημία επηρέασε καθολικά τον τρόπο εργασίας μας.  Μας έμαθε να δουλεύουμε με κάθε πιθανό τρόπο, να είμαστε ευέλικτοι, πρακτικοί και συνάμα υποψιασμένοι για κάθε είδους πιθανή ή και απίθανη αλλαγή. Αναμφισβήτητα επηρέασε τις πωλήσεις και το λιανικό εμπόριο χτυπήθηκε όσο λίγα αλλά θα τολμήσω να πω πως έβαλε πολύ δυνατά στο παιχνίδι τις ηλεκτρονικές αγορές που μέχρι πριν από λίγο καιρό ειδικά στην χώρα μας ένα μεγάλο ποσοστό τις κοιτούσε με επιφύλαξη. Αυτό στήριξε ουσιαστικά το The C Edition στα χρόνια της πανδημίας και για εμένα κάνοντας έναν πρόχειρο απολογισμό είναι μία πολύ σημαντική εξέλιξη στην αγορά.

Πόσο χρησιμοποιείς τα social media για να διαφημίσεις τα κορμάκια και πόσο επηρεάζουν όντως τον τρόπο που ντυνόμαστε;

Τo The C Edition λατρεύει να διατηρεί την αμεσότητα με τις γυναίκες που το επιλεγούν οπότε τα social media βοηθούν πάρα πολύ όχι μόνο στην προώθηση μιας νέας συλλογής αλλά και στη διατήρηση της επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό. Πάρα πολλές φορές ζητάω ιδέες για κορμάκια για τις επερχόμενες συλλογές, feedback για σχέδια ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που δίνω ιδέες για το πως να φορέσουν το εκάστοτε body. Το The C Edition είναι ένα brand που χρησιμοποιεί την δυναμική του για να περάσει ένα πιο ουσιαστικό μήνυμα από το προφανές κι αυτό είναι η δύναμη που κρύβουν οι γυναίκες όταν στηρίζουν η μια την άλλη. Αυτός ο κύκλος γυναικών που ονειρευόμουν να δημιουργήσω υπάρχει όντως εκεί έξω και αγαπάει πραγματικά τα bodysuits όσο αγαπάει και το The C Edition τις γυναίκες κι αυτό με συγκινεί ουσιαστικά.

Σχετικά με το αν περνούμε ιδέες από τα social media για το πως θα ντυθούμε, αυτό συνέβαινε από πάντα σε όλες τις μορφές των media είτε αυτά ήταν τα περιοδικά μόδας, το Ίντερνετ είτε ακόμη και η τηλεόραση. Οι άνθρωποι επηρεαζόμαστε άμεσα από τις προσλαμβάνουσες μας κι αν αυτές αυτή την εποχή λέγονται Instagram και Tik tok τότε σίγουρα θα επηρεαστούμε από αυτές.

Γιατί ένα κορμάκι είναι απαραίτητο στις ντουλάπες μας;

Αγαπάμε τις διαχρονικές αγορές που τις καθορίζει σε κάθε ρούχο η ποιότητα και η γραμμή του. Τα bodysuits The C Edition εφαρμόζουν σαν γάντι στο γυναικείο σώμα, κολακεύουν, σμιλεύουν και αναδεικνύουν τα σωστά σημεία αποκρύπτοντας τυχόν ατέλειες ενώ η ποιότητα τους είναι άριστη. Τώρα, το σχέδιο που θα επιλέξει η καθεμία είναι κάτι υποκείμενο αλλά ένα body που θα το έχεις για πάντα και θα μπορέσεις να το φορέσεις σε τόσες διαφορετικές περιστάσεις μόνο απαραίτητο μπορώ να πω ότι είναι στην γυναικεία γκαρνταρόμπα.

Γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό στη μόδα το κομμάτι της συμπερίληψης, τα δικά σου κορμάκια φοριούνται από plus size γυναίκες;

Το inclusivity είναι πολύ σημαντικό -πόσο μάλλον για ένα brand όπως το δικό μου που θέλει να ντύνει τις γυναίκες σε κάθε πιθανή περίσταση της ζωής τους. Παρόλα αυτά, έχει τύχει να φοβούνται να επιλέξουν τα bodysuits γιατί πιστεύουν πως δεν θα τους κάνουν ή δεν θα μπορέσουν να τα φορέσουν το οποίο δεν ισχύει και παρακινώ πάντα πριν αποφασίσουν πως κάτι δεν είναι για εκείνες να το δοκιμάσουν.  Φυσικά το The C Edition όπως και πολλά ελληνικά brands δεν είναι fast fashion brands. Όλα φτιάχνονται από πολύ μικρή ομάδα οπότε ακόμη μαθαίνουμε και εξελισσόμαστε κι εμείς στο κομμάτι του inclusivity.

Πώς αντιλαμβάνεσαι ότι έχει αλλάξει (αν έχει αλλάξει) η έννοια του sexiness και της θηλυκότητας από τότε που ξεκίνησες μέχρι σήμερα;

Πιστεύω πώς πλέον οι γυναίκες έχουμε γίνει πολύ πιο πρακτικές στο ντύσιμο μας κι αυτό το βρίσκω σωτήριο. Σίγουρα έπαιξε ρόλο η πανδημία σε αυτό όπως και η 90s τάση που έφερε τα sneakers και πάλι στο προσκήνιο αλλά η γυναίκα πλέον είναι αυτόφωτη δεν βασίζεται σε ένα ρούχο ώστε να την μεταμορφώσει. Επιλέγει κομμάτια που έξυπνα θα αναδείξουν τα σωστά σημεία του σώματός της, τη θηλυκότητα της και πάνω από όλα αυτό που είναι.

Γυρίζοντας πίσω, όταν είπες σε οικογένεια, φίλους και γνωστούς ότι θα αφήσεις τη δουλειά σου στα περιοδικά και θα δοκιμάσεις την τύχη σου ως σχεδιάστρια, τι αντιδράσεις συνάντησες;

Θα πω πώς όλοι ήταν διστακτικοί γιατί τα κορμάκια μέχρι τότε τα είχαν όλοι στο μυαλό τους είτε ως είδος για γυμναστική είτε ως εσώρουχο, δεν υπήρχε η φιλοσοφία του top – κορμάκι.  Επίσης, προερχόμουν από άλλο χώρο και δεν είχα σχέση ούτε με το εμπόριο ούτε με το επιχειρείν και το βασικότερο όλων δεν πίστευε κάνεις πώς μπορεί να στηριχθεί ένα brand σε ένα είδος (που πλέον το θεωρούν genius) και μάλιστα όταν αυτό έχει τόσο χαμηλή δημοτικότητα, κοινώς δεν το φοράει κανείς. Όπως αντιλαμβάνεσαι δεν άκουσα κανένα, δεν είχα συνειδητοποιήσει και ακριβώς την αλλαγή που πήγαινα να κάνω στη ζωή μου (ίσως αν το υπερανέλυα να παρέλυα από τον φόβο) έκανα την έρευνα μου, βρήκα τους συνεργάτες (που έχω ακόμη), έδωσα στις φίλες μου να δοκιμάσουν τα πρώτα 18 bodies και έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι υπάρχει και η πιθανότητα να μην τα πάρει κανείς έβγαλα το brand στον αέρα τον Ιούνιο του ‘17. Η ανταπόκριση ήταν μοναδική και έχω να πω σε όσες/ όσους θέλουν να κάνουν κάτι δικό τους, απλά να το κάνουν κι όλα τα άλλα θα τα βρουν στην πορεία.

Ποιο είναι το πιο ωραίο πράγμα που σου έχει πει πελάτισσα για τα κορμάκια;

Έχω την τύχη να ακούω υπέροχα λόγια! Παρόλα αυτά θα ξεχωρίσω αυτό που μου γράφουν περισσότερο πώς τα κορμάκια τους γεμίζουν με αυτοπεποίθηση και αυτό είναι και το ζητούμενο. Ακόμη και τις ημέρες που δεν νιώθεις πώς είσαι στα καλύτερα σου να επιλέγεις ένα body να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και τελικά να σου αρέσει αυτό που βλέπεις.  Όλες το χρειαζόμαστε αυτό το boost και τα bodysuits με χαροποιεί πολύ όταν μαθαίνω πως το κάνουν!

Φέτος είναι η στιγμή για το λευκό κορμάκι;

Φέτος είναι η στιγμή και για το λευκό κορμάκι αλλά και για τα lycra bodysuits που έρχονται σε πολύ έντονα χρώματα και ανυπομονώ να δω όλες όσες τα επιλέξουν να τα φορέσουν.

Θυμάσαι την πρώτη φορά που είδες -τυχαία- κάπου μια γυναίκα να φοράει ένα The C Edition;

Φυσικά και το θυμάμαι ήταν βράδυ – ξημερώματα ίσως στο 7Jokers και έπειτα από εκείνη την νύχτα το είχα κάνει παράδοση όποια έβλεπα έξω με body The C Edition να την κερνάω ποτό. Σχεδόν καμάκι!

Έχω την αίσθηση ότι οι γυναίκες μεταπανδημικά ντύνονται πλέον casual. Απεκδύθηκαν τα γεμάτα πούλιες & λαμέ φορέματα και τα ψηλοτάκουνα. Και βγαίνουν με ένα τζιν κι ένα tshirt. Ποια είναι η δική σου άποψη;

Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί οι γυναίκες πλέον φροντίζουν τόσο τον εαυτό τους που είναι οι ίδιες η λάμψη στο ντύσιμο τους και δεν χρειάζονται extra στοιχεία. Ένα παντελόνι και ένα body και έξω από την πόρτα όπως συνηθίζω να λέω.

Μπαίνω στο site σου, πες μου ένα κορμάκι που πιστεύεις ότι είναι must have κομμάτι και θα το λιώσω;

Όλα τα μαύρα βαμβακερά! Φέτος έχω μία λατρεία για τα body Yvonne και Valentina από την συλλογή Charm αλλά αν πρέπει να πάρεις ένα θα σου πρότεινα το best seller των best sellers που μάλλον το έχουν όλες οι Ελληνίδες, το Melissa από την πρώτη collection (Circle) είτε σε μαύρο είτε σε λευκό.

Info: Δείτε τη νέα συλλογή εδώ και κάντε follow εδώ ή εδώ.

Φωτογραφίες: Νίκος Παπαδόπουλος