“Ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε τα παιδικά σας όνειρα, γιατί το Barbie’s Dreamhouse εμφανίστηκε μυστηριωδώς ψηλά στους λόφους του Μαλιμπού της Καλιφόρνια—και μπορείτε να μείνετε εκεί μια νύχτα”. Μια μόνο έξυπνη μαρκετινίστικη διαφήμιση για την Barbie πριν καν βγει.

Για μήνες, η Mattel και η Warner Bros. χρησιμοποίησαν το marketing (αυτή την υπερπαραγωγή της Mattel) για να δώσουν στο κοινό μια γεύση από τον παστέλ κόσμο της Barbie. Απέδωσε στο box office. Με το παραπάνω. Η Warner Bros φέρεται να ξόδεψε 150 εκατομμύρια δολάρια για το μάρκετινγκ της «Barbie», σύμφωνα με ρεπορτάζ του Variety. Ακόμη και συνεργασία με το Burger King Brazil για ένα ροζ burger είδαμε.

Το μάρκετινγκ σίγουρα απέδωσε, επειδή η “Barbie” είχε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 στο box office των ΗΠΑ. Σε συνδυασμό με το “Oppenheimer“, οι δύο ταινίες είχαν την τέταρτη μεγαλύτερη συλλογική συμμετοχή στο box office στην ιστορία των ΗΠΑ και τη μεγαλύτερη προσέλευση από την πανδημία.

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter , στο πρώτο Σαββατοκύριακο της, η “Barbie” απέσπασε 155 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και 337 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ταινία της Warner Bros έχει φέρει στα ταμεία περισσότερα από 750 εκατομμύρια δολάρια και κατατάσσεται ως η τρίτη μεγαλύτερη ταινία της χρονιάς.

Εν τω μεταξύ, το «Oppenheimer» έχει κερδίσει 174 εκατομμύρια δολάρια στο εγχώριο box office και 400 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office. Έχει ήδη ξεπεράσει τα κέρδη των δύο προηγούμενων ταινιών του Nolan, του «Tenet» (365 εκατομμύρια δολάρια) και του «Batman Begins» (373 εκατομμύρια δολάρια). Το φαινόμενο «Barbenheimer» έσωσε τις κινηματογραφικές αίθουσες.