Πολλοί καλλιτέχνες προσπαθούσαν να αντιγράψουν τον Ντέιβιντ Μπάουι, αλλά κανένας από αυτούς δεν κατάφερε ούτε λίγη από την αστεροσκόνη του να πάρει. Σε έναν κόσμο με μονίμως ανοιχτή την κάμερα του κινητού και online, πώς θα μπορούσε κάποιος τόσο διάσημος όσο ο Μπάουι να εξαφανιστεί εντελώς, όπως έκανε o Μπάουι μεταξύ 2008 και 2013; Πώς μπορεί κάποιος να διαχειρίζεται τον θάνατό του τόσο δραματικά όσο ο Μπάουι που κυκλοφόρησε το πιο αναγνωρισμένο άλμπουμ του εδώ και δεκαετίες, γεμάτο με παράξενα, αινιγματικά τραγούδια των οποίων το νόημα έγινε ξαφνικά εμφανές όταν ο Λάζαρος του πέθανε δύο μέρες αργότερα;

Το τεράστιο αρχείο περιέχει κοστούμια, φωτογραφίες, γράμματα, μουσικά όργανα και πολλά άλλα από την περιουσία του μουσικού και θα εκτεθεί το 2025 στο “The David Bowie Centre for the Study of Performing Arts” στο Στράτφορντ. Το μουσείο έλαβε δωρεά 10 εκατομμυρίων λιρών (12 εκατομμυρίων ευρώ) από το Blavatnik Family Foundation και τη Warner Music Group για να αποθηκεύσει και να εκθέσει το αρχείο Bowie στη νέα τοποθεσία στο ανατολικό Λονδίνο. Τα αντικείμενα του αρχείου ήταν επίσης μέρος της έκθεσης “David Bowie Is” που περιόδευσε τον κόσμο από το 2013 έως το 2018, σύμφωνα με την έκθεση, και περιλαμβάνουν την πολύχρωμη φόρμα Ziggy Stardust που σχεδιάστηκε από τον Freddie Burretti, δημιουργίες του Kansai Yamamoto για τους Aladdin Saneur του 1973 και το παλτό Union Jack που σχεδίασαν οι Bowie και Alexander McQueen για το εξώφυλλο του άλμπουμ “Earthling” του 1997. Περιλαμβάνει επίσης πολλά όργανα που ανήκουν στον μουσικό, συμπεριλαμβανομένου του Stylophone που έπαιξε στο ξεκάθαρο single του Space Oddity το 1969.

Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης το συνθεσάιζερ EMS του Brian Eno, που χρησιμοποιήθηκε στα άλμπουμ του Bowie του 1977 Low and Heroes; και παραδείγματα της τεχνικής του “cut-up” για τη γραφή στίχων, η οποία περιελάμβανε κυριολεκτικά τεμαχισμό υπαρχόντων κειμένων για να δημιουργήσει νέα νοήματα από τα αναδιαταγμένα κομμάτια.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by David Bowie (@davidbowie)