Κάποιοι μπορεί να την βρουν κρίντζι, άστοχη, εκτός πλαισίου και κενή νοήματος – γι’ αυτούς ο «βασιλιάς είναι γυμνός». Άλλοι θα την χαρακτηρίσουν αστεία, εμπνευσμένη – είναι οι, θα λέγαμε ενδεχομένως, «βασιλικότεροι του βασιλέως». Το σίγουρο είναι πως αν δεις τη νέα διαφήμιση του Jumbo για το Πάσχα με πρωταγωνιστή-έκπληξη τον Χρήστο Ζαμπούνη, δύσκολα θα την προσπεράσεις και θα πας απλά παρακάτω. Κάτι που, αν το καλοσκεφτούμε, σημαίνει πως πέτυχε το στόχο της.

Είναι σίγουρα αναπάντεχο να βλέπεις τον γνωστό δημοσιογράφο και εκδότη, μέγα «μύστη» του savoir vivre (σαβουάρ βιβρ, για τους μη γαλλομαθείς) και των καλών τρόπων, σε αυτό το ρόλο. Από την άλλη, εν έτει 2024, πολλά πράγματα βλέπει κανείς για να εκπλήσσεται πραγματικά με κάτι τέτοια.

Για το πλήρες της αφήγησης, δεν έχουμε ένα, αλλά δύο διαφημιστικά σποτ.

Να το πρώτο:

Και να το δεύτερο, με το λευκό (το) φανελάκι aka faux pas:

Και να πώς τα καταστήματα Jumbo παρουσίασαν τη διαφήμιση στο Facebook :

«Πώς πρέπει να κρατάς σωστά το πασχαλινό αβγό; Ποια είναι τα ανεπίτρεπτα λάθη που μπορεί να κάνεις την ώρα του τσουγκρίσματος; Ο Christos Zampounis, o άνθρωπος πίσω από το Savoir Vivre, τους καλούς τρόπους και την ευγένεια, μας παραδίδει ξεκαρδιστικά μαθήματα JUMBO πασχαλινής συμπεριφοράς. Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση πάντα με καλούς τρόπους και JUMBO»

Εμείς, πάλι, θα προτιμάμε πάντα το σποτ με τον Πέτρο Γαϊτάνο – το Πάσχα είναι φανερά η εποχή του και ο τραγουδιστής παίζει μεγάλη μπάλα.

Και καθόλου αυτό που είχε άλλοτε βγάλει το Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου, ευτυχώς αποσύρθηκε:

Όπως δεν υπήρχε κανένας λόγος το Jumbo να προκαλέσει τους vegan με το περσινό του σποτ: