Με ένα βίντεό της την περασμένη εβδομάδα, η Αφροδίτη Λατινοπούλου λίγο πολύ απέκλειε από δικαιώματα αναρτήσεων και «κανονικότητας» γυναίκες με τρίχες στις μασχάλες και στα πόδια, με ραγάδες, κυτταρίτιδα και πανάδες, άντρες που βάφονται και δεν ακολουθούν τις έμφυλες νόρμες, χαρακτηρίζοντάς τους ως «νοσηρές μειοψηφίες. Το βίντεο αυτό, εκτός από ραγδαία αύξηση των ακόλουθων της πολιτεύτριας, προκάλεσε αντιδράσεις και αντίστοιχα βίντεο-απαντήσεις από άτομα με χιούμορ. Οι stand-up comedians ας πούμε τρόλαραν το original αυτό βίντεο με δικά τους, ενώ δημόσια πρόσωπα θέλησαν να αναδείξουν τις «νοσηρές ατέλειές» τους με φωτογραφίες στα social. Η Ecce Homo, από την άλλη, ένα brand με βασικό στοιχείο του DNA του τη συμπεριληπτικότητα, είχε μια άλλη ιδέα: να δημιουργήσει την Aphrodite, the Mother Queer, μια drag περσόνα με σαφείς αναφορές.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ecce Homo (@eccehomowear)

Με μια γρήγορη ματιά στο Instagram του brand, θα καταλάβεις πως το queerness έχει την τιμητική του στην αισθητική και τις καλλιτεχνικές καθοδηγήσεις της Ecce Homo. Πέραν αυτού, θα δεις και την πιο πρόσφατη ανάρτηση του brand: μια drag περσόνα, την Αφροδίτη, να ουρλιάζει στο τηλέφωνο, με τα μακριά καστανά μαλλιά της και τα έντονα χείλη της. Έχει μουστάκι και αποτελεί όντως μια αναφορά στην Αφροδίτη Λατινοπούλου, με τις «απαρχαιωμένες» όπως μας είπε ο Στέφανος Γιωτάκης, Marketing Director του brand, απόψεις της, οι οποίες σε καλλιτεχνική μετάφραση, αντικατοπτρίζονται στο πολύ βίντατζ για 2021 τηλέφωνο-προπ στη φωτογράφηση. Κατά τα άλλα, η Mother Queer, Αφροδίτη, φαίνεται να κοιτάζει με βλέμμα που κάτι μας θυμίζει τον φακό, να ουρλιάζει στο τηλέφωνο και όλα αυτά με ένα περήφανο μουστάκι πάνω από τα χείλη της. Ξέρεις, σαν εκείνα που θα στοίβαζε άγαρμπα στις «νοσηρές μειοψήφίες».

«Οι makeup artists και το παιδί που έκανε το drag ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας», μας είπε ο Στέφανος, και πράγματι η Δανάη και η Βικτώρια χρειάστηκαν τέσσερις ώρες ώστε να καταφέρουν μεταμορφωθεί ο J Sniffany σε Mother Queer. 

Ένα μπράβο σε όλο το team του brand έχουμε να πούμε μόνο. Και αν θέλεις να το μάθεις καλύτερα, διάβασε τη συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει ο ομάδα του, εδώ.