*This is (S)Parta Ellina na min sta xrostao

Το ελληνικό ίντερνετ έχει γεμίσει με φωτογραφίες του Λεωνίδα-Βασίλη Στίγκα, ενός γνήσιου Σπαρτιάτη από τους Σπαρτιάτες που γεννήθηκε στη Λιβαδειά Βοιωτίας και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ναι, κάτι πήγε λάθος, αλλά σημασία έχει να νιώθεις Σπαρτιάτης, όχι να είσαι. Πάρτε για παράδειγμα τον Τζέραρντ Μπάτλερ, ούτε «καλημέρα» δεν ήξερε να πει, αυτό όμως δεν τον έκανε λιγότερο Σπαρτιάτη, σωστά; Σωστά. Τώρα, πόσες φορές θα χρησιμοποιήσουμε τη λέξη «Σπαρτιάτης» σε αυτό το κείμενο μην μας ρωτάτε, δεν μπορούμε να το αποφύγουμε.

Για να περάσουμε στο πραγματικά σοβαρό ζήτημα, υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο Βασίλης Στίγκας, ο ιδρυτής του κόμματος πίσω στο 2017, είναι στην ουσία αυτός που «φαίνεται» και ότι κάποιος άλλος, από της φυλακής τα σίδερα, κρύβεται πίσω από αυτή την άκρως ελληνική πρωτοβουλία που έχει σκοπό να ενώσει τους γνήσιους Έλληνες.

Τι πραγματικά γνωρίζουμε για τους Σπαρτιάτες εκτός από το γνωστό μπιφ που είχαν με τους Αθηναίους στα αρχαία χρόνια; Όχι πολλά και αυτό γιατί δεν έχουν αναρτήσει όλες τις θέσεις τους στο επίσημο σάιτ. Από αυτά που διαβάσαμε, όμως, κάτι μας λέει ότι το «επιστροφή στο Μεσαίωνα» θα φορεθεί πολύ στη Βουλή. Ακολουθούν πέντε σκληρές αλήθειες για τους ακροδεξιούς Σπαρτιάτες που, από το πουθενά(;), πάτησαν με δύναμη σε αυτή τη μουχλιασμένη και ετοιμόρροπη πολιτική σκηνή της χώρας.

Ηλίας Κασιδιάρης

Ο ιδρυτής των Σπαρτιατών, Βασίλης Στίγκας, πριν από λίγο καιρό, δήλωσε πως δεν έχει γνωρίσει προσωπικά τον Ηλία Κασιδιάρη. Βέβαια, ο ίδιος υπήρξε στέλεχος του κόμματος «Έλληνες», το οποίο έφαγε μπαν από τον Άρειο Πάγο. Άλλα δεν είναι μόνο ο επικεφαλής των Σπαρτιατών που έπεσε στην αγκαλιά του Κασιδιάρη καθώς άλλοι οκτώ, τουλάχιστον, Σπαρτιάτες υπήρξαν μέλη των «Ελλήνων». Υπενθυμίζουμε ότι το πρωτοπαλίκαρο του Νίκου Μιχαλολιάκου στη Χρυσή Αυγή, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, πανηγύρισε για το χθεσινό αποτέλεσμα που φέρνει τον Λεωνίδα και την παρέα του στα έδρανα της Βουλής. Είναι ο Ηλίας Κασιδιάρης ο πραγματικός αρχηγός των Σπαρτιατών και ο Βασίλης Στίγκας η βιτρίνα; Τα συμπεράσματα δικά σας.

Οι αόριστες θέσεις για τον Πολιτισμό και τον Πολιτισμική Παράδοση

Δεν θα μπορούσε να λείπει η «επιστροφή των έργων Τέχνης» ή, καλύτερα, «επιστροφή των αρχαιοτήτων μας» εδώ, στα ιερά χώματα της πατρίδας μας. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Με πίεση, αφόρητη πίεση. Διαβάζουμε λοιπόν ότι πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Τουρκίας. «Για να επιστραφεί στην Τουρκία μία «Σφίγγα», συγκεκριμένα η «Σφίγγα της Χατούσας» η οποία φιλοξενείτο στη μόνιμη έκθεση του Μουσείου Περγάμου στο Βερολίνο από το 1934, η Τουρκία απείλησε την Γερμανία με ακύρωση της άδειας συνέχισης των γερμανικών αρχαιολογικών ανασκαφών στη Χατούσα».

Οπότε: «Μπορούμε λοιπόν κι εμείς, υπο την απειλή διακοπής των τρεχουσών ανασκαφών, να διεκδικήσουμε την «επιστροφή», από τις όποιες χώρες που μας κρατούν τους θησαυρούς μας. Με αυτόν τον τρόπο θα αναγκάσουμε και τους αρχαιολόγους των ξένων χωρών να ασκήσουν και αυτοί πίεση στις Κυβερνήσεις τους». Οι προτάσεις που δεν είναι προτάσεις έχουν να κάνουν με:
Προστασία και περιφρούρηση – Μέριμνα για την καλύτερη περιφρούρηση των Μουσείων και περιοχών υπο ανασκαφή
Αμεση συνέχιση της ανασκαφής στον Λόφο Καστά στην Αμφίπολη Σερρών.
Να συγκληθεί Επιτροπή, η οποία να προΐσταται όλων των ανασκαφών στην Ελληνική Επικράτεια, για την προώθηση των έργων.
Διαφάνεια στα αποτελέσματα των ανασκαφών – Ο Ελληνικός λαός έχει αυτονόητο δικαίωμα ταχείας ενημέρωσης.

Παιδεία

Στην ουσία οι προτάσεις των Σπαρτιατών ξεκινούν από το νηπιαγωγείο και φτάνει στο Λύκειο. Λάθος, στο Γυμνάσιο μας άφησαν αλλά είπαμε, ακόμα σκέφτονται τις θέσεις τους, δεν τις έχουν γράψει όλες. Τα πάντα ξεκινούν από το Νηπιαγωγείο για τους Σπαρτιάτες. Εκεί, τα καλό μας τα παιδί, «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το φέρουμε αντιμέτωπο με μία μπερδεμένη κατάσταση « φύλου », ή με την αμφισβήτηση του εαυτού του και τα συναφή! Ένα μικρό παιδί γνωρίζει Μάνα και Πατέρα – γιαγιάδες και παππούδες ! Εδώ τέλος με τα «φύλα» και τα υπόλοιπα. Η σεξουαλική αγωγή σε αυτό το στάδιο μπορεί να είναι έως και ανύπαρκτη ή στο πλαίσιο της απλής-παραδοσιακής ενημέρωσης».

Στο Δημοτικό, «Το παιδί των 6-12 πρέπει πλέον να γνωρίσει και να διδαχθεί την μητρική του γλώσσα και μέσα από αυτή να μελετήσει την ελληνική του καταγωγή και Ιστορία. Οφείλουμε να του μάθουμε, ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ως λαός διαχρονικά. Πως είναι δυνατόν, σε μία χώρα που μεγαλούργησε τις τελευταίες πέντε χιλιετίες και δημιούργησε Πολιτισμό, να μην γνωρίζει ένα παιδί στα 12 του χρόνια, ότι στην Κρήτη αναπτύχθηκε από το 3000 π.Χ. και στην συνέχεια Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ της Ευρώπης ολοκλήρου;».

Εδώ δώστε προσοχή. Στο Γυμνάσιο θέλουμε η γνώση και η γυμναστική να πιαστούν χέρι-χέρι καθώς «ένας αθλητής είναι συνήθως και ένας πολύ καλός μαθητής. Ναι, διότι ο δρόμος του “Νενικήκαμεν” και του “Αἰὲν ἀριστεύειν” απομακρύνει από το πεζοδρόμιο και τις καταστροφές, ο δρόμος αυτός είναι μακριά και εκ διαμέτρου αντίθετος από τα ναρκωτικά». Και αφού ρίξαμε στο μπλέντερ πεζοδρόμια και ναρκωτικά, πάμε στις προτάσεις τους και στη συνέχεια στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα:

Ελληνοκεντρική, διευρημένη (φυσικά) με ευρωπαϊκό χαρακτήρα, Εκπαίδευση
Προώθηση/ενίσχυση του σχολικού Αθλητισμού
Εισαγωγή στις Ευρωπαϊκές Αξίες και Εθνικές Αξίες των Ευρωπαϊκών χωρών
Σεξουαλική αγωγή για τους εφήβους σε κανονικά, φυσιολογικά πλαίσια **
** Εννοούμε :
Πλήρη αποστασιοποίηση από τα δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ, άμεση απομάκρυνση οποιου-δήποτε μαθήματος και σχετικού υλικού σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, συμπεριλαμβανομένου και του Νηπιαγωγείου. Επιστρέφουμε στην φυσιολογική σχέση των δύο φύλων καταργώντας αυστηρά τους νεόδμητους όρους Γονέας Α και Γονέας Β!
Οι γονείς είναι δύο: Ο πατέρας και η μητέρα. Οι παππούδες είναι τέσσερις: Δύο γιαγιάδες και δύο παππούδες. ΤΕΛΟΣ !
Όχι ! Η ομοφυλοφιλία δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση!
Όχι ! Η κάθε σεξουαλική πράξη και η κάθε σεξουαλική προτίμηση είναι προσωπικό
θέμα εκάστου ατόμου και ανήκει στην τελείως προσωπική σφαίρα του καθενός.
Τα θέματα αυτά δεν έχουν καμία θέση στα σχολικά μαθήματα!».

Meta-ναστευτικό

Φυσικά και δεν τους θέλουμε στη χώρα μας. Όχι εμείς, οι Σπαρτιάτες, οπότε ένα εθνικό κράτος οφείλει:

1) να κλείσει τα σύνορα με σύγχρονα μέσα, να προσλάβει και να εκπαιδεύσει προσωπικό που θα έχει ως ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ.

2) να φροντίσει για απαγόρευση λειτουργίας παλαιών και νέων ΜΚΟ εντός της Επικράτειας. Να ακολουθήσει εξονυχιστικός, οικονομικός και θεσμικός έλεγχος όλων των υπαρχόντων τους, με κύριο μέλημα την πλήρη παύση των εργασιών τους και την απονομή δικαιοσύνης στις έκνομες ενέργειές τους.

3) να προβεί σε πλήρη παύση χορήγησης οικονομικών επιδομάτων και ειδικών προνομίων σε παράνομους μετανάστες, που επί της ουσίας θα τους ανοίξει τον δρόμο για να φύγουν ηθελημένα από την χώρα.

4) να συνεργαστεί με τον Διεθνή οργανισμό μετανάστευσης για να επιτευχθεί ηθελημένη επιστροφή στις πατρίδες καταγωγής τους με αυξημένα αεροπορικά καθημερινά δρομολόγια, σε σχέση με τα ελάχιστα κατά μήνα που γίνονται τώρα.

5) να φροντίσει για την επάνδρωση του λιμενικού σώματος Ελληνικής ακτοφυλακής με νέους υπηρετούντες, που θα διαλέγονται ως απόφοιτοι των ειδικών δυνάμεων του Στρατού και του πολεμικού Ναυτικού, χορηγώντας νέα, σύγχρονα πλωτά μέσα.

6) Η άποψη, ότι πρέπει να πηγαίνουν οι παράνομοι μετανάστες σε ακατοίκητα νησιά, είναι επιζήμια γεωπολιτικά, ωφελώντας στο έπακρο την Τουρκία στις διεκδικήσεις που έχει .Έτσι οποιαδήποτε σκέψη για ακατοίκητα νησιά είναι είτε αφελής, είτε εσκεμμένα επιζήμια.

7) Οφείλουν να γίνονται διαρκείς έλεγχοι σε αγροτικές περιοχές για αναζήτηση παράνομων μεταναστών που ζουν υπό άθλιες συνθήκες και να γίνεται άμεσα ο επαναπατρισμός τους.

8) Εργατικά χέρια σε αγροτικές εργασίες θα δοθούν από Έλληνες εργάτες, που θα απολαμβάνουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη και φυσικά έναν αξιοπρεπέστατο μισθό για τον βαρύ μόχθο που απαιτείται στις αγροτικές περιοχές.

9) Επίσης να δίνονται σοβαρά κίνητρα στους εργοδότες για πρόσληψη Ελλήνων, όπως φοροαπαλλαγές και πριμοδότηση ασφάλισης και κάλυψης στέγης στους Έλληνες εργάτες .

10) Απαιτείται να γίνει εκ βάθρων αλλαγή του Ποινικού Κώδικα και της απονομής Δικαιοσύνης απέναντι στους δουλέμπορους και στις διεφθαρμένες ΜΚΟ.

Τι έχουμε να πούμε για όλα αυτά; Ότι περιμένουμε πώς και πώς να δούμε πότε και με ποιον τρόπο θα ξεσπάσει εμφύλιος μεταξύ της ΝΙΚΗΣ, των Σπαρτιατών και της Ελληνικής Λύσης για το ποιος είναι πιο Έλληνας.