Ο σκηνοθέτης του Άντρες με τα Μαύρα, Μπάρι Σόνενφελντ, φιλοξενήθηκε στο podcast Let’s Talk Off Camera With Kelly Ripa και αποκάλυψε ότι το πλατό των γυρισμάτων έπρεπε να εκκενωθεί «για περίπου τρεις ώρες», όταν ο Γουίλ Σμιθ… αερίστηκε. Ο Σμιθ πρωταγωνίστησε στην κωμωδία δράσης δίπλα στον Τόμι Λι Τζόουνς, η οποία έκανε εισπράξεις 584 εκατ. δολαρίων παγκοσμίως, φέρνοντάς την στην τρίτη θέση με τις μεγαλύτερες εισπράξεις του 1997. Σε συνδυασμό με την επιτυχία του «Independence Day», η ταινία μετέτρεψε τον Σμιθ σε παγκόσμιο σούπερ σταρ.

Το κρυφό όπλο του Γουίλ Σμιθ

Σύμφωνα με τον Σόνενφελντ, το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια της σκηνής στην οποία ο Σμιθ και ο Τζόουνς βρίσκονται σε ένα αυτοκίνητο που ταξιδεύει με υπερβολικές ταχύτητες και αναποδογυρίζει. Για να κινηματογραφηθεί η σκηνή, οι δύο ηθοποιοί έπρεπε να είναι «κλεισμένοι ερμητικά» στην κάψουλα που χρησιμοποιούνταν για το αυτοκίνητο.

«Υπήρχαν κλειδαριές για να μην ανοίξει η κάψουλα και πέσουν», είπε ο Sonnenfeld. «Λέω, “Κάμερα, γράφουμε”…  Και ακούω τον Γουίλ να λέει, “Ω συγγνώμη. Τόμι, συγγνώμη. Μπαζ, πάρε τη σκάλα”. Και ακούω τον Τόμι να λέει, “Καλά, Γουίλ. Μην ανησυχείς, Γουίλ. Μην ανησυχείς, Γουίλ”. Εγώ δεν ξέρω τι έχει συμβεί…».

»Οπότε τρέχουμε να τοποθετήσουμε τη σκάλα. Ο Τόμι απλώνει το πόδι του καθώς η σκάλα πλησιάζει και αρχίζει να κατεβαίνει τις σκάλες. Αυτό που τελικά διαπιστώσαμε πως συνέβη ήταν ότι ο Γουίλ Σμιθ είχε αεριστεί», συνέχισε ο σκηνοθέτης.

«Είναι απλώς κάποιοι άνθρωποι» προσπάθησε να εξηγήσει ο σκηνοθέτης «πραγματικά δεν θέλετε να βρίσκεστε σε έναν πολύ μικρό, ερμητικά κλειστό χώρο με μια κλανιά του Γουίλ Σμιθ. Δεν θέλεις καν να κάθεσαι δίπλα του στο ράντσο της Disney».

Ο Σόνενφελντ κατέληξε: «Εκκενώσαμε τον χώρο για περίπου τρεις ώρες. Και αυτό είναι απίστευτο. Όχι, είναι, ξέρετε, ένας υπέροχος τύπος. Απλώς, κλάνει. Κάποιοι το κάνουν, κάποιοι όχι».

Πώς εξελίχθηκε αυτό…

Ο Σόνενφελντ σκηνοθέτησε δύο σίκουελ του Άντρες με τα Μαύρα, με πρωταγωνιστή τον Σμιθ. Κανένα από τα sequel, βέβαια, δεν έφτασε στα ύψη του box office του πρωτότυπου του 1997. Τα τελευταία χρόνια, βέβαια, τον Γουίλ Σμιθ τον θυμόμαστε μόνο για τη χειρότερη στιγμή του, αυτή στα βραβεία Όσκαρ του 2022, όταν και χαστούκισε επί σκηνής τον Κρίς Ροκ. Τώρα θα τον θυμόμαστε και για αυτό!