Το ταξίδι με τρένο είναι ένα τεράστιο στοίχημα στην Ελλάδα. Ποτέ δεν ξέρεις αν θα είσαι σε αυτό που θα ακινητοποιηθεί και θα καθυστερήσεις. 5 Ιουλίου: Αμαξοστοιχία με 58 επιβάτες, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, ακινητοποιή

θηκε στην Κατερίνη. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train το πρόβλημα συνδέεται με παντογράφο που τέθηκε εκτός λειτουργίας από κλαδιά στη γραμμή, καθώς και με σπασμένο υαλοπίνακα στην καμπίνα μηχανοδήγησης. Τα δρομολόγια έγιναν με λεωφορεία.

25 Ιουλίου: Αμαξοστοιχία της Hellenic Train η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα ακινητοποιήθηκε στο Πλατύ Ημαθίας λόγω τεχνικού προβλήματος.

Η ρυθμιστική αρχή επέβαλε πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ στην Hellenic Train για παραβάσεις διατάξεων του ευρωπαϊκού κανονισμού σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, απειλώντας με νέο πρόστιμο σε περίπτωση που οι παραβάσεις συνεχιστούν. Επιτέλους οι επιβάτες διεκδικούν αποζημιώσεις.

Όπως γράφει η Δέσποινα Κόντη στην Καθημερινή σήμερα: «Αφορμή στάθηκε καταγγελία που υπέβαλε επιβάτις, κάτοικος Κορινθίας, τον Οκτώβριο του 2020 για παράβαση του εν λόγω κανονισμού από την Hellenic Train, έπειτα και από ακυρώσεις δρομολογίων στην προαστιακή γραμμή Αθήνα-Κιάτο-Αθήνα στις 23.7.2020, 29.7.2020, 30.7.2020, 12.8.2020 και 30.9.2020. οι παραβάσεις αφορούν την ελλιπή πληροφόρηση των επιβατών για καθυστερήσεις-ακυρώσεις δρομολογίων, την άρνηση αποζημίωσης του κομίστρου και παροχής βοήθειας σε επαναλαμβανόμενες ακυρώσεις δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς-Κιάτο-Πειραιάς, την άρνηση παροχής εναλλακτικών μέσων μεταφοράς των επιβατών στους τόπους-προορισμούς τους αλλά και την άρνηση κάλυψης βασικών αναγκών, όπως π.χ. νερού σε συνθήκες καύσωνα κ.ά. Σημειώνεται πως η επιβάτις στην καταγγελία της δεν ζητεί αποζημίωση από την Hellenic Train».