Είναι το πρόσωπο και η φωνή της επιτυχίας, το κορίτσι που ταυτίστηκε με το viral της χρονιάς μέσω TikTok. Έλα όμως που η Μαρίνα Μπομπέτσι, όπως ονομάζεται, έχει πάψει πλέον να αποτελεί μέλος του τιμ του Scorpios Music Bar. Ο Σκορπιός δεν είναι πια για εκείνη, απολύθηκε, ΠΑΜ!
Τι συνέβη; Αν πιστέψουμε την ιδιοκτήτρια Μαρία Ιορδάνοβα και όσα είπε στην εφημερίδα On Time, ο λόγος που αποφάσισε να την διώξει είναι πως «έκανε το μαγαζί άνω κάτω. Μέθυσε ένα βράδυ και άρχισε να βρίζει όλο τον κόσμο και να πετάει ποτήρια. Την ξέρω 15 χρόνια. Ξέρουμε όταν πίνει τι γίνεται. Έγινε πολλές φορές. Είχαμε παράπονα από πελάτες. Αναγκάστηκα να τη διώξω που έκανε άνω κάτω το μαγαζί. Ο κόσμος που την έχει ζήσει, την ξέρει».
Η Μαρία Μπομπέτσι από μεριάς της, έδωσε μια άλλη εντελώς διαφορετική εκδοχή για το τι συνέβη: «Μετά την επιτυχία του βίντεο με εμένα και όσα είπα, δεν συνεργάζομαι πια με το “Scorpios”. Ερχόταν κόσμος, θαυμαστές και με ζητούσαν, άλλοι με κερνούσαν σαμπάνιες. Μάλιστα, κάποιοι έρχονταν από Σπάρτη, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις να με δουν, μου έφερναν δώρα, άλλοι μου έδιναν χρήματα για να πω “Scorpios είναι για σένα”. Αυτό δεν άρεσε στην ιδιοκτήτρια. Όταν μπαίνουν τα χρήματα στη μέση, οι φιλίες πάνε περίπατο…»
Πήρε φόρα κι είπε κι άλλα στη συνέχεια: «Η Μαρία (Ιορδάνοβα) με σταμάτησε από το μαγαζί. Δεν της άρεσε ότι ο κόσμος ερχόταν και με ζητούσε. Έλεγαν “πού είναι η μελαχρινή που λέει το ΠΑΜ;” Ήθελε να καρπωθεί την επιτυχία εκείνη και το μαγαζί. Έβγαλε ζήλια, θεωρώ, και κακία. Κρίμα, γιατί γνωριζόμαστε τόσα χρόνια…
Η Μαρία δεν εκτιμάει αυτό που έγινε. Γενικότερα, δεν εκτιμάει όλους που δουλεύουν εκεί. Δεν συμπεριφέρεται όμορφα. Πλήρωσε 50 ευρώ το μοντάζ για τα βίντεο, δεν της ανήκουμε. Στα social media, που της σχολιάζουν ότι η επιτυχία έγινε χάρη σε εμένα και ζητούν να δουν βίντεο για το μαγαζί με εμένα, απαντά προσβλητικά».
Κάπως έτσι, μια φιλία ετών διαλύθηκε εν ριπή οφθαλμού αμέσως μετά την επιτυχία. Είτε από ένα κακό μεθύσι είτε από ζήλια. Ίσως δεν ήταν και τόσο φιλία τελικά. Σε κάθε περίπτωση, οι φιλίες δεν (πρέπει να) χαλάνε για ένα viral, ΠΑΜ. Γενικώς δεν μας τα λέει και τόσο ωραία η επιχείρηση εσχάτως, είχαμε και ένα πολύ προβληματικό γεγονός με το χρηματικό δώρο σε έναν ανήλικο – όχι το target group που περιμέναμε.