Όταν ψάχνω για κάποιο προϊόν, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να μπω στο Internet και να τσεκάρω τι παίζει στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα με την εξέλιξη της τεχνολογίας, ακόμη και τα μικρά καταστήματα, είναι απαραίτητο να έχουν ηλεκτρονική παρουσία.
Για ό,τι αφορά φυσικά τα ηλεκτρονικά, τα βιβλία, τους δίσκους ή τα video games μπαίνω στο public.gr. Εκτός όμως από εμένα, όπως φαίνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Public, μπαίνει κι άλλος κόσμος αν φανταστείς ότι γίνονται μέσα από εκεί 1.2 εκατ. παραγγελίες τον χρόνο. Στο κομμάτι των προϊόντων δεν λέω, όλα είναι σούπερ αφού μπορώ να βρω ό,τι ψάχνω σε αυτούς του τομείς.
Σκέψου τώρα, να μπορούσα να βρω κι άλλα προϊόντα εκτός από αυτά. Σου μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Μάλλον με πραγματικό σενάριο θα το χαρακτήριζα. “Μα” θα μου πεις “τα Public, τι σχέση έχουν με την μόδα ή τα βρεφικά είδη“. Η απάντηση έρχεται να δοθεί, με το Public Marketplace, το πρώτο ελληνικό Marketplace.
Ωραία και τι κάνω με αυτό το Marketplace;
Φαντάσου λοιπόν τα Public, με την ήδη τεράστια γκάμα προϊόντων και χρηστών τους (με πάνω από 1 εκατομμύριο χρηστές στο Facebook τους και περισσότερες από 41 εκατομμύρια επισκέψεις το χρόνο στη σελίδα), να βάζουν ακόμα περισσότερα προϊόντα από τρίτους.
Και με το “τρίτους”, εννοούμε άλλα καταστήματα, τα οποία θα μπορούν με ένα ποσό, να βάλουν τα προϊόντα τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Public, έτσι ώστε να τα δουν ακόμα περισσότεροι πιθανοί πελάτες.
Έτσι, μέσα από το Public Marketplace, μπορώ να βρω είδη γυμναστικής και σπιτιού, καθώς και smart living προσωπικής φροντίδας, χόμπι και ελεύθερου χρόνου, ταξιδιού και εποχικά, ακόμα και είδη αυτοκινήτου ήμηχανής. Χαμός δηλαδή…
Πλέον, μπορώ να βρίσκω ακόμα πιο πολλά, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψω χρόνο αλλού. ΟΚ, δεν λέω αυτό βοηθάει πολύ εμένα και όλους τους υπόλοιπους πελάτες, όμως γιατί κάποιος που έχει κατάστημα, να θέλει να μπει σε μία τέτοια πλατφόρμα;
Φαντάσου λοιπόν, αν κάποιος δεν έχει ένα μεγάλο κατάστημα και δεν έχει τα λεφτά για τις υποδομές που χρειάζονται για να φτιάξει και να το διαφημίσει, τότε τα Public του προφέρουν χωρίς κόπο τη λύση. Να βάλει δηλαδή, τα προϊόντα του εκεί και να τα πουλάει μέσα από τη νέα του πλατφόρμα.
Μπορούν όμως όλοι να γίνουν συνεργάτες των Public;
Για να μπει κάποιος στο Marketplace, θα πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές έτσι ώστε να ταιριάζει με την ήδη υπάρχουσα εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών στo Public.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει καλά προϊόντα στην κατηγορία του, γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών, έγκαιρη αποστολή και καλή συσκευασία αποστολής. Γιατί μην ξεχνάμε ο πελάτης το πακέτο παραλαμβάνει στο τέλος.
Με αυτό τον τρόπο τα Public, δημιουργούν το πρώτο ελληνικό Marketplace και φέρνουν μία νέα εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.