Η φετινή τηλεοπτική περίοδος είναι από τις πιο ανταγωνιστικές των τελευταίων χρόνων, αλλά και οι συνθήκες εξαιτίας της πανδημίας δημιουργούν επιπρόσθετες δυσκολίες. Οι νέοι παίχτες ενισχύουν τα προγράμματα τους με πρόσωπα και προγράμματα ώστε να ενισχύσουν τα ποσοστά τηλεθέασης.
Ο τηλεοπτικός σταθμός ALPHA συνεχίζει την σταθερή πορεία του καθώς αυτό αποδεικνύεται και από τις τηλεθεάσεις με διψήφια νούμερα τόσο στον γενικό πληθυσμό, όσο και στα δυναμικά κοινά (08/10/2020):
 
ΤΗΛΕΒΑΡΟΜΕΤΡΟ (σύνολο)
1) ΣΚΑΪ: 17,3%
2) ΑΝΤ1: 17,1%
3) STAR: 11,8%
4) ALPHA: 11,5%
5) MEGA: 7,2%
6) OPEN: 5,4%
7) ΕΡΤ1: 4,8%
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 1,7%
9) ΕΡΤ2: 1,4%
10) ΕΡΤ3: 1,1%
11) ΕΡΤ SPORTS: 1,1%
ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ: 19,1%
 
 
ΤΗΛΕΒΑΡΟΜΕΤΡΟ (18-54)
1) ΑΝΤ1: 16,5%
2) ΣΚΑΪ: 14,5%
3) STAR: 12,6%
4) ALPHA: 11,7%
5) MEGA: 8,6%
6) OPEN: 5,1%
7) ΕΡΤ1: 2,8%
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 2,2%
9) ΕΡΤ2: 1,1%
10) ΕΡΤ SPORTS: 0,7%
11) ΕΡΤ3: 0,6%
ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ: 23,2%
 
Η κ. Άντζυ Ντρίβα, Chief Content Officer με πολυετή εμπειρία ως επικεφαλής σε εταιρίες Media τόσο του εξωτερικού όσο και της Ελλάδας, είναι ο άνθρωπος που καθημερινά τρέχει το κανάλι ακόμα και για τα μικρότερα ζητήματα που ανακύπτουν αλλά και είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση της στρατηγικής των τηλεοπτικών προγραμμάτων με στόχο τη μεγιστοποίηση της τηλεθέασης.  
 
Οι οργανωτικές και ηγετικές ικανότητες της κ. Άντζυ Ντρίβα σε συνδυασμό με την εμπειρία της έχουν ενισχύσει την ομάδα του Alpha και έχουν συμβάλει στην εδραίωση του σταθμού στην κορυφή της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο, ότι υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο της από την ιδιοκτησία του καναλιού. Το κανάλι παρουσιάζει εμπλουτισμένο πρόγραμμα μετά από χρόνια με νέες ενημερωτικές εκπομπές, ριάλιτι και με νέες σειρές μυθοπλασίας.
Τα κανάλια, όμως είναι και επιχειρήσεις και εκτός από το «θέαμα» χρειάζεται και «άρτος» για να επιβιώσουν σε πολύ δύσκολες εποχές έτσι είναι αναγκαίος ο συνδυασμός με την οικονομική αποδοτικότητα του προγράμματος του σταθμού, την προώθηση του προγράμματος, καθώς και την εποπτεία της παραγωγής των επιμέρους προγραμμάτων. Ο στόχος πρέπει να είναι η αυξημένη λειτουργική κερδοφορία, η ικανοποιητική κεφαλαιακή επάρκεια με τη βελτίωση της ρευστότητας. Και επειδή η εποχή των παχέων αγελάδων έχει περάσει ανεπιστρεπτί η ισορροπία ανάμεσα στις τηλεθεάσεις, τα έξοδα και τα έσοδα είναι η μαγική συνταγή που την κατέχει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ALPHA ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Α.Ε. κ. Μανώλης Δραϊνάκης.
Ο κ. Δραϊνάκης, διακεκριμένο στέλεχος στον χώρο των Επιχειρήσεων και με αναμφισβήτητες ικανότητες στον τομέα του Management, συμβάλλει καθοριστικά στη δυναμική πορεία του ALPHA εξασφαλίζοντας του συνθήκες και προοπτικές βιωσιμότητάς και ανάπτυξης.