Δύο πρωταθλητές χτίζουν μια παγκόσμια ομάδα: η NIVEA MEN, παγκόσμιος ηγέτης στην περιποίηση και την φροντίδα των ανδρών, και ο παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιρικός σύλλογος Real Madrid C.F.,ξεκινούν τη συνεργασία τους σε 70 χώρες. Για το ξεκίνημα της παγκόσμιας συνεργασίας τους, η σειρά NIVEA MEN προβάλλει τη σημασία της προετοιμασίας και της περιποίησης, προτρέποντας τους άντρες σε όλο τον κόσμο για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους.

Η NIVEA MEN και η Real Madrid έχουν ξεκινήσει την επιτυχημένη συνεργασία τους από το 2013 σε επιλεγμένες χώρες. Τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου, ο Stefan F. Heidenreich, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Beiersdorf και ο Florentino Pérez Rodriguez, πρόεδρος του σωματείου της Real Madrid C.F. υπέγραψαν μια πενταετή σύμβαση που επεκτείνει τη συνεργασία τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Το σύγχρονο ποδόσφαιρο και η αντρική περιποίηση αποτελούν έναν εξαιρετικό συνδυασμό, καθώς μοιράζονται κοινές αξίες, όπως η εμπιστοσύνη, η ενότητα, το πάθος και η κυριαρχία. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε σε παγκόσμιο επίπεδο με τον παγκοσμίως γνωστό ποδοσφαιρικό σύλλογο την Real Madrid», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Beiersdorf, Stefan F. Heidenreich. Η Real Madrid έχει πάνω από 500 εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο και είναι ο σύλλογος με την υψηλότερη αξία ως brand (FORBES 2013-2016).

«Οι άντρες σε όλο τον κόσμο μοιράζονται ένα μεγάλο πάθος για το ποδόσφαιρο», λέει ο Thomas Ingelfinger, Executive Board Member Europe, Beiersdorf AG.

«Η τοποθέτηση της NIVEA MEN και των προϊόντων φροντίδας της σε αυτό το περιβάλλον επιτρέπει την δημιουργία ενός ισχυρού, συναισθηματικού δεσμού με το ανδρικό κοινό στο οποίο απευθύνεται.» Μια διεθνής έρευνα που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της παγκόσμιας συνεργασίας υπογραμμίζει την ισχυρή σύνδεση της NIVEA MEN με την ομάδα της Real Madrid: οι άνδρες επιβεβαίωσαν ότι έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα προϊόντων ή brands όταν γνωρίζουν ότι αυτά χρησιμοποιούνται από επαγγελματίες αθλητές.

Παγκόσμια μελέτη: η προετοιμασία ενισχύει την αυτοπεποίθηση των ανδρών

«Εκτός από τις αξίες μας, η σημασία της ενδελεχούς προετοιμασίας συνδέει άμεσα την NIVEA MEN και το ποδόσφαιρο μαζί. Η διαδικασία της προετοιμασίας κάνει τους άντρες να αισθάνονται καλύτερα με το εαυτό τους και να έχουν αυτοπεποίθηση», συνεχίζει ο Ingelfinger. «Ακόμα και όταν διαθέτεις το μεγαλύτερο ταλέντο δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν έχεις αυτοπεποίθηση: η πίστη και η εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, στις ικανότητές σου και στην ομάδα σου είναι αυτό που σου δίνει την δυνατότητα να διαχειριστείς το παιχνίδι.»

Η NIVEA MEN, μέσα από την διεύρυνση της συνεργασίας με την Real Madrid σε παγκόσμιο επίπεδο, προτρέπει τους άντρες να ανακαλύψουν και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους στο έπακρο προκειμένου με την σωστή να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις στην καθημερινή τους ζωή. Εξάλλου, η προετοιμασία αναδεικνύεται σε μία από τις μεγαλύτερες πηγές αυτοπεποίθησης. Για την εν λόγω μελέτη εξετάστηκε δείγμα αντρών ηλικίας 18 έως 69 ετών από 19 χώρες. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας αποτέλεσε η αποκάλυψη ότι το 92% των ανδρών συνδέει άμεσα το να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους με την απόδοσή τους, είτε αυτή αφορά τα αθλήματα είτε την εργασία τους.

Στιγμιότυπα από την προετοιμασία στα αποδυτήρια της Real Madrid


Επιπρόσθετα, το 79% των ανδρών στη μελέτη επιβεβαιώνουν ότι οι επαγγελματίες αθλητές και η ρουτίνα προετοιμασίας τους αποτελούν πολύτιμη πηγή έμπνευσης για να βελτιώσουν τη δική τους προετοιμασία και απόδοση.

Για το λόγο αυτό, η NIVEA MEN κατέγραψε σκηνές από τα αποδυτήρια με στιγμιότυπα από την προετοιμασία των παικτών Sergio Ramos, Marcelo, Isco and Lucas Vazquez, όπου οι ίδιοι μοιράζονται τις σκέψεις τους με το κοινό. Μέσα από αυτό το video, οι φίλαθλοι έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους “άνδρες πίσω από τους παίκτες” – τη διαδικασία προετοιμασίας τους, τα κίνητρα και την έμπνευσή τους, καθώς και τις τεχνικές προετοιμασίας τους. «Χάρη στη συνεργασία με τη Real Madrid, έχουμε την ευκαιρία να μοιραστούμε με όσους αγαπούν το ποδόσφαιρο εικόνες της προετοιμασίας των παικτών από πολύ κοντά», ανέφερε ο Ingelfinger. «Μέσα από αυτό, αποσκοπούμε στο να αποτελέσουμε έμπνευση για τους άντρες για να ανακαλύψουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους». Κατά τη διάρκεια της πενταετούς συνεργασίας, η NIVEA MEN θα συνεχίσει να καινοτομεί και να αξιοποιεί τους παίκτες της Real Madrid στο πλαίσιο της διαφημιστικής της επικοινωνίας και λοιπών ενεργειών marketing. Παράλληλα, με την δύναμη των δύο αυτών brand στο digital περιβάλλον, οι digital ενέργειες και δράσεις θα συνεχίζουν να αποτελούν βασικό όχημα επικοινωνίας.