Ο Γιώργος Φραγκούλης είναι ένας από τους ανθρώπους που θέλεις να κάνεις παρέα. Είναι έξυπνος, διαβασμένος, γεμάτος ζωή και εμπειρίες, κάνει ένα σωρό διαφορετικά, κι απίθανα, πράγματα, ταξιδεύει όλο τον κόσμο, έφτιαξε και διοικεί μια εταιρεία από το μηδέν που πλέον βρίσκεται σε 46 χώρες κι έχει 800 καταστήματα, δίνει το πιο ποιοτικό, απολύτως βοηθητικό για τους παραγωγούς του στον Αμαζόνιο, acai σε όλο τον πλανήτη, βοηθάει ανθρώπους και κοινότητες, κι έχει ακόμα μεγαλύτερα όνειρα για το τι και πως θα προσφέρει στον κόσμο. Κι αυτό τον απίθανο τύπο, με το ελληνικότατο όνομα (το Γιώργος είναι το όνομα του παππού που έφυγε μετά τον πόλεμο για μια καλύτερη τύχη στην Βραζιλία) αλλά μια εκπληκτική “συλλογή” από DNA (εκτός από τον Έλληνα παππού και μπαμπά, έχει γενετικό υλικό κι από τη μαμά και τις γιαγιάδες που προέρχονται από Ιταλία, Γερμανία και Αυστρία) και το βραζιλιάνικο ταμπεραμέντο, τον βρήκα πρώτη φορά πριν μήνες στα οικονομικά νέα της Wall Street αλλά κατάφερα να τον συναντήσω στις λίγες ημέρες διακοπών του στην Βουλιαγμένη.
Ο Γιώργος, ένας ευγενέστατος και γλυκύτατος Κύριος που ήδη έχει ζήσει πολύ περισσότερες “ζωές” από τα 35 του χρόνια αφήνουν να φανταστεί κάποιος, πέρα από τα όσα η επιχειρηματική του πορεία του έχει φέρει μπροστά του, έχει από την περασμένη άνοιξη να… αντιμετωπίσει και μια ασυνήθιστη δημοσιότητα. Αιτία είναι ο έρωτας του με την Αρίνα Σαμπαλένκα, την Λευκορωσίδα κορυφαία τενίστρια, η οποία ήταν μαζί του για να απολαύσει λίγη Ελλάδα μετά την κατάκτηση του Αμερικανικού Όπεν πριν λίγες ημέρες. Ο Γιώργος έχει μια καταπληκτική ιστορία, αλλά στην πραγματικότητα, μια κουβέντα μαζί του, είναι απλά μια ωραία αφορμή για να θυμηθεί κανείς πως ένας νέος άνθρωπος με όρεξη, όραμα, δουλευταράς και αγάπη για αυτό που κάνει και για τον κόσμο γύρω του, μπορεί και να πετύχει, αλλά κυρίως αυτό, να κάνει και τον κόσμο λίγο καλύτερο. Το γεγονός πως ο Γιώργος το έκανε από την Βραζιλία, παίρνοντας “φόρα” απ’ την Αμερική, λέει περισσότερα για αυτές τις χώρες, παρά για τον ίδιο βέβαια.
– Γιώργο, πώς ξεκίνησες την Oakberry; Είχες εξαρχής στο μυαλό σου ότι θα καταλήξει σε μια διεθνή επιχείρηση, ή αυτό προέκυψε στην πορεία;
Γιώργος Φραγκούλης: Η Oakberry ξεκίνησε από μια προσωπική ανάγκη να φέρω την αυθεντική γεύση του acai στη διεθνή αγορά. Όταν ζούσα στην Καλιφόρνια, διαπίστωσα ότι το προϊόν αυτό προσφερόταν με τεράστιες αποκλίσεις από το βραζιλιάνικο acai που γνώριζα. Βλέποντας ότι το acai είχε υψηλές τιμές και το διαχειρίζονταν σαν ένα είδος «premium προϊόντος», κάτι που απέχει πολύ από τη φιλοσοφία του, σκέφτηκα να φέρω την πραγματική γεύση και ποιότητα στη διεθνή αγορά. Είδα ένα κενό στην αγορά και ήθελα να το καλύψω. Στην αρχή, δεν είχα στο μυαλό μου τη διεθνή επέκταση. Απλώς ήθελα να φτιάξω κάτι που να αποδίδει πιστά την ποιότητα και τη θρεπτική αξία του acai στις ΗΠΑ. Όμως, μετά από μερικούς μήνες, όταν είδα την αποδοχή του προϊόντος από το κοινό και το πόσο ενθουσιώδεις ήταν οι αντιδράσεις, άρχισα να καταλαβαίνω ότι υπήρχε πολύ μεγαλύτερο δυναμικό. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι η Oak Berry δεν μπορούσε να μείνει μόνο στις ΗΠΑ. Έπρεπε να δούμε το brand σε παγκόσμιο επίπεδο.
–Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση στην αρχή; Ήταν η ανάπτυξη στις ΗΠΑ πιο δύσκολη απ’ όσο περίμενες;
Γιώργος Φραγκούλης: Η ανάπτυξη στις ΗΠΑ είχε σίγουρα τις προκλήσεις της, κυρίως επειδή η αγορά εκεί είναι πολύ ανταγωνιστική και ώριμη, ιδιαίτερα στον τομέα της υγιεινής διατροφής. Όμως, το πραγματικό πρόβλημα ήταν να καταφέρω να παρουσιάσω το acai με έναν τρόπο που να ταιριάζει στις τοπικές προτιμήσεις και στη νοοτροπία των καταναλωτών. Το acai είναι ένα προϊόν με πολλές δυνατότητες, αλλά η γνώση γύρω από αυτό ήταν περιορισμένη. Στην αρχή, χρειαζόταν να εκπαιδεύσω τους πελάτες, να τους εξηγήσω τα οφέλη και τη διατροφική αξία του acai, κάτι που απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Πρέπει να καταφέρεις να συνδέσεις τον καταναλωτή με το προϊόν σου και να τον κάνεις να το βλέπει σαν κάτι που μπορεί να ενταχθεί στην καθημερινότητά του. Αλλά όταν το προϊόν άρχισε να γίνεται viral, ιδιαίτερα μέσω των social media, τα πράγματα πήραν μια πολύ θετική τροπή. Οι πελάτες άρχισαν να εκτιμούν την ποιότητα και τη γεύση του acai, και έτσι ξεκίνησε η σταθερή άνοδος της Oak Berry στις ΗΠΑ.
–Η επιτυχία στις ΗΠΑ ήταν λοιπόν το πρώτο μεγάλο βήμα για την Oakberry. Πώς έφτασες στο σημείο να σκέφτεσαι την παγκόσμια αγορά;
Γιώργος Φραγκούλης: Η επιτυχία στις ΗΠΑ ήταν σίγουρα το πρώτο σημάδι ότι το προϊόν μας είχε δυνατότητες για κάτι μεγαλύτερο. Αλλά η απόφαση για παγκόσμια επέκταση ήρθε όταν άρχισα να λαμβάνω αιτήματα από άλλες χώρες. Υπήρχε μια φυσική ζήτηση για το acai σε αγορές όπως η Ευρώπη, η Ασία και η Αυστραλία, όπου οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την υγιεινή διατροφή. Η Νότια Κορέα ήταν ίσως η πιο απρόσμενη επιτυχία για εμάς. Παρά το γεγονός ότι το acai ήταν άγνωστο προϊόν εκεί, οι πελάτες άρχισαν να το αγκαλιάζουν από την πρώτη κιόλας μέρα. Είδαμε τεράστιες ουρές έξω από τα καταστήματά μας, και αυτό μας έδειξε ότι η Oakberry μπορούσε να πετύχει σε διαφορετικούς πολιτισμούς, με διαφορετικές συνήθειες. Το να βλέπεις ένα προϊόν που ξεκίνησε από τη Βραζιλία να έχει τέτοια απήχηση σε διαφορετικές χώρες ήταν κάτι που με έκανε να σκεφτώ την παγκόσμια αγορά πιο σοβαρά.
–Η Νότια Κορέα είναι μια χώρα με πολύ διαφορετικές πολιτιστικές προτιμήσεις σε σχέση με τη Βραζιλία ή τις ΗΠΑ. Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε εκεί;
Γιώργος Φραγκούλης: Στη Νότια Κορέα, το acai ήταν εντελώς άγνωστο. Ο κόσμος δεν ήξερε τι είναι, ούτε γιατί θα έπρεπε να το καταναλώσει. Έπρεπε να βρούμε τον τρόπο να παρουσιάσουμε το προϊόν με έναν τρόπο που θα τραβούσε την προσοχή τους. Εκεί παίξαμε πολύ με το marketing, ειδικά μέσω των social media, όπου οι τάσεις εξαπλώνονται πολύ γρήγορα. Ταυτόχρονα, έπρεπε να προσαρμοστούμε στις τοπικές συνήθειες κατανάλωσης. Οι Κορεάτες λατρεύουν τα χρώματα και τα φρέσκα συστατικά, οπότε φροντίσαμε να παρουσιάσουμε το acai σε φωτεινά, ζωντανά μπολ, που ταίριαζαν στο αισθητικό τους κριτήριο. Η πρόκληση ήταν να καταφέρουμε να προσεγγίσουμε το κοινό με έναν τρόπο που να τους κάνει να δουν το acai σαν μια νέα, δροσερή και υγιεινή επιλογή, που ταιριάζει στις δικές τους συνήθειες.
–Πόσο σημαντικό είναι να μπορείς να προσαρμόζεσαι στις ανάγκες της κάθε χώρας όταν αναπτύσσεις μια παγκόσμια επιχείρηση;
Γιώργος Φραγκούλης: Είναι κρίσιμο. Το να μπορέσεις να προσαρμόσεις την προσέγγισή σου ανάλογα με την αγορά στην οποία βρίσκεσαι είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα για να πετύχεις. Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, οι καταναλωτές είναι πολύ ευαισθητοποιημένοι σε θέματα βιωσιμότητας και ποιότητας των συστατικών. Δεν αρκεί να έχεις απλώς ένα υγιεινό προϊόν. Πρέπει να αποδείξεις ότι ακολουθείς πρακτικές βιωσιμότητας, ότι χρησιμοποιείς βιολογικά προϊόντα και ότι σέβεσαι το περιβάλλον. Αντίθετα, στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την ταχύτητα και την ευκολία. Εκεί, πρέπει να εστιάσεις στη γρήγορη εξυπηρέτηση, χωρίς να θυσιάζεις την ποιότητα. Στη Βραζιλία, το acai είναι ήδη γνωστό, αλλά εκεί ο κόσμος έχει πολύ συγκεκριμένες προσδοκίες για τη γεύση και την αυθεντικότητα. Το κλειδί είναι να μπορείς να προσαρμοστείς χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου. Πρέπει να είσαι ευέλικτος, αλλά και σταθερός στις βασικές αρχές που σε ορίζουν.
–Έχεις ταξιδέψει σε πολλές χώρες και αγορές. Πώς καταφέρνεις να ισορροπείς την προσωπική σου ζωή με ένα τόσο απαιτητικό πρόγραμμα;
Γιώργος Φραγκούλης: Η ισορροπία είναι σίγουρα δύσκολη όταν ασχολείσαι με μια διεθνή επιχείρηση, και πολλές φορές η προσωπική ζωή έρχεται δεύτερη. Όμως, προσπαθώ να βρω χρόνο για τα πράγματα που με γεμίζουν εκτός δουλειάς. Η σύντροφός μου είναι αθλήτρια, οπότε και η ίδια ταξιδεύει πολύ για τουρνουά.
Συχνά, προσπαθούμε να συγχρονίσουμε τα προγράμματά μας και να ταξιδέψουμε μαζί. Αντί να δούμε τα ταξίδια ως επαγγελματική υποχρέωση, τα βλέπουμε και ως ευκαιρία να βρεθούμε μαζί, να εξερευνήσουμε νέους τόπους. Όταν έχουμε λίγο χρόνο, επιστρέφουμε στην Ελλάδα ή στο Μαϊάμι, όπου μπορούμε να χαλαρώσουμε και να περάσουμε χρόνο με φίλους και οικογένεια. Η ισορροπία είναι πάντα μια πρόκληση, αλλά είναι και απαραίτητη για να μην “καείς” επαγγελματικά.
–Τι θεωρείς ότι είναι το πιο σημαντικό για να πετύχει κάποιος στον χώρο της εστίασης;
Γιώργος Φραγκούλης: Το πιο σημαντικό είναι να έχεις πάθος για αυτό που κάνεις. Αν δεν αγαπάς το προϊόν σου και δεν πιστεύεις σε αυτό, δεν θα μπορέσεις να το περάσεις στον καταναλωτή. Η εστίαση είναι ένας εξαιρετικά ανταγωνιστικός χώρος, και πρέπει να ξεχωρίσεις. Πρέπει να είσαι πρόθυμος να δουλέψεις σκληρά και να αντιμετωπίσεις τις δυσκολίες. Κανένας δρόμος προς την επιτυχία δεν είναι εύκολος, και πάντα θα υπάρχουν αποτυχίες και απογοητεύσεις στην πορεία. Το θέμα είναι να έχεις την επιμονή να συνεχίσεις και να μάθεις από τα λάθη σου. Επίσης, πρέπει να έχεις την κατάλληλη ομάδα δίπλα σου. Η ομάδα είναι το κλειδί. Εγώ έχω ανθρώπους που είναι καλύτεροι από εμένα σε πολλά κομμάτια της δουλειάς, και αυτό μου επιτρέπει να επικεντρωθώ σε ό,τι κάνω καλύτερα.
–Μιλώντας για ομάδα, πόσο σημαντική θεωρείς ότι είναι η συνεργασία και η εμπιστοσύνη μέσα σε μια επιχείρηση;
Γιώργος Φραγκούλης: Η ομάδα είναι το παν. Δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα μόνος σου. Ειδικά σε μια διεθνή επιχείρηση, όπου οι απαιτήσεις είναι πολλές και οι προκλήσεις συνεχείς, χρειάζεσαι ανθρώπους που να μπορείς να εμπιστευτείς και που μοιράζονται το ίδιο όραμα με εσένα. Πρέπει να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι νιώθουν ότι συνεισφέρουν πραγματικά και ότι η δουλειά τους έχει αξία. Εγώ έχω την τύχη να συνεργάζομαι με εξαιρετικούς ανθρώπους, που είναι πραγματικοί επαγγελματίες και πιστεύουν στο προϊόν όσο κι εγώ. Χωρίς αυτούς, δεν θα μπορούσαμε να φτάσουμε εκεί που είμαστε σήμερα. Η εμπιστοσύνη και η συνεργασία είναι οι βάσεις κάθε επιτυχημένης επιχείρησης.
–Βλέπουμε πολλές επιχειρήσεις να στρέφονται προς τη φυτική διατροφή. Πιστεύεις ότι η τάση αυτή θα γίνει μόνιμη στο μέλλον;
Γιώργος Φραγκούλης: Σίγουρα η φυτική διατροφή είναι κάτι που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται προς αυτήν για λόγους υγείας, βιωσιμότητας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας. Η Oakberry είναι ήδη ένα brand που προσφέρει φυτικές επιλογές και προσαρμόζεται πλήρως σε αυτή την τάση. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι η φυτική διατροφή θα αντικαταστήσει πλήρως τις παραδοσιακές διατροφικές συνήθειες. Πάντα θα υπάρχουν διαφορετικές διατροφικές προτιμήσεις και ανάγκες στον κόσμο. Αυτό που πιστεύω είναι ότι η φυτική διατροφή θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο και θα αυξηθεί η ζήτησή της, αλλά δεν θα είναι η μοναδική τάση. Είναι σημαντικό να προσφέρεις επιλογές που να είναι προσιτές και γευστικές για όλους, ανεξαρτήτως των διατροφικών τους προτιμήσεων. Αυτό που κάνει την Oakberry ξεχωριστή είναι ότι παρέχουμε στους καταναλωτές την επιλογή να απολαύσουν κάτι υγιεινό και νόστιμο, είτε ακολουθούν φυτική διατροφή είτε όχι. Η ισορροπία είναι το κλειδί. Πρέπει να μπορείς να προσφέρεις προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων, με σεβασμό στις προσωπικές τους επιλογές και διατροφικές ανάγκες.
–Ποια είναι η μεγαλύτερη φιλοδοξία σου για το μέλλον; Υπάρχει κάποιο μεγάλο προσωπικό ή επαγγελματικό όνειρο που δεν έχεις ακόμα πραγματοποιήσει;
Γιώργος Φραγκούλης: Ένα από τα μεγάλα μου όνειρα, πέρα από την επέκταση της Oakberry, είναι να ασχοληθώ με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και συγκεκριμένα με τη Formula 1. Από μικρός έχω πάθος με τα αυτοκίνητα και τους αγώνες ταχύτητας, και πάντα φανταζόμουν τον εαυτό μου να συνδυάζει την επιχειρηματικότητα με αυτό το πάθος. Η Formula 1 είναι το απόλυτο όνειρο για μένα, και δεν το έχω βγάλει από το μυαλό μου. Ίσως κάποια στιγμή να μπορέσω να κάνω κάτι σ’ αυτόν τον τομέα, είτε ως χορηγός είτε ακόμα και ως ιδιοκτήτης μιας ομάδας. Είναι ένα μακρινό όνειρο, αλλά ποιος ξέρει; Κάποιες φορές, τα πιο τρελά όνειρα είναι αυτά που μας οδηγούν στις μεγαλύτερες επιτυχίες.
–Η Oak Berry έχει επεκταθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Ποιo στοιχείο είναι αυτό που εντοπίζεις ως αυτό που σας βοήθησε περισσότερο να αναπτυχθείτε;
Γιώργος Φραγκούλης: Δεν νομίζω ότι υπάρχει ένα και μοναδικό μυστικό. Είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων. Πρώτον, έχουμε ένα εξαιρετικό προϊόν. Το acai είναι υγιεινό, νόστιμο και ταιριάζει με τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών που αναζητούν γρήγορες και θρεπτικές επιλογές. Δεύτερον, είμαστε συνεπείς στην ποιότητα. Δεν συμβιβαζόμαστε, είτε μιλάμε για τις πρώτες ύλες είτε για την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Τρίτον, έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα. Οι άνθρωποί μας πιστεύουν στην Oakberry και δουλεύουν σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Τέλος, έχουμε την ικανότητα να προσαρμοζόμαστε. Δεν φοβόμαστε να αλλάξουμε και να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες της αγοράς. Αυτό μας επιτρέπει να είμαστε πάντα μπροστά και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των πελατών μας.
–Σου αρέσει να εργάζεσαι με μια νέα γενιά καταναλωτών που είναι πιο συνειδητοποιημένοι όσον αφορά τη διατροφή και τη βιωσιμότητα;
Γιώργος Φραγκούλης: Ναι, είναι απίστευτο το πώς οι νέες γενιές αγκαλιάζουν τη βιώσιμη διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής. Είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπεις νέους ανθρώπους που δίνουν σημασία σε ό,τι καταναλώνουν, που θέλουν να ζουν πιο υγιεινά και που νοιάζονται για το περιβάλλον. Αυτό που μας βοηθάει να συνδεθούμε μαζί τους είναι ότι η Oakberry ενσωματώνει αυτές τις αξίες στον πυρήνα της. Δεν προσφέρουμε μόνο ένα προϊόν, αλλά και έναν τρόπο ζωής. Οι νέοι εκτιμούν την ειλικρίνεια και την αυθεντικότητα, και αυτό προσπαθούμε να τους δώσουμε. Σέβονται τις εταιρείες που κάνουν πράξη αυτά που λένε, και εμείς θέλουμε να είμαστε μια από αυτές τις εταιρείες.
–Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες στην καριέρα σου μέχρι σήμερα;
Γιώργος Φραγκούλης: Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να ξεκινήσω από το μηδέν και να χτίσω μια επιχείρηση από το τίποτα. Όταν ξεκίνησα την Oakberry, δεν είχα πίσω μου μεγάλες εταιρείες ή κεφάλαια. Έπρεπε να δουλέψω πολύ σκληρά για να χτίσω αυτό το brand, να κερδίσω την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να βρω τους κατάλληλους συνεργάτες. Σίγουρα υπήρχαν στιγμές που τα πράγματα ήταν δύσκολα και σκεφτόμουν αν έκανα τη σωστή επιλογή. Όμως, πάντα είχα την πεποίθηση ότι αυτό που έκανα είχε αξία, και αυτό με κρατούσε όρθιο. Σήμερα, κοιτάζοντας πίσω, βλέπω ότι οι δυσκολίες αυτές ήταν απαραίτητες. Μου έμαθαν πολλά, με έκαναν πιο δυνατό και με βοήθησαν να εξελιχθώ.
–Πώς διαχειρίζεσαι το άγχος και την πίεση που συνοδεύουν τη διαχείριση μιας διεθνούς επιχείρησης;
Γιώργος Φραγκούλης: Η πίεση είναι αναπόφευκτη όταν έχεις μια διεθνή επιχείρηση, και ειδικά όταν προσπαθείς συνεχώς να επεκταθείς. Το άγχος είναι μέρος της δουλειάς, αλλά έχω μάθει να το διαχειρίζομαι με διάφορους τρόπους. Πρώτον, προσπαθώ να οργανώνω τον χρόνο μου όσο καλύτερα μπορώ. Η σωστή διαχείριση του χρόνου είναι το κλειδί για να μην αφήνεις το άγχος να σε κατακλύσει. Δεύτερον, έχω ανθρώπους γύρω μου που εμπιστεύομαι, και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Όταν ξέρεις ότι έχεις μια καλή ομάδα που μπορεί να διαχειριστεί τις καταστάσεις, τότε μπορείς να χαλαρώσεις λίγο και να επικεντρωθείς σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό. Τρίτον, προσπαθώ να βρίσκω χρόνο για τον εαυτό μου. Είτε αυτό σημαίνει να κάνω γυμναστική είτε να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, είναι σημαντικό να έχεις κάποιες στιγμές όπου μπορείς να αποφορτιστείς από την πίεση της καθημερινότητας.
–Υπάρχει κάτι που έχεις μάθει από την εμπειρία σου ως επιχειρηματίας, το οποίο θα ήθελες να μοιραστείς με νέους ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Γιώργος Φραγκούλης: Ναι, αυτό που θα έλεγα στους νέους επιχειρηματίες είναι να μην φοβούνται να αποτύχουν. Η αποτυχία είναι μέρος της διαδικασίας και πολλές φορές είναι αναπόφευκτη. Το σημαντικό είναι να μάθεις από τα λάθη σου και να συνεχίσεις. Πολλοί νέοι νομίζουν ότι αν αποτύχουν μια φορά, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να πετύχουν συνολικά. Αλλά η αλήθεια είναι ότι η αποτυχία είναι ένας πολύτιμος δάσκαλος. Επίσης, θα τους έλεγα να είναι επίμονοι. Η επιμονή είναι το κλειδί σε αυτή τη δουλειά. Οι επιτυχίες δεν έρχονται από τη μια μέρα στην άλλη, και θα υπάρξουν πολλές δυσκολίες στην πορεία. Αλλά αν πιστεύεις σε αυτό που κάνεις και δουλεύεις σκληρά, τελικά θα δεις αποτελέσματα.
-Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια για την Oakberry; Πού βλέπεις την εταιρεία σε δέκα χρόνια;
Γιώργος Φραγκούλης: Το όραμά μου για την Oakberry είναι να γίνει το κορυφαίο brand υγιεινού fast food παγκοσμίως. Σε δέκα χρόνια από τώρα, θέλω να δω την Oakberry να έχει παρουσία σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου. Θέλω να φτάσουμε τα 3000 καταστήματα παγκοσμίως και να είμαστε γνωστοί όχι μόνο για την ποιότητα του acai που προσφέρουμε, αλλά και για την καινοτομία μας και τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα. Θέλω η Oakberry να είναι συνώνυμο της υγιεινής διατροφής, του γρήγορου φαγητού που δεν συμβιβάζεται στην ποιότητα. Θέλω να αλλάξουμε τον τρόπο που οι άνθρωποι βλέπουν το fast food, να το κάνουμε κάτι υγιεινό και προσβάσιμο για όλους.