Σε μια εποχή που το γάλα ακολουθεί ανοδική πορεία στην τιμή του, φαίνεται πως αυτός δεν είναι ένας καλός λόγος για να μας απασχολήσει τόσο (άσχετα αν υπάρχει γκρίνια κατά καιρούς) όσο η φωτογραφία που θα κοτσάρει το εκάστοτε brand στη συσκευασία του για να το πουλήσει. Λες και δίνουν τόση σημασία οι καταναλωτές στο αν θα έχει μια φωτογραφία με μια χαρούμενη οικογένεια ή έναν άντρα με μία κόρη. Λες και η χαρούμενη οικογένεια είναι ρεαλιστική και αντιπροσωπευτική, ειδικά στο πρωινό. Ποιο ροζ συννεφάκι είναι αυτό που έχετε ανέβει, να ανέβουμε κι εμείς πάνω του.
Η αναφορά μας στον άντρα και στην κόρη, προφανώς δεν ήταν τυχαία. Είναι ο λόγος που η ΔΕΛΤΑ βρέθηκε στο επίκεντρο τις τελευταίες δύο ημέρες, μιας και αποφάσισε στις ήδη υπάρχουσες συσκευασίες της να προσθέσει και αυτή που είναι απόλυτα λογική και αποτυπώνει την μονογονεϊκή οικογένεια. Δεν είναι όλες οι οικογένειες πλήρεις. Δεν είναι όλες οι μανάδες παρούσες και προφανώς δεν δίνουν μόνο εκείνες το γάλα στα παιδιά τους.
Ίσως και να περνούσε στα ψιλά η εν λόγω συσκευασία, αν ο Βελόπουλος δεν είχε κάνει σχετική ανάρτηση στο Χ, ανοίγοντας έτσι έναν διάλογο και μια συζήτηση χωρίς ουσία. «ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ; Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία. Εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!! Γιατί; #Βελόπουλος», έγραφε χαρακτηριστικά.
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ;Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία.
— Κυριάκος Βελόπουλος (@velopky) January 30, 2024
Εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!! Γιατί ; #βελοπουλος pic.twitter.com/fO6ooFEL2F
Ήταν προφανές πως η σύνδεση θα γινόταν με το επίκαιρο θέμα των ημερών, σχετικά με τα ομόφυλα ζευγάρια και το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή τις επόμενες εβδομάδες. Ανεξάρτητα με το αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος, υπάρχει μια πιο σφαιρική και ψύχραιμη εικόνα εδώ. Αυτή που ήδη επικρατεί στην κοινωνία μας. Ναι, ένας πατέρας φροντίζει το παιδί του, όπως κάνει και μία μητέρα. Ένας πατέρας δικαιούται γονεϊκή άδεια, όπως δικαιούται και η μητέρα. Γιατί προκαλεί εντύπωση; Το μοτίβο της ελληνικής κοινωνίας όπου μια μητέρα βρίσκεται στο σπίτι -και ο πατέρας στη δουλειά- έχει εκλείψει. Αυτό το πατροπαράδοτο μοντέλο δεν υπάρχει.
Δεν χρειαζόμαστε μόνο χαρούμενες οικογένειες που συγκεντρώνονται στο τραπέζι και οι γονείς δίνουν το γάλα στα παιδιά τους, γιατί πολύ απλά δεν είναι μόνο αυτό οικογένεια. Ούτε θα αποτυπωθεί στη συνείδησή μας κάποιου είδους σκευωρία πως αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο, τότε αυτομάτως έτσι θα εξελιχθούν τα πράγματα στην κοινωνία μας. Δεν έχουμε ανάγκη να το δούμε αυτό σε ένα γάλα, γιατί ήδη συμβαίνει στον διπλανό μας, στη φίλη μας, στο σπίτι μας.
Και ίσως κάπου εδώ κάποιος να ρωτήσει: «Γιατί τότε δεν έβγαλαν μια συσκευασία όπου μία μάνα δίνει γάλα στο παιδί της;». Και η απάντηση είναι απλή. Γιατί είναι αυτονόητο για τα δεδομένα της κοινωνίας. Είναι αυτή η θέση της γυναίκας που αναφέραμε και παραπάνω. Είναι μια καλή αφορμή να σταθούμε στο ότι μια σύγχρονη οικογένεια, δεν ακολουθεί τα απαρχαιωμένα στερεότυπα. Όχι στο σύνολο, φυσικά, αλλά οι νέοι φαίνεται πως ακολουθούν τις δικές τους νόρμες και επιλέγουν τα ίσα δικαιώματα σε ένα σπίτι. Κι αυτό είναι πολύ ωραίο. Την επόμενη φορά καλύτερα να σταθούμε λοιπόν στην τιμή που έχει το γάλα και όχι στον πατέρα με την κόρη.