Άποψη

2011 Redux; Οι δρόμοι γεμίζουν ξανά, αλλά ποιος θα εκφράσει την οργή;

2011 Redux; Οι δρόμοι γεμίζουν ξανά, αλλά ποιος θα εκφράσει την οργή;

Ο κόσμος κατεβαίνει ξανά στους δρόμους. Τα πλήθη θυμίζουν τις πλατείες του 2011, αλλά αυτή τη φορά κάτι είναι διαφορετικό. Η οργή είναι πιο ψυχρή, πιο στοχευμένη. Δεν είναι ακατέργαστη απελπισία, δεν είναι αυθόρμητη αγανάκτηση. Είναι κάτι άλλο: μια συλλογική συνειδητοποίηση ότι το σύστημα έχει βραχυκυκλώσει. Και το ερώτημα είναι αμείλικτο: Ποιος θα το εκφράσει αυτό;

Όταν η Δεξιά δεν μπορεί, η Ακροδεξιά βγαίνει μπροστά. Ρουά σε 4 κινήσεις σε ένα σκάκι παιδικού επιπέδου

Όταν η Δεξιά δεν μπορεί, η Ακροδεξιά βγαίνει μπροστά. Ρουά σε 4 κινήσεις σε ένα σκάκι παιδικού επιπέδου

Η Δεξιά πέφτει, η ακροδεξιά στηρίζει. Επειδή όλα όσα έρχονται τα έχουμε μάθει και ξαναδεί, θυμήσου και σημείωσε όλα όσα έχουν γίνει και όσα θα ακολουθήσουν. Διόλου πρωτότυπα.

Γιατί απεχθάνεσαι τους “Change my mind” και γιατί αυτό είναι απολύτως Οκ; Ναι, έχεις δίκιο που δεν τους αντέχεις και έχουμε και την πλήρη εξήγηση.

Γιατί απεχθάνεσαι τους “Change my mind” και γιατί αυτό είναι απολύτως Οκ; Ναι, έχεις δίκιο που δεν τους αντέχεις και έχουμε και την πλήρη εξήγηση.

Το "Change my mind" είναι μια "κατάρα" και όσοι/ες το εφαρμόζουν έχουν έναν και μόνο, πολύ συγκεκριμένο σκοπό. Την προσοχή σου. Δεν το λέμε εμείς, η επιστήμη το αποδεικνύει.

Ο Κώστας Σημίτης δεν ήταν ποτέ και δεν ήθελε να γίνει “αγαπημένος” της ελληνικής κοινωνίας.

Ο Κώστας Σημίτης δεν ήταν ποτέ και δεν ήθελε να γίνει “αγαπημένος” της ελληνικής κοινωνίας.

Ο Κώστας Σημίτης έμοιαζε και ήταν σχεδόν το αντίθετο του Ανδρέα Παπανδρέου. Γι' αυτό όμως και κατάφερε να γίνει τόσα χρόνια ο ηγέτης του ΠΑΣΟΚ και της πιο "ανοιχτόμυαλής" στιγμής της ελληνικής κοινωνίας. Αλλά γι' αυτό φέρει και τεράστια ευθύνη για όσα ακολούθησαν.

Καλά έκανε η Μποφίλιου και βγήκε με την καφίγια, και για να τελειώνουμε, σ’ όποιον δεν αρέσουν όσα φοράνε οι άλλοι, ξυδάκι και ας μη μας πρήζει. Ειδικά στον Πορτοσάλτε.

Καλά έκανε η Μποφίλιου και βγήκε με την καφίγια, και για να τελειώνουμε, σ’ όποιον δεν αρέσουν όσα φοράνε οι άλλοι, ξυδάκι και ας μη μας πρήζει. Ειδικά στον Πορτοσάλτε.

Για τη Μποφίλιου και τη μαντήλα της δεν έχασαν χρόνο να βγάλουν χολή, για τα μαύρα χάλια που επικρατούν στην χώρα πίνουν τ' αμίλητο νερό.

Γιατί η κακή κριτική έγινε το εθνικό μας σπορ; Η τοξικότητα στα social media οφείλεται στην ανωνυμία ή στην ασυδοσία;

Γιατί η κακή κριτική έγινε το εθνικό μας σπορ; Η τοξικότητα στα social media οφείλεται στην ανωνυμία ή στην ασυδοσία;

Είτε στα social media, είτε εκτός, η ανάγκη να μειώσουμε τους άλλους πηγάζει από τις δικές μας ανασφάλειες. Όταν η "κριτική" γίνεται όχημα προσβολών και διαδικτυακού bullying.

Γιατί η Ζιζέλ Πελικό είναι η σημαντικότερη γυναίκα όχι απλά του 2024, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας

Γιατί η Ζιζέλ Πελικό είναι η σημαντικότερη γυναίκα όχι απλά του 2024, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας

Η Ζιζέλ Πελικό άλλαξε πλευρά στην ντροπή, και σημάδεψε μια για πάντα την έννοια της έμφυλης βίας και το πως λειτουργούμε απέναντι της. Κι αυτό είναι ένα μάθημα τεράστιο, ειδικά σήμερα.

Κατηγορείτε τις γυναίκες για όλα; Ήρθε η ώρα να κοιτάξετε στον καθρέφτη σας

Κατηγορείτε τις γυναίκες για όλα; Ήρθε η ώρα να κοιτάξετε στον καθρέφτη σας

Ας το πούμε απλά: όταν κατηγορείτε τις γυναίκες για τη συμπεριφορά των ανδρών, βάζετε μια βόμβα στα θεμέλια της ίδιας της κοινωνίας. Όχι, η κακοποίηση δεν είναι δική τους ευθύνη. Όχι, η γυναικεία υπόσταση δεν είναι πρόσκληση σε βία. Και όχι, δεν θα το ανεχτούμε άλλο.