1.Επειδή νομίζει πως ο αρχαίος πολιτισμός της γεωγραφικής περιοχής που κατοικεί είναι προσωπική του υπόθεση, σαν να μένεις σε παράγκα στο οικόπεδο του Αριστοτέλη δηλαδή.
2.Μολονότι στην πλειοψηφία του αρνείται έστω να προσπαθήσει να μάθει να μιλάει σωστά τη γλώσσα του αλλά τη διασκευάζει σε ραπ ρέκβιεμ.
3.Όπως βαριέται να επισκεφτεί την Ακρόπολη. Ο μόνος λόγος που συγκινείται με την Αμφίπολη, είναι επειδή πέφτει μακριά και έτσι έχει άλλοθι για να μην την επισκεφτεί ποτέ.
4.Δε νομίζω να υπάρχει άλλος λαός σε τέτοια εξάρτηση με το κινητό του. Λες και πρόκειται για προέκταση του σώματός του, σαν σεξουαλικό αξεσουάρ (ειδικά στη δόνηση κι αν στο βάλω εκεί που θες). Από το λεωφορείο ως το σινεμά.
5.Στο οποίο σινεμά όπως και σε πολλούς άλλους χώρους, συνεχίζει να νομίζει ότι βρίσκεται στο σαλόνι του. Μιλάει δυνατά, καπνίζει εκεί που δεν επιτρέπεται, και στο τσακίρ κέφι πετάει και μια καπότα από το παράθυρο του αυτοκινήτου που πάει και κολλάει στο αμάξι του από πίσω.
6.Ο Έλληνας δεν έχει υποχρεώσεις, μόνο δικαιώματα. Ποτέ δεν χρωστάει αλλά του χρωστάνε. Ποτέ δεν κάνει φασαρία αλλά τον ενοχλούν οι άλλοι. Και φυσικά ποτέ δεν ζητάει συγγνώμη αλλά απαιτεί ευγενικά από τον άλλον να του πει συγγνώμη λέγοντας του «πεσ’ συγνώμη ρε πούστη μη σε πηδήξω».
7.Όλοι οι υπόλοιποι λαοί είναι βλάχοι, άξεστοι και άπλυτοι. Όλοι μας μισούν και μας ζηλεύουν. Εκτός από τις στιγμές που γράφουν κάτι καλό για μας οπότε τα πράγματα αλλάζουν. Πχ, ο Κλούνεϊ πριν τις δηλώσεις του για τα μάρμαρα, ήταν κρυφόπουστας. Τώρα είναι εθνικό είδωλο.
8.Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι για τον Έλληνα μια συμπεριφορά τόσο δύσκολη όσο το να μάθει να πλένει τα χέρια του όποτε βγαίνει από τον καμπινέ.
9.Πιθανότα είμαστε η μοναδική χώρα που συνεχίζει να πιστεύει ότι αντιστέκεται στην παγκόσμια τάξη πραγμάτων και την αμφισβητεί, την ώρα που έχει στηθεί στα τέσσερα μπροστά της όσο λίγοι.
10.Η νεοελληνική έννοια της αντίστασης είναι με μονοήμερες απεργίες του κώλου, έτσι για να πεταχτούμε και σε κανένα μπακάλικο και να αράξουμε. Πότε τα τελευταία χρόνια έγινε μια συνεχής και με διάρκεια απεργία που να έχει αποτέλεσμα;
11.Οι ίδιοι που συμμετέχουν στις απεργίες, δηλώνουν αγανακτισμένοι και πιστεύουν ότι αντιστέκονται είναι αυτοί που ψηφίζουν τα κόμματα που ευθύνονται για ότι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Κι όσο κι αν το παίζουν αριστεροί πιγκουίνοι, βάρδα μην τους τάξει κάποιος πρόσληψη του γιου τους στο δημόσιο, να δεις πως θα αλλάξουν γνώμη.
10. Σήμερα μόλις ο φίλος μου Ζ.Π. μου έστειλε φωτογραφία οδηγού λεωφορείου με την τσιγαρούκλα στο χέρι. Αθώος ο Ζ.Π. μου γιατί δεν έχει πέσει σε οδηγό που καπνίζει και μιλάει με τη γκόμενα στο τηλέφωνο ταυτόχρονα. Κάτι που απαγορεύεται ρητά γιατί κουκλίτσα μου δεν μιλάς στο τηλέφωνο όταν έχεις στην ευθύνη σου 100 νοματαίους στο κάρο. Εκτός κι αν είσαι οδηγός νεκροφόρας – φυσαρμόνικα. Φυσικά κι αυτός απεργεί.
11.Το μοναδικό πράγμα που αντιλαμβανόμαστε ως δικαίωμα για το οποίο πρέπει να παλέψουμε είναι ότι αφορά τον κώλο μας. Ο κουτσός και ο παράλυτος που δεν μπορούν να κινηθούν σε μια εντελώς αφιλόξενη πόλη, δεν είναι δικό μας θέμα. Προτιμάμε τις διαδηλώσεις για τα δικαιώματα των ιθαγενών στο Παπαριστάν.
12.Δεν γνωρίζουμε καν τι σημαίνει στην πραγματικότητα «βλάχος». Το χρησιμοποιούμε υποτιμητικά εφ’ όσον όλοι γεννηθήκαμε μεγαλοαστοί και βυζάξαμε από την τρισέγγονη ψυχοκόρη της καμαριέρας της Μαρίας Αντουανέτα.
13.Η αισθητική είναι ηθική. Είναι απόλυτα λογικό λοιπόν το γιατί είμαστε απόλυτα ανήθικοι.