Τα έμαθες, φίλε μου, τα νέα;

Χρησιμοποίησε, λέει, ο Βενιζέλος το υπερλουξάτο κυβερνητικό αεροσκάφος, το Εμπραέρ.

-“Και πού είναι το κακό;“, σε ακούω να μου λες.

Το κακό, που λες φίλε μου, είναι ότι το χρησιμοποίησε για να πεταχτεί από τη Σκιάθο προς τις Βρυξέλλες προκειμένου να συμμετάσχει σε σύσκεψη των υπουργών εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στο καταπράσινο νησί των Σποράδων απολάμβανε τις ολιγοήμερες διακοπές του και ζήτησε, λέει, το κυβερνητικό αεροσκάφος για να πεταχτεί στη σύσκεψη και να γυρίσει στο μπαμ πίσω στο νησί για μη χάσει τσάμπα τα… μπάνια του.

Κι αυτό διότι, σύμφωνα με το ΥΠΕΞ (άρα σύμφωνα με τον ίδιο το Βενιζέλο) αν χρησιμοποιούσε τα συμβατικά αεροσκάφη θα σπαταλούσε το μεγαλύτερο μέρος από αυτές στους δρόμους και στα αεροδρόμια.

Όλα αυτά, βέβαια, δεν είναι φρέσκα. Συνέβησαν τον Δεκαπενταύγουστο. Τώρα, όμως, “έσκασε” η είδηση και επικράτησε η σχετική δημοσιογραφική και παραπολιτική βαβούρα.

Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να σχολιάσουμε το τι θα μπορούσε να εξοικονομήσει το ελληνικό δημόσιο αν τα χρήματα αυτά δεν πήγαιναν για τη μεταφορά του Βενιζέλου, γιατί θα κατηγορηθούμε για λαϊκισμό.

Μια απλή, πολύ απλή υπενθύμιση, μόνο: Η χρήση του κυβερνητικού αεροσκάφους για μία και μόνο ώρα κοστίζει στο ελληνικό δημόσιο λίγο περισσότερα από 5 χιλιάδες ευρώ. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό -και δεδομένου ότι το ταξίδι προς τη χώρα του Βελγίου και πίσω στην Αθήνα διαρκεί περί τις εφτά ώρες- το ελληνικό δημόσιο “μπήκε μέσα” το λιγότερο 35 χιλιάδες ευρώ.

Μπροστά, βέβαια, στο τρομακτικό και απευκταίο ενδεχόμενο να έχανε ο Βαγγέλης τα μπάνια του, και λίγα είναι τα 35.

Ακόμα και βενιζελομπανιοφόρο στο λογαριασμό της ΔΕΗ θα δεχόμασταν να πληρώσουμε για να σώσουμε τη ψυχική υγεία (και την επιδερμίδα) του… υπαρχηγού.

Αυτά γράφτηκαν στη τουϊτόσφαιρα για το ταξίδι Βενιζέλου: