Το θέμα είναι πως μια κοπέλα ξύπνησε γυμνή, σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και όσο προσπαθούσε να αντιληφθεί τι της είχε συμβεί, πήρε το μάτι της δίπλα της, ένα κουτί προφυλακτικά και ένα κουτί Viagra. Συνδέοντας τις βγαλμένες από κόλαση τελείες, άρχισε να θυμάται πως βρέθηκε σε ένα ιδιωτικό πάρτι σε σουίτα, καλεσμένη από έναν γνωστό της, μέχρι να αρχίσει να μην αισθάνεται καλά. Μερικές κακές συνεννοήσεις μετά και αφού συνειδητοποίησε πως δεν είναι σε θέση να φύγει μόνη, βρίσκει τον εαυτό της να επιστρέφει στο ξενοδοχείο και ούσα σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, να πέφτει στα χέρια τριών αντρών η οποίοι με την επίφαση ότι θέλουν να τη βοηθήσουν, τη βίασαν ομαδικά. πριν καλά καλά ξεμουδιάσουμε από την ουσία της είδησης, η υπόθεση στην οποία φέρεται να ενεπλάκη ο επιχειρηματίας Δημήτρης Φιντιρίκος, όπως έκανε γνωστό ο Ηλίας Γκιώνης, αλλά ο επιχιερηματίας το αρνείται κατηγορηματικά με δηλώσεις του, μετατράπηκε σε ένα στόρι κλειδαρότρυπας, σε μια υπόθεση της «σέχτας» των Ελλήνων influencers, σε ένα «ροζ» προϊόν συγκάλυψης από τα media, έχοντας μαζί στοιχεία σαπουνόπερας με αποκαλύψεις θυτών διαρροής revenge porn βίντεο, αλλά και ηθικολογίες για το αν γίνονται ή όχι πάρτι σε σουίτες.

Αρκετά γρήγορα, η στήριξη στο θύμα βιασμού, έγινε μια ζαλισμένη απορία, μετρήσιμη στις εξής λέξεις: ποιοι είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι;

Η πάσα από το επίπεδο της έμφυλης βίας, της καταπάτησης της αυτοδιάθεσης, προς το τερέν των influencers, ξεκίνησε από την προσπάθεια του Αλέξανδρου Κοψιάλη να υπερασπιστεί, φαινομενικά χωρίς κανένα λόγο, ουσιαστικά για πολλούς που αξίζουν διερεύνηση, τον Δημήτρη Φιντιρίκο. Το ίδιο έκανε και η Ιωάννα Τούνη, φτάνοντας σε σημείο να αποκαλύπτει, κατόπιν εορτής, ποιος διέρρευσε το revenge porn βίντεό της, μιας και ο Δημήτρης Φιντιρίκος βρέθηκε ξανά κατηγορούμενος, μέσα από σοσιαλμιντιακές φήμες.

Γιατί ασχολούμαστε πάλι με την Ιωάννα Τούνη; Ποιος είναι ο Δημήτρης Φιντιρίκος; Θυμάται κανείς πώς μπήκε στις ζωές μας ο Αλέξανδρος Κοψιάλης, ένας συμπαθέστατος κατά τα άλλα νέος, με εξαιρετικά πολλούς ακόλουθους, το όνομα του οποίου τις μισές φορές δεν θυμίζει τίποτα σε κανέναν. Το ίδιο και τα post του.

Έπειτα, η Σίσσυ Χρηστίδου, η οποία, στον εικονικό κόσμο του Instagram, πρώτα αυτοσυστήνεται ως “digital content creator” και μετά ως τηλεοπτική παρουσιάστρια, αποφάσισε να κάνει αποκωδικοποιήσει τον όρο «πάρτι», δίνοντας παλιάς κοπής μαθήματα και γράφοντας πως σε σουίτες δεν γίνονται πάρτι. Θέλησε, όπως είπε, μέσα από αυτή την groundbreaking αποκάλυψη, να κάνει άλλες νέες κοπέλες σαν εσάς και εμάς, να μην πούμε «ναι» σε αντίστοιχη πρόσκληση, γιατί πιθανότατα θα έχουμε άτυπα δώσει το ΟΚ για τον ίδιο μας τον βιασμό.

https://twitter.com/SissyChristidou/status/1482710023155376130?ref_src=twsrc%5Etfw

Στον κόσμο της digital content creator, μια γυναίκα που κοινωνικοποιείται σε σουίτες, δεν γίνεται καν να θέλει να περάσει καλά, να πιεί ποτά, να φλερτάρει, ενδεχομένως να κάνει σεξ, ακόμα και gang bang, ακόμα και να κρεμαστεί από πολυελαίους, χωρίς να βιαστεί. Χωρίς δηλαδή τα όριά της, το σημείο που τελειώνει η αυτοδιάθεσή της και η ελευθερία της και αρχίζει η ελευθερία του άλλου, να είναι ένα σημείο τόσο εμφανές, που είναι αδιαπραγμάτευτα σεβαστό. Τώρα θα εξηγούσαμε στην influencer και τηλεπαρουσιάστρια πως με αυτόν τον τρόπο θεωρεί κάθε άντρα εκεί έξω by default βιαστή, αλλά άντε να καταλάβει.

Το #cancel_influencers τρεντάρει σήμερα και έρχεσαι να αναρωτηθείς: ποιους να ακυρώσω ρε παιδιά; Πέντε ανθρώπους που δεν ξέρω σε κανένα επίπεδο, αλλά με έναν τρόπο έχω πρόσβαση τι κουβαλούν στην τσάντα τους, τι ακουμπούν πάνω στο κομοδίνο τους και τι έφαγαν για βραδινό και ποιος διέρρευσε το revenge video τους, παρακολουθώντας το όνομα ενός εγκληματία να γίνεται στόρι και όχι υποκείμενο καταγγελίας στην αστυνομία; 

Έχουμε ακόμα τον πηλό από τη δημιουργία όλων αυτών των influencers στα χέρια μας. Πρώτα τους παρατηρούμε, μετά τους ακολουθούμε, μετά νιώθουν σημαντικοί. Πέφτουν γοητευμένοι στη γλυκιά μας παγίδα. Αφού τους φτιάξαμε, πέντε άτομα που στα αλήθεια πιστεύουν πως είναι σημαντικά, μετά έπρεπε να τους ονομάσουμε. Influencers. Οι μισοί μας ήρθαν από το πρώην αυτοαναφορικό σύμπαν του YouTube, οι άλλοι μισοί από ριάλιτι, τηλεπαιχνίδια, κόντρες που «δίπλα σε πατσαβούρες ταιριάζουν τέλεια» και τα λοιπά και τα λοιπά. Κόσμος σχολιάζει τα ποστ τους, συμμετέχει στους διαγωνισμούς τους, τροφοδοτεί τη σχέση μεταξύ εταιρίας και προφίλ, τους δίνει κέρδος. Στην πραγματικότητα, αυτός ο αδηφάγος κόσμος τους περιμένει στη γωνία.

 Το Instagram έχει γίνει μια παράλληλη πραγματικότητα που αργά ή γρήγορα τρώει τα παιδιά της, ακριβώς όπως τα γεννά. Υπόθεση-πιλότος αυτής της αυτοεκπληρούμενης προφητείας, ο Τάσος Ξιαρχό. Εκείνοι νιώθουν σημαντικοί και ερχόμαστε να τραβήξουμε το χαλί κάτω από τα πόδια τους. Τη στιγμή που νιώθουν πως αποτελούν μια σημαντική ομάδα της ελληνικής «πίτας». Ένα κλείσιμο ματιού στον σαδισμό. Το καρότο και το μαστίγιο.  

Το #cancel_influencers τρεντάρει σήμερα και έρχεσαι να αναρωτηθείς: ποιους να ακυρώσω ρε παιδιά; Πέντε ανθρώπους που δεν ξέρω σε κανένα επίπεδο, αλλά με έναν τρόπο έχω πρόσβαση τι κουβαλούν στην τσάντα τους, τι ακουμπούν πάνω στο κομοδίνο τους και τι έφαγαν για βραδινό και ποιος διέρρευσε το revenge video τους, παρακολουθώντας το όνομα ενός εγκληματία να γίνεται στόρι και όχι υποκείμενο καταγγελίας στην αστυνομία; Ποιον να ακυρώσω; Μια παρουσιάστρια που έχει πλαστεί μες στο καλούπι της πατριαρχίας και νουθετεί γυναίκες που φτιάχτηκαν για να διεκδικήσουν κάθε αυτονόητο δικαίωμά τους και όχι να «μην προκαλούν»; Ποιον να ακυρώσω; Τον «πρώτο Έλληνα influencer» που ποτέ δεν ακολούθησα και για κάποιο παράξενο λόγο δεν ξέρω κανέναν που να τον ακολουθεί;

Δεν μπορείς να ακυρώσεις κάτι που δεν έχεις υπογράψει. Μπορείς να κάνεις unfollow, με το κόστος να μη μαθαίνεις πια αν μια άγνωστη μπίφαρε στον γκισέ αεροπορικής εταιρίας ή αν κάποιος δίνει κάποια παράσταση «βαθιάς θλίψης» για κάποιο θέμα των ημερών.