Ας αποχαιρετήσουμε τους αρνητές της μάσκας και ας υποδεχτούμε τους αρνητές των self test

Το 1ο Λύκειο Ευόσμου είναι υπό κατάληψη, γιατί μια μητέρα επιμένει πως "δεν ξέρει τι έχει μέσα το self test".

Ας αποχαιρετήσουμε τους αρνητές της μάσκας και ας υποδεχτούμε τους αρνητές των self test

Το 1ο Λύκειο Ευόσμου είναι υπό κατάληψη, γιατί μια μητέρα επιμένει πως "δεν ξέρει τι έχει μέσα το self test".


Το 1ο Λύκειο Ευόσμου βρίσκεται υπό κατάληψη, και κόντρα σε ό,τι θα περίμενε κανείς, την κατάσταση πυροδότησαν γονείς, και συγκεκριμένα, μια μητέρα που δεν δύναται να διανοηθεί πως ο Λυκειάρχης απαγόρευσε την είσοδο στο παιδί της, επειδή δεν είχε κάνει self test. Δεν είχε κάνει και ούτε σκοπεύει να κάνει, γιατί δεν έχει την άδεια της μητέρας του. Κάπου εδώ έρχονται στο ταλαιπωρημένο μας μυαλό εικόνες γονέων να χοροπηδούν πάνω σε μάσκες, ατάκες κατοίκου Μαλεσίνας πως το εμβόλιο έχει "AIDS" και απόβλητα… "εκτρώσεων" και μια σειρά από αναρτήσεις του Γρηγόρη Πετράκου που προσπαθούν να γίνουν «επιστημονικές». Τη στιγμή που βλέπουμε τους αρνητές του εμβολίου να εξαφανίζονται σιγά σιγά, έρχονται οι αρνητές των self test, γιατί από ό,τι φαίνεται, με την αντιεπιστημονική επανάσταση ισχύει το ρητό των εραστών του life coaching και των απανταχού entrepreneurs “fake it till you make it” και γενικότερα το «αν δεν υπάρχει πραγματικός λόγος, μπορείς να τον εφεύρεις».

Η μητέρα του μαθητή, που ήδη προχωρήσει σε μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου για όλα τα απαραίτητα βήματα που καλούνται να ακολουθούνται από μαθητές και καθηγητές για τη λειτουργία των Λυκείων, αρνείται να επιτρέψει στον γιο της, μαθητή της Α’Λυκείου, να κάνει self test. Όχι, δεν πρόκειται για τυπική αρνήτρια του ίδιου του κορωνοϊού, ούτε για κάποια φαν θεωριών συνωμοσίας που θέλουν τεράστια ερπετά να έχουν στήσει ολόκληρη πανδημική πλεκτάνη για να κυριεύσουν τον πλανήτη. Η μητέρα αυτή, δηλώνει πως έχει περάσει την Covid-19 και μάλιστα πολύ σοβαρά, αλλά με τις οδηγίες του γιατρού της, την ξεπέρασε και είναι καλά. Την επιστήμη την εμπιστεύεται, απλώς μάλλον μέχρι εκεί που θέλει ή τέλος πάντων μέχρι εκεί που συμφέρει τον «αγώνα» της, ενάντια στα self test τα οποία θεωρεί επικίνδυνα για την υγεία του παιδιού της, και όλων των παιδιών κατ’επέκταση, μιας και θεωρεί, μετά από συζητήσεις με γιατρούς, πως ενδεχομένως περιέχουν επικίνδυνες ουσίες που μεταφέρονται στον οργανισμό.

Το ζήτημα δεν αφορά το εμβόλιο, δεν έχει να κάνει με την τεράστια συζήτηση για τις παρενέργειες, δεν μπαίνει στο σημείο εκείνο του δημόσιου πια διαλόγου που ακούει στο όνομα "Astra Zeneca”, δεν μπαίνει στο σοβαρό θέμα του κατά πόσο επιθυμεί κανείς να κάνει ένα εμβόλιο, που στο τέλος της μέρας, δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά μπαίνει σε έναν αγώνα να βρεθεί κάτι να αμφισβητήσουμε, να δυσανασχετήσουμε, να έχουμε κάτι να αρνηθούμε, μην ξεμείνουμε. Δεν είναι πια θέμα το “en-volio” που λέει ο Γρηγόρης Πετράκος, αλλά το self test, του οποίου το μόνο εξάρτημα με το οποίο έρχεται κανείς σε επαφή είναι η μπατονέτα. Η μητέρα του παιδιού φαίνεται να ανησυχεί για τα self test και προτιμά τα «μοριακά» πιστεύοντας σε αυτά γλιτώνεις 100% τις μπατονέτες, φτάνοντας σε σημείο -στα μάτια μας τουλάχιστον- να αναστατώνει τη λειτουργία ενός ολόκληρου σχολείου που πατά το “snooze” εδώ και πέντε μήνες τηλεκπαίδευσης, για το ποια μπατονέτα είναι καλύτερη ή λιγότερο επικίνδυνη και για το αν θα τη χρησιμοποιήσει μόνος του ο μαθητής ή θα το κάνει ένας μικροβιολόγος για εκείνον.

Η ψυχολογία εξηγεί την τάση για «άρνηση» που έχει φέρει στην επιφάνεια η πανδημία, ως απελπισμένη προσπάθεια για ανάκτηση του ελέγχου της ζωής μας. Η καθημερινότητά μας έχει αλλάξει περισσότερο από όσο τολμούσαμε να υπολογίσουμε τον Μάρτιο του 2020, και η ίδια η αργή επιστροφή στην κανονικότητα, ακόμα και αν προς το παρόν έρχεται σε μορφή επανεκκίνησης της δια ζώσης εκπαίδευσης, γίνεται με έναν τρόπο ξένο, στεγνά επιστημονοκεντρικό, συστήνοντάς μας σε ελέγχους, μέτρα περιορισμού, μάσκες και υγειονομικού ενδιαφέροντος αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων και τα self test. Το θέμα είναι πως τώρα που ξεμείναμε από εμβολιαστικές «σωτηρίες» για να αρνούμαστε, τώρα που βλέπουμε κόσμο ακόμα και να κλέβει εμβόλια από κέντρα για να βρει την ησυχία του (σε ατομικό τουλάχιστον επίπεδο) και έχει μείνει με πολύ λίγους ο Γρηγόρης Πετράκος στον «αγώνα», παρατηρείται η ανάγκη για νέους λόγους να μας βγάλουν στους δρόμους να χοροπηδάμε πάνω σε αντικείμενα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Πλέον δεν είναι οι μάσκες, δεν είναι τα εμβόλια, δεν είναι οι νουθετήσεις για να κρατάμε αποστάσεις και να τηρούμε καραντίνες, είναι τα self test.

Μετά ίσως να είναι τα αντισηπτικά. Θα δείξει.

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα