Το καρναβάλι της Πάτρας τελείωσε, με εκείνους παρέλασαν και αυτούς που τους χειροκρότησαν να φτερνίζονται ακόμη φτερά και πούπουλα σε μια ανεχτή από όλους μονομαχία του κιτς, που βγάζει κάθε χρόνο κάμποσους μεθυσμένους νικητές, μισοπεθαμένους σε πεζοδρόμια και ράντζα νοσοκομείων, που μοσχοβολάνε ξερατά μαυροδάφνης. Χορός για γυμνασμένους τρικέφαλους και όταν νυχτώνει το εργαλείο θέλει εσένα και άλλες δύο, για τους καρναβαλιστές που δηλώνουν πως τα κάνουν όλα μετά τις δύο.
Αυτά τα αμίμητης κομψότητας συμβαίνουν κάθε χρόνο στην αγαπημένη σε όλους Πάτρα και ακόμη και εμείς που δεν κάνουμε κέφι αυτό το κακομασκαρεμένο Διονυσιακό δρώμενο, το αντέχουμε για το κοινό καλό. Μαλιστα, μέχρι εντελώς πρόσφατα, ένας από τους λόγους που η γνωστή φοιτητούπολη έχει μια θέση στην καρδιά μας, ήταν ο Κώστας ο Πελετίδης ή αλλιώς Πελετίδαρος. Ο Δήμαρχος, που μας έκανε να χειροκροτήσουμε αρκετές φορές τη στάση του απέναντι στους φασίστες και να πιστέψουμε ότι όσους πολέμους και αν χάνουμε, οι μάχες μας είναι αυτές που κρατάνε ζωντανή την ανθρωπιά του κόσμου.
Ό,τι όμως αρχίζει ωραίο, τελειώνει με πόνο λέει ο λαός και η Λίτσα Διαμάντη και προεκλογικοί ψύλλοι στα αυτιά μας μπήκανε. Ο Δήμος Πατρέων, προφασιζόμενος τεχνικά προβλήματα, ακύρωσε τη συναυλία των Rotting Christ, που ήταν προγραμματισμένη για τις 15 Μάρτη στον πολυχώρο Αίγλη. Η εταιρεία της πάνω από 30 χρόνια παρουσίας στον χώρο black metal μπάντας, αφήνει ξεκάθαρες αιχμές προς την απόφαση αυτήν, βγάζοντας στη σέντρα σενάρια που ταιριάζουν τέλεια με τη σημερινή πραγματικότητα…Το Ορθόδοξο αίσθημα μερικών φαίνεται να προσβλήθηκε βάναυσα από την παρουσία του συγκροτήματος, κάτι που μας οδήγησε για ακόμη μια φορά στο αποκαρδιωτικό συμπέρασμα ότι η δημοκρατία ορίζεται από την πίστη του κάθε τσαρλατάνου που κόβει και ράβει τα ιερά και τα όσια του πάνω μας.
Φυσικά, από το πραγματικό αυτό καρναβάλι δεν θα μπορούσαν να λείψουν όλοι εκείνοι που είδαν με κάποια ικανοποίηση τον φασίστα να γαζώνει δεκάδες ανθρώπους σαν σε video game. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν αυτοί που ουρλιάζουν στα πρόσωπα μικρών παιδιών, που στέλνουν τις γυναίκες στις κουζίνες τους, εκείνοι που δολοφονούν και εκείνοι που συναινούν ψηφίζοντας ανθρωπόμορφα πλάσματα, για να μην ξεχάσουμε ποτέ ότι είχαμε, έχουμε και θα έχουμε πάντα ανοιχτούς λογαριασμούς μαζί τους. Ο “Ιερός Λόχος”, με σύνθημα “Ορθοδοξία ή θάνατος”, ο οποίος λίγες μέρες πριν μπούκαρε στη θεατρική παράσταση “Πυρκαγιές” στη Θεσσαλονίκη, έχοντας άποψη περί βλασφημίας, διαμαρτύρεται και αυτός για τη συναυλία παρέα με άλλους φωστήρες της διανόησης.
Θέλω πολύ να ακούσω τι θόρυβο κάνουν όλοι αυτοί που πέφτουν διαρκώς από τα σύννεφα όταν ναζιστές που ονομάζονται χαριστικά “παρανοϊκοί” στήνοντας διαρκώς και με συνέπεια την προπαγάνδα ενάντια στην ψυχική ασθένεια, γαζώνουν ανθρώπους στο πέρασμα τους θυσιάζοντας τους σε μια με διαφορετικά λόγια προσευχή. Αυτούς ακριβώς τους σπόρους ποτίζουμε σήμερα στην Πάτρα, χθες στη Θεσσαλονίκη, προχθές στο Χυτήριο. Αυτά τα αγκάθια κλαδεύουμε χωρίς να τα ξεριζώνουμε, με αποτέλεσμα να φουντώνουν κάθε φορά περισσότερο μίσος.
Θέση στον πιθανό παραλογισμό πήρε ο Γιάννης Αγγελάκας, ακυρώνοντας και τη δική του συναυλία που θα πραγματοποιούνταν μετά τους Rotting Christ στον ίδιο χώρο.
“Rotting Greece μου μυρίζει η υπόθεση της ματαίωσης της συναυλίας των Rotting Christ στον πολυχώρο Αίγλη του δήμου Πατρέων. Αν δεν πραγματοποιηθεί τελικά η συναυλία τους είτε σήμερα κανονικά είτε την Κυριακή, μιας και θα έχει αποκατασταθεί το “τεχνικό πρόβλημα” μέχρι τότε, δεν πρόκειται ούτε εμείς να παίξουμε το Σάββατο στον συγκεκριμένο χώρο. Εύχομαι ο “προοδευτικός” δήμαρχος της Πάτρας να ξαναβρεί την χαμένη του αίγλη”. Γ.Αγγελάκας
Στη συνέχεια, αφαιρόντας τα εισαγωγικά του στο “προοδευτικός”, ο καλλιτέχνης δεν άλλαξε ούτε λέξη από την ανακοίνωση του περιμένοντας όπως όλοι την έκβαση αυτής της ιστορίας. Με πάνω από 10 υποψηφίους να διεκδικούν τον δήμο της Πάτρας, αντιλαμβανόμαστε ότι ο Πελετίδης έχει πολλά να σκεφτεί και μόνο ένα να αποφασίσει. Οφείλουμε να μην αλατοπιπερώνουμε κανένα πολιτικό μαγείρεμα εις βάρος της δημοκρατίας και της ελεύθερης έκφρασης.
Έτσι, περιμένουμε με αγωνία τη λύση όποιου τεχνικού προβλήματος του χώρου της συναυλίας…