Τι ζητάει κάθε πελάτης το 2020; Προσωποποιημένες υπηρεσίες. Μια αναβαθμισμένη καταναλωτική εμπειρία. Να μπορεί να κάνει online παραγγελίες και να παραλαμβάνει γρήγορα την παραγγελία του χωρίς επαφή, γιατί Covid-19.

Τι έκαναν τα everest; ‘Ακουσαν τον πελάτη και δημιούργησαν την καινοτόμα υπηρεσία “everest on the road”* μέσω του πρόσφατα ανασχεδιασμένου site για online παραγγελία www.everest.gr και του app των everest. Με τη νέα υπηρεσία “everest on the road” η διαδικασία της παραγγελίας από ένα κατάστημα everest γίνεται ακόμα πιο εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να παραγγείλεις online και μόλις φτάσεις απ’ έξω να πατήσεις το κουμπί «ΕΦΤΑΣΑ». Σε 3 λεπτά ένας υπάλληλος του καταστήματος παραδίδει την παραγγελία σου στο παράθυρο του αυτοκινήτου σου.  

Και bonus: με την πρώτη παραγγελία on the road τα Everest κερνάνε καφέ.

Μια καταπληκτική υπηρεσία που έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά προσωποποιημένων υπηρεσιών που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η αλυσίδα, όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line). Αποτελεί, δε, άλλη μια καινοτομία των everest που αναβαθμίζει την καταναλωτική εμπειρία, σε συνέχεια του λανσαρίσματος του ιδιαίτερα επιτυχημένου “Bite Club“, του πρώτου πλήρως ψηφιοποιημένου και απόλυτα προσωποποιημένου προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης πελατών στην αγορά καφέ & snacking, το οποίο σε λιγότερο λειτουργίας μετρά ήδη περισσότερα από 65.000 μέλη.

Πώς αποδεικνύει η αλυσίδα ότι σέβεται τους πελάτες της;  Βελτιώνονταςι διαρκώς την καθημερινή επαφή με τους πελάτες της, προσδίδοντας παράλληλα προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά. Τα everest επενδύουν συστηματικά στην ένταξη νέων τεχνολογιών σε διάφορα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού, με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας και τη διασφάλιση της ταχύτερης και όσο το δυνατόν ανέπαφης συναλλαγής του πελάτη με το κατάστημα.

*Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε συγκεκριμένα καταστήματα ενώ προσφέρεται μόνο για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί ηλεκτρονικά μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.