Ασπρόμαυρη βιογραφία βασισμένη στη ζωή του σεναριογράφου του «Πολίτη Κέιν» Χέρμαν Μάνκιεβιτς με πρωταγωνιστή τον Γκάρι Όλντμαν έρχεται στο Netflix. Αλληλούια

Το έκανε ο 58χρόνος Αλφόνσο Κουαρόν πριν δύο χρόνια, το κάνει και ο 58χρόνος Ντέιβιντ Φίντσερ φέτος. Χρησιμοποίησαν τη μεγαλύτερη πλατφόρμα παγκοσμίως για να δώσουν ως auteurs στο κοινό τους μια ταινία που τους συνδέει με την οικογένεια, την ιστορία της πατρίδας τους και τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τη δημιουργία ταινιών σε μια ώριμη πλέον περίοδο. Τα τελευταία είκοσι χρόνια ήθελε ο Φίντσερ να σκηνοθετήσει την ιστορία, που του διηγήθηκε ο εφημεριδάς πατέρας του Τζακ, για τον αλκοολικό ταλαντούχο σεναριογράφο που παρέδωσε στον Όρσον Γουέλς το πιο καλογραμμένο σενάριο ταινιας έβερ.

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ μετά το “Κορίτσι που Εξαφανίστηκε” του 2014 δίνει επιτέλους μια ταινία που μπορεί να τον βάλει στο παιχνίδι των οσκαρικών υποψηφιοτήτων. Μια ταινία που έγραψε ο πατέρας του, Τζακ, λίγο πριν το θάνατό του, το 2003, περιγράφοντας την ταραχώδη διαδικασία συγγραφής –ίσως- της καλύτερης ταινίας όλων των εποχών. Το ερώτημα “Ποιος τελικά έγραψε τον Πολίτη Κέιν” είναι θρυλικό στο Χόλυγουντ.  Το σενάριο των Όρσον Γουέλς και του Χέρμαν Μάνκιεβιτς (Μανκ) βραβεύτηκε αλλά ο Μανκ έμεινε στο περιθώριο. Πικραμένος. Ο Φίντσερ επέλεξε να γυρίσει την ταινία στο ράντζο Kemper Campbell, εκεί όπου Ο Μανκ κατέφυγε επί δύο μήνες για να ολοκληρώσει το πρώτο draft του “Πολίτη Κέιν” και για να αποφύγει τον μεγαλύτερό του δαίμονα, το αλκοόλ. Γύρισε με 300 σελίδες στον Γουέλς με τον τίτλο “American” και τελικά οι δύο άντρες κατέληξαν στις 156 σελίδες της ταινίας.

Αχνοφαίνεται το line-up των φετινών υποψηφιοτήτων του Netflix.

Το Netflix αγαπά τον  τελειομανή σκηνοθέτη των μεγάλων του επιτυχιών “House of Cards”, “Mindhunter” kai “Love, Death & Robots”. Τον λάτρεψε και η Αμάντα Σάιφριντ (επιλέχθηκε για το ρόλο της Μάριον Ντέιβις, της ερωμένη του μεγιστάνα Χερστ, που την ιστορία του είδαμε στον Πολίτη Κέιν) που κατέβασε το Zoom για να “συναντηθεί” με τον Φίντσερ και να της προτείνει το ρόλο. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια: την έβαλε να γυρίσει σκηνή στην οποία δεν είχε καν ατάκα μια ολόκληρη εβδομάδα.

Ο Φίντσερ φώναξε και τα παλιά του φιλαράκια (The Social Network, Gone Girl) Trent Reznor και Atticus Ross για να γράψουν την μουσική επένδυση της ταινίας. Αχνοφαίνεται το line-up των φετινών υποψηφιοτήτων του Netflix.