Μία στις τέσσερις γυναίκες έχουν υποστεί ή υφίστανται ενδοοικογενειακή βία. Οι περισσότερες από αυτές καλύπτουν το πρόβλημα και αρνούνται να ζητήσουν βοήθεια για αυτό. Με αφορμή την Παγκόσμια  Ημέρα κατά της κακοποίησης των γυναικών, στις 25 Νοεμβρίου, η L’Oréal Paris και  τα καταστήματα Hondos Center ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου κάθε γυναίκα, θύμα τέτοιων καταστάσεων, να βρει τη δύναμη, να σπάσει τη σιωπή της και  κυρίως να καταφέρει να σπάσει τον κύκλο βίας που τη φυλακίζει.

Η McCann Athens δημιούργησε την αντίστοιχη διαφημιστική καμπάνια, που ενημερώνει για την πρωτοβουλία της L’Oréal Paris και των Hondos Center να στηρίξουν οικονομικά την οργάνωση “Καταφύγιο Γυναίκας”, προκειμένου να λειτουργήσει η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης γυναικών – θυμάτων.

H Εxecutive Creative Director της McCann Athens, Ελένη Ζησιμοπούλου, μας μίλησε σχετικά με την ενέργεια:”Για ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως η κακοποίηση των γυναικών,  βάλαμε όλες μας  τις δυνάμεις για να δώσουμε το μήνυμα με τον πιο σωστό τρόπο. Είναι  σημαντικό το ότι η πρωτοβουλία έχει την υπογραφή της L’ Oréal Paris, μιας  τόσο  γυναικείας μάρκας συνδεδεμένης με την εξωτερική ομορφιά. Αλλά ακόμα πιο σημαντικό  είναι το ό,τι , πέρα από την ενθάρρυνση των γυναικών να μιλήσουν για τη βία, υπάρχει και ουσιαστική, έμπρακτη στήριξη προς το “Καταφύγιο Γυναίκας”. Έστω και μία γυναίκα να μπορέσει να σωθεί από το βασανιστήριο της σωματικής ή ψυχολογικής βίας, για μας θα είναι μεγάλη η ικανοποίηση. Γιατί σε καμιά μας δεν αξίζει τέτοια συμπεριφορά”.

Την παραγωγή του  σποτ  ανέλαβε η Stefi Productions, ενώ τη σκηνοθεσία του ο Πάνος Κορώνης.