Από τότε που είδαμε τον Tinder Swindler στο Netflix δεν εμπιστευόμαστε σχεδόν τίποτα που βλέπουμε στα social media. Έχουμε δει και ανθρώπους χωρίς φίλτρα και νιώσαμε μια εξαπάτηση. Δεν έχουν δει και λίγες αγγελίες τα μάτια μας τον τελευταίο καιρό, εκείνη για τον τυλιχτή με μισθό CEO, εκείνη για την πολύ εμφανίσιμη νεαρή ιδιαιτέρα, εκείνη την αγγελία – έπος για τον συγκάτοικο χωρίς σκύλο, χωρίς κορονοϊό, να μην καπνίζει. Μπαίνουμε κάθε μέρα και στον Ξεσπιτόγατο και βλέπουμε τις τιμές των ενοικίων. Γενικά, ζούμε στην χώρα του υπέρτατου σουρεαλισμού κι αυτό βγαίνει προς τα έξω.Ωστόσο, κανείς ποτέ δεν πίστευε ότι ο κόσμος έχει παλαβώσει τόσο πολύ που πουλάει εστιατόρια που ούτε καν του ανήκουν ή είναι προς πώληση. Κι όμως. Στην Κρήτη συνέβη.
Διαβάζουμε στο Creta24.gr ότι μεσίτης στο Ηράκλειο Κρήτης «ανέβασε» στα κοινωνικά δίκτυα αγγελία σύμφωνα με την οποία είχαν βάλει πωλητήριο σε γνωστό εστιατόριο που λειτουργούσε στην καρδιά της πόλης τα τελευταία 14 χρόνια, χωρίς να γνωρίζουν το παραμικρό οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης. Σε τιμή «το αφεντικό τρελάθηκε» για μια τέτοια επιχείρηση.
Οι φίλοι και οι γνωστοί των ιδιοκτητών τους πήραν τηλέφωνο με την απορία γιατί έβαλαν πωλητήριο κι εκείνοι με τη σειρά τους έπεσαν από τα σύννεφα και φυσικά, κινήθηκαν νομικά. Όπως προέκυψε από τα πρώτα στοιχεία, ο υποτιθέμενος «πωλητής» χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη αγγελία ως δόλωμα για να προσελκύσει πελάτες και να προωθήσει προς πώληση άλλες επιχειρήσεις που πράγματι είχε στη διάθεση του. Μιλάμε για το κίνημα του οτινανισμού στα καλύτερά του.