Το Vouliwatch είναι μία ανεξάρτητη, μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία ανοιχτής διακυβέρνησης, ενίσχυσης της διαφάνειας και της λογοδοσίας και προώθησης της δημοκρατικής συμμετοχής με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας. “Στόχος μας είναι να φέρουμε την δημοκρατική συμμετοχή και την έννοια του ενεργού πολίτη στην ψηφιακή εποχή. Ενημερωνόμαστε, αναζητούμε δουλειά, κάνουμε φίλους και καταναλώνουμε online όλο και περισσότερο. Η δημοκρατία και η λογοδοσία γιατί να μένουν πίσω;” λένε.
Αυτό το έλλειμμα αντιπροσώπευσης έχει ως αποτέλεσμα η σχέση των νέων με το πολιτικό σύστημα να χαρακτηρίζεται από μια γενικότερη απαξίωση. Η νέα γενιά στη χώρα μας αισθάνεται πως η φωνή της δεν ακούγεται πουθενά και η γενική απογοήτευση απέναντι στην πολιτική που απορρέει από αυτό, επηρεάζει άμεσα το ποσοστό συμμετοχής των νέων ψηφοφόρων στις εκλογές και δη της αποχής. Στις πιο πρόσφατες εκλογές (2019), οι νέοι άνθρωποι ηλικίας 17-24 ετών αποτέλεσαν το 8,4% του εκλογικού σώματος και με βάση τα στοιχεία του exit poll περίπου 1 στους 3 απείχε. H ομάδα του Vouliwatch πιστεύει ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει.
Η νεανική ψήφος
Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι θα υπάρξουν σχεδόν 430.000 νέοι και νέες ψηφοφόροι, ηλικίας από 17 έως 21 ετών, στις φετινές εκλογές, γεγονός που καθιστά τη νεανική ψήφο έναν από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για το τελικό αποτέλεσμα της κάλπης. Στο πλαίσιο της προεκλογικής περιόδου στην Ελλάδα, το Vouliwatch διοργάνωσε μια online επικοινωνιακή εκστρατεία με τίτλο ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΧΗΣ, με ανθρώπους των τεχνών και influencers, με στόχο την προώθηση του μηνύματος της συμμετοχής των νέων ψηφοφόρων στις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής.
#govotegr
Το Vouliwatch επιστρατεύει τα ψηφιακά μέσα της εποχής και στοχεύει με αμεσότητα στην πολιτικοποιημένη επαναπροσέγγιση των νέων στα ζητήματα που αφορούν στη ζωή τους, προκειμένου η ανερχόμενη νέα γενιά να υπερασπιστεί το δικαίωμά της να εκφράζεται πολιτικά και να εκπροσωπείται επαρκώς σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Φέτος ψηφίζουμε!
Στο πλαίσιο της προεκλογικής περιόδου στην Ελλάδα, το Vouliwatch διοργάνωσε μια online επικοινωνιακή εκστρατεία με τίτλο ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΧΗΣ, με ανθρώπους των τεχνών και influencers, με στόχο την προώθηση του μηνύματος της συμμετοχής των νέων ψηφοφόρων στις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής.