Εξαιρετικά τα μανιφέστο για το Shein και τη γρήγορη μόδα, αλλά υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα: οι Millennials και Gen Z καταναλωτές δεν έχουν τα χρήματα να ψωνίζουν sustainable ρούχα. Oops…
Σε άλλα νέα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρίας Untold Insights που ασχολείται με τις καταναλωτικές συνήθειες, η πλειοψηφία της Generation Z και των Millennials δεν μπορούν να ψωνίζουν βιώσιμα εξαιτίας του υψηλού κόστους ζωής. Πέφτετε από τα σύννεφα; Ούτε εμείς.
Η εταιρία ρώτησε 1.000 άτομα ηλικίας από 16 ως 40 ετών και ζουν στη Μεγάλη Βρετανία. Το 96% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως δεν μπορούν να κάνουν οικολογικές αγορές και γενικώς να παίρνουν οικονομικές αποφάσεις βασισμένες στο sustainability λόγω του αυξημένου κόστους ζωής, σύμφωνα με το WWD. Το 53% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα έδινε προτεραιότητα στην αγορά προσιτών αντικειμένων έναντι βιώσιμων εναλλακτικών λύσεων, καθώς τα φιλικά προς το περιβάλλον brands συχνά πωλούν προϊόντα σε τιμές πολύ εκτός του budget τους. Ναι, καταλαβαίνουμε απόλυτα τι ακριβώς εννοούν.
Οι Millennials έχουν υψηλότερη αγοραστική δύναμη από τη Gen Z, γεγονός που δίνει στη γενιά αυτή περισσότερες επιλογές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Από τους ερωτηθέντες, το 43% δήλωσε ότι συμμετέχει ενεργά στις συζητήσεις για την κλιματική αλλαγή και ότι έχει προσαρμόσει τον τρόπο ζωής του λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον. Εν τω μεταξύ, το 52% των Millennials δήλωσε πως θα έκανε λιγότερες αγορές από brands που συμμετέχουν στο greenwashing, με το 45% της Gen Z να συμφωνεί.
Η Gen Z είναι γνωστή ως «γενιά της κλιματικής αλλαγής» και συγκριτικά με τη χαμηλότερη αγοραστική της δύναμη, περιορίζει πολύ τις μη sustainable αγορές της. παρόλα αυτά, το 34% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως βλέπουν θετικά τα brands γρήγορης μόδας, σε σύγκριση με το 47% των Millennials.
Η έρευνα ανατέθηκε από την οικολογική TikTok κοινότητα, Earthtopia. O Ρομπ Γκρινφιλντ, επικεφαλής της ομάδας, εξήγησε στο WWD πως τα βιώσιμα προϊόντα συχνά καταλήγουν να είναι φθηνότερα λόγω της «επαναχρησιμοποίησής» τους.
Προσέθεσε επίσης:
«Ωστόσο, το συνήθως υψηλότερο αρχικό κόστος τους μπορεί να δυσκολέψει πολλούς νέους που προσπαθούν να ζήσουν βιώσιμα και εντός των δυνατοτήτων τους να τα αγοράσουν. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας, όπως δείχνει αυτή η έκθεση, ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν περισσότερα για να εξισορροπήσουν αυτούς τους όρους ανταγωνισμού, επιβάλλοντας φόρους σε εκείνες τις εταιρείες που παράγουν χαμηλής ποιότητας, βαριά πλαστικά και ενεργοβόρα προϊόντα και, με τη σειρά τους, να τους δώσουν κίνητρα να παράγουν πιο προσιτές και βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.»