Ο Αμερικανός σκηνοθέτης έδωσε μια ομιλία στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής περιοδείας του για το βιβλίο του “Meditations of Cinema”. Ο σκηνοθέτης βρίσκεται σε παγκόσμια περιοδεία παρουσιάζοντας το βιβλίο του και μίλησε για την κλασική ταινία της Disney. Μετά από μια προωθητική περιοδεία που τον πήγε στο Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι, ήρθε η σειρά να επισκεφτεί την καταλανική πρωτεύουσα.
Ο Κουέντιν Ταραντίνο πάντα ευχαριστεί την single μητέρα του στις δημόσιες παρουσίασες γιατί τον πήγε στον κινηματογράφο ως παιδί,αλλά για να δει ταινίες για ενήλικες. Αυτό έκανε και στην Βαρκελώνη και είπε ότι “έχω παρακολουθήσει πολλές ανατριχιαστικές ταινίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το απόλαυσα, γιατί ήξερα ότι αυτές οι εικόνες ήταν μέρος μιας ιστορίας”. Στην ερώτηση του κοινού αν υπάρχει μια ταινία που τον έχει τραυματίσει βαθιά, απάντησε ότι είναι το Bambi. “Κατέστρεψε πολλά παιδιά για δεκαετίες. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για τη πυρκαγιά ή το θάνατο της μητέρας του ελαφιού. Ο Μπάμπι που χάθηκε όταν χωρίστηκε από τη μητέρα του, οι πυροβολισμοί του κυνηγού εναντίον της και η τρομακτική πυρκαγιά στο δάσος με επηρέασαν περισσότερο από κάθε άλλη εικόνα που είδα στον κινηματογράφο”, εξομολογήθηκε ο σκηνοθέτης. “Ήταν σαν να έβλεπα την αποκάλυψη από την οπτική γωνία των ζώων. Θυμάμαι το μικρό μου εγκέφαλο να αναφωνεί το αντίστοιχο σε ένα πεντάχρονο να, “Τι στο διάολο συμβαίνει εδώ;” Νομίζω ότι, αν ήμουν πιο προετοιμασμένος για αυτό που επρόκειτο να δω, θα το είχα επεξεργαστεί διαφορετικά”, πρόσθεσε.
Δεν ήταν η πρώτη φορά που το εξομολογείται αυτό το Τεξανός σκηνοθέτης. Στη συνέντευξή του τον Νοέμβριο του 2022 στους Los Angeles Times , ο Ταραντίνο αποκάλυψε ότι το «Bambi» κατέχει μια ξεχωριστή θέση για αυτόν επειδή ήταν μία από τις δύο μόνο ταινίες που τον έκαναν ποτέ να θέλει να φύγει από κινηματογραφική αίθουσα. Η άλλη ταινία; Ο καλτ εφιάλτης του Wes Craven το 1972 “Last House on the Left”, που είναι μια αμφιλεγόμενη και μοχθηρή ταινία που ακόμη και οι πιο σκληραγωγημένοι λάτρεις του τρόμου δεν αντέχουν τη βαναυσότητά της.