Δεν βγάζει κανένα νόημα στον κανονικό κόσμο, δεν έχουμε καταλάβει ακόμη πώς σκέφτονται στο Metaverse. Μιλάμε για την απόφαση της Levi’s να συνεργαστεί με το Lalaland.ai και να δημιουργήσει μοντέλα AI. Γιατί; Για να γίνει πιο συμπεριληπτικό το brand. Δεν είμαστε το marketing team αυτού του κολοσσού μόδας αλλά φανταζόμαστε ότι μια εταιρεία που αξίζει δις θα μπορούσε να δημιουργήσει μια καμπάνια για τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα κάπως πιο αναλογικά, προσλαμβάνοντας πραγματικά μοντέλα διαφορετικών ηλικιών, φυλών και σωματοτύπων. Υπάρχουν εκεί έξω υπέροχα μοντέλα που θέλουν να πληρωθούν για τη δουλειά τους και με τα οποία ταυτίζονται άπειρες γυναίκες. Αλλά, δεν θα δουν χρήματα από την Levi’s που θα πειραματιστεί με τα ρεαλιστικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης του Lalaland. 

https://twitter.com/LEVIS?ref_src=twsrc%5Etfw

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι θέλει να δώσει στους αγοραστές την ευκαιρία να δουν ρούχα σε άτομα που τους μοιάζουν και να δημιουργήσει μια προσωποποιημένη εμπειρία. Τα μοντέλα ρούχων AI που δημιουργήθηκαν από αυτήν τη συνεργασία θα επιτρέπουν στους πελάτες να δουν πώς θα ήταν ένα ρούχο σε πολλά μοντέλα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα σωματικών τύπων, ηλικιών, μεγεθών και αποχρώσεων. Θεωρητικά, αυτό θα πρέπει να βοηθήσει τους καταναλωτές που είναι απογοητευμένοι βλέποντας ρούχα σε ένα σώμα που δεν μοιάζει με το δικό τους.

https://twitter.com/LEVIS?ref_src=twsrc%5Etfw

Στο σημείο αυτό αξίζει να ειπωθεί ότι τα τελευταία χρόνια η εταιρεία απέλυσε το 15% του εργατικού δυναμικού της. Η Levi’s προσπαθεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος και να εξοικονομήσει χρήματα τα τελευταία χρόνια, απολύοντας 800 υπαλλήλους το 2022 και 700 εργαζόμενους το 2020 Κι έτσι εξοικονόμησε 100 εκατομμύρια ετησίως. Μήπως αξίζει να προσθέσουμε και μια ακόμη τεράστια αλήθεια; Φαίνεται ότι η βιομηχανία της μόδας εξοστρακίζει την ποικιλομορφία (μάλλον το είδε ως τάση μιας σεζόν) κι επαναφέρει τα πρότυπα ομορφιάς που είναι “ιδανικά” δηλαδή κατασκευάζουν ένα συγκεκριμένο τύπο που δεν ανταποκρίνεται σε όλα τα σώματα. 

Κι άλλες εταιρείες έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν πώς θα φαίνονται τα ρούχα στο σώμα τους. Ωστόσο δεν μας πείθουν ότι αυτή είναι η  “μοναδική λύση” για την προώθηση της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης. Είναι απλά η συμφέρουσα επιλογή για την τσέπη τους. Σίγουρα, όχι τη δική μας.

Διαβάστε ακόμη στο Provocateur:

Είδαμε φωτογραφίες από AI παρτάρα και έχουμε φρικάρει

Οι πιο όμορφοι άνδρες και γυναίκες στον κόσμο σύμφωνα με το AI

Μήπως η εφαρμογή Lensa AI δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται;