Από τα αποτελέσματα που κάνουν τον κόσμο μια ομάδας να πετά στα σύννεφα και τον κόσμο της άλλης να κλαίει με μαύρο δάκρυ – αλλά να στέκεται όρθιος, περήφανος. Το χθεσινό διπλό του Ολυμπιακού στην OPAP Arena… Μα τι κάνετε κύριε, για τα Όσκαρ πρέπει να γράψετε, ενδιαφέρει τόσο κόσμο, ποιος ασχολείται με την «Σούπερ-Λίγδα»; Σας παρακαλώ πολύ, συμμορφωθείτε. 

Ε, αφού το θέλετε τόσο, θα σας γράψουμε για τα Όσκαρ. Το “Τα πάντα όλα”, σήκωσε σχεδόν τα πάντα και επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί, σε αντίθεση με την ΑΕΚ που… Εντάξει, σταματάμε.

Το «Τα Πάντα Όλα», η σάτιρα με τους υπερήρωες με τα λουκάνικα, των Νταν Κουάν και Ντάνιελ Σάινερτ, απέσπασε τα περισσότερα και πιο σημαντικά βραβεία της βραδιάς, μεταξύ των οποίων και τα Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α’ Γυναικείου Ρόλου στη Μισέλ Γιο που επικράτησε της Κέιτ Μπλάνσετ, Β΄ Γυναικείου Ρόλου στη Τζέιμι Λι Κέρτις, Β’ Ανδρικού Ρόλου στον Ke Huy Quan και Πρωτότυπου Σεναρίου. Μόνο το πρωτάθλημα δεν σήκωσε, σε μία βραδιά που δεν είχε ούτε ένα χαστούκι, έναν μεθυσμένο, κάτι.

Από εκεί και πέρα, το πολεμικό δράμα του Έντουαρντ Μπέργκερ «Ουδέν νεότερον από το δυτικό μέτωπο», πήρε δίκαια τέσσερα βραβεία, στις κατηγορίες Ξενόγλωσσης Ταινίας, Σκηνογραφίας, Φωτογραφίας και Μουσικής.

Τώρα, για το βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου, δεν είχαμε εκπλήξεις. Ο Μπρένταν Φρέιζερ, πρωταγωνιστής της ταινίας «Φάλαινα», επικράτησε των Κόλιν Φάρελ και Όστιν Μπάλτερ και το σήκωσε το τιμημένο. 

Πάμε τώρα να δούμε αναλυτικά τα βραβεία γιατί ξέρουμε ότι δεν μπορούσατε να κοιμηθείτε το βράδυ από την αγωνία. Έχουμε και λέμε:

Όσκαρ καλύτερης ταινίας: «Τα πάντα όλα» 

Όσκαρ σκηνοθεσίας: Ντάνιελ Κουάν, Ντάνιελ Σάινερτ («Τα πάντα όλα») 

Όσκαρ Α΄ γυναικείου ρόλου: Μισέλ Γιο («Τα πάντα όλα») 

Όσκαρ Α΄ ανδρικού ρόλου: Μπρένταν Φρέιζερ («Η φάλαινα») 

Όσκαρ Β΄ γυναικείου ρόλου: Τζέιμι Λι Κέρτις («Τα πάντα όλα») 

Όσκαρ Β΄ ανδρικού ρόλου: Κε Χούι Κουάν («Τα πάντα όλα») 

Όσκαρ ξένης ταινίας: «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο» (Γερμανία) 

Όσκαρ καλύτερης ταινίας animation: «Πινόκιο του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο» 

Όσκαρ ντοκιμαντέρ: «Ναβάλνι» 

Όσκαρ καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου: «Τα πάντα όλα» 

Όσκαρ καλύτερου προσαρμοσμένου σεναρίου: «Women Talking» (Σάρα Πόλι) 

Όσκαρ καλύτερης μουσικής: «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο» 

Όσκαρ καλύτερης φωτογραφίας: «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο» 

Όσκαρ οπτικών εφέ: «Avatar: The Way of Water» 

Όσκαρ ήχου: «Top Gun: Maverick» 

Όσκαρ καλύτερου μοντάζ: «Τα πάντα όλα» 

Όσκαρ σχεδιασμού παραγωγής: «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο» 

Όσκαρ καλύτερων κοστουμιών: «Black Panther: Wakanda Forever» 

Όσκαρ καλύτερου μακιγιάζ: «Η φάλαινα»