Για αιώνες ακούμε πως ο θεός είναι μεγαλοδύναμος, πως συγχωρεί, πως είναι ο πατέρας όλων μας, πως εν πάση περιπτώσει δείχνει μια συμπόνια προς τους ανθρώπους που, για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, αυτός μας έφτιαξε έτσι. Ο Αμβρόσιος όμως, με τις κατά καιρούς τοποθετήσεις του – και δεν είναι ο μόνος – έρχεται να αναιρέσει αυτά που λέει η Εκκλησία και έχει το δικό του τροπάριο.

Δεν υπήρχε και κάποια προσμονή ενσυναίσθησης από τη μεριά του, γνωρίζοντας τον πρότερο «έντιμο» βίο του και όσα έχει κατά καιρούς δηλώσει.

Είπε λοιπόν αυτός ο σεβάσμιος άνθρωπος, ο τιτλούχος, ο ανώτερος αξιωματικός της ορθοδοξίας, ο εκπρόσωπος του θεού, ότι θα πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά μήπως οι Αποκριές και τα καρναβάλια αποτέλεσαν το «ως εδώ και μη παρέκει» για τον θεό του, και γι΄αυτό αποφάσισε να μας ρίξει μια τραγωδία, γιατί έτσι, κατ΄εκείνον, απαντάει ο θεός.

Βέβαια, γιατί να περίμενε τόσα χρόνια ο θεός; Τι ήταν αυτό που τον εξόργισε φέτος για να πει «ε, με βγάλατε εκτός εαυτού, τώρα θα σκοτώσω 57 δικούς σας»; Μήπως τον πείραξαν οι τόσες ντυμένες ως Wednesday; Αυτό πρέπει να είναι γιατί η Wednesday είναι γκοθ, έχει ένα βυσματάκι για καλύτερη επικοινωνία με τον Βελζεβούλη (να μας πουν αν έχει Vodafone ή Cosmote), οπότε κατανοούμε πως ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Γράφει λοιπόν ο Αμβρόσιος τα κάτωθι:

«Προκειμένου περί του τραγικού συμβάντος εκεί ψηλά στα Τέμπη της Θεσσαλίας μήπως το γεγονός αυτό έρχεται ως ΤΙΜΩΡΙΑ από τον Θεόν για την υπερβολική ασέβεια του ανθρώπου και τον πλεονασμό της αμαρτίας κατά το προηγηθέν τριήμερο του Καρναβαλιού, που τόσο πολύ γιορτάσθηκε όχι μόνον σ’ ολόκληρη σχεδόν την Ελλάδα, αλλά και σε διάφορες άλλες περιοχές του Πλανήτου μας;».

«Μήπως, λοιπόν, αυτή η τραγωδία των Τεμπών είναι μια έκφρασις της οργής του Κυρίου μας γι’ αυτή την τόσο πανηγυρική Καρναβαλική εορτή του Διαβόλου;

Θα πρέπει, συνεπώς, να διερευνήσουμε μήπως τα διάφορα αυτά έκτακτα και καταστροφικά σοβαρά γεγονότα, τα οποία τώρα τελευταία συμβαίνουν σ’ ολόκληρο τον Πλανήτη μας (όπως οι σεισμοί, οι καταποντισμοί, οι πλημμύρες, οι πυρκαϊές κλπ.), μήπως εκφράζουν την οργήν του Θεού για την αποστασία του σημερινού ανθρώπου από τον δρόμο της αρετής, από την αγκαλιά του Θεού;».

Αν λοιπόν αυτή είναι η αντιστοιχία, δηλαδή «Καρναβάλι-σύγκρουση τρένων και μαρτυρικός θάνατος 57 ανθρώπων», θα πρέπει να μάθουμε τον κατάλογο του θεού. Ποιο ατόπημα, ποιο αμάρτημα ξεκλειδώνει τις άλλες τιμωρίες του; Υπάρχει κάποια χειρότερη ή με τα Τέμπη έπιασε το ταβάνι του;

Εμείς ψάξαμε στα κρυφά δωμάτια της Ορθοδοξίας και βρήκαμε το Ιερό Βιβλίο Θεϊκών Τιμωριών και κόψαμε στα γρήγορα μια σελίδα, λίγο πριν μιας πιάσει ο Αμβρόσιος και μοιραζόμαστε μαζί σας όσα διαβάσαμε.

Έπεσε σάλτσα στον καναπέ και γυρίζεις το μαξιλάρι ανάποδα για να μην το δει η μάνα σου – Πλημμύρα

Το να λέμε γενικά ψέμματα στη μαμάκα, δεν είναι καλό. Ούτε να λερώνουμε αυτά που αγαπάει πιο πολύ απ΄όλα στη ζωή της: δηλαδή τα αντικείμενα του σπιτιού. Καλύτερα να σκιστεί το δέρμα σου, παρά να ρίξεις σάλτσα σε κανένα σεντόνι ή κρασί στο χαλί. Αλλά, κι αν το κάνεις, να πας και να το πεις μόνος. Ειδάλλως, θα σκάσει μια νεροποντή που το νερό θα φτάσει τα 50 εκατοστά και θα κάνεις πλάτσα πλούτσα στο σπίτι σου.

Τόπλες ηλιοθεραπεία/Γυμνισμός το καλοκαίρι – Πέφτει αστεροειδής που ανασταίνει τους δεινοσαύρους

Είναι πρόκληση προς τα θεία και φυσικά τους γύρω μας να είμαστε γυμνοί ή ημίγυμνοι στη θάλασσα και τα μαγιό είναι η αμφίεση του Σατανά το καλοκαίρι. Για κάτι τέτοια ακούμε συχνά για αστεροειδείς που πλησιάζουν τη Γη. Όμως ο θεός κρατιέται ακόμα γιατί θέλει να φτιάξει κάτι εντυπωσιακό. Κι όταν συμβεί, το Jurrasic Park θα γίνει πραγματικότητα.

Διάβασε τη συνέχεια στο intronews.gr.