Ένα δημοσίευμα-φωτιά για το τραγικό δυστύχημα Τέμπη και εν συνεχεία για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους έκανε το Bloomberg. Υποστηρίζει πως πρόκειται για το πιο επικίνδυνο δίκτυο σε όλη την Ευρώπη, όχι μόνο σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές πιο πλούσιες χώρες, αλλά και με χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ.
Το δημοσίευμα ξεκινά κάνοντας λόγο πως η τραγωδία στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, είναι η χειρότερη σιδηροδρομική καταστροφή που έχει σημειωθεί στην Ευρώπη εδώ και μία δεκαετία. Η αντίδραση ήταν αστραπιαία, σημειώνει το Bloomberg. «Ξέσπασαν διαμαρτυρίες στην Αθήνα καθώς σε άλλες πόλεις, ο σταθμάρχης βρίσκεται υπό κράτηση για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ ο υπουργός Μεταφορών της Ελλάδας, Κώστας Καραμανλής, παραιτήθηκε» και προσθέτει:
«Η χώρα βρίσκεται ενόψει των εθνικών εκλογών, με τη σύγκρουση στα Τέμπη να παίζει πλέον καθοριστικό ρόλο για τους ψηφοφόρους. Παρόλα αυτά, ο Έλληνας πρωθπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κάνει λόγο για τραγικό ανθρώπινο λάθος ως αιτία της μετωπικής σύγκρουσης».
Το Bloomberg αναφέρει πως αν τελικά αποδειχθεί αυτό ήταν σίγουρα ένα ανθρώπινο λάθος, το οποίο ωστόσο ήταν πιθανό να συμβεί λόγω της κατάστασης των σιδηροδρόμων της Ελλάδας.. Εδώ και αρκετό καιρό, το δίκτυο λειτουργεί με υψηλό κίνδυνο για τους επιβάτες στην Ευρώπη. Αναφορικά με έκθεση που δημοσιεύθηκε στις 23 Φεβρουαρίου από το Βρετανικό Γραφείο Οδικού Δικτύου και Σιδηροδρόμων, οι οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας καταγράφουν μακράν τον υψηλότερο κίνδυνο για τους επιβάτες μεταξύ 2017 και 2021, δηλαδή τα πιο πρόσφατα έτη για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία.
Μπορείς να διαβάσεις το υπόλοιπο ρεπορτάζ του Bloomberg στο intronews.