Το «πάμε κι όπου βγει» είναι στάση ζωής στην Ελλάδα. Και δυστυχώς, αυτή η στάση ζωής έχει συνέπειες -συνήθως τις πληρώνουν αυτοί που δεν θα έπρεπε. Φτάσαμε λοιπόν στην πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη για να κοιταχτούν οι αρμόδιοι στον καθρέφτη, μια τραγωδία που συνεχίζεται, όσο συνεχίζει και ο αριθμός των νεκρών να μεγαλώνει. Η λίστα πλέον δείχνει 47 και, δυστυχώς, ενδέχεται ο αριθμός να αυξηθεί.
Όσο οι έρευνες στα συντρίμμια συνεχίζονται, νέες πληροφορίες τόσο για το δυστύχημα στα Τέμπη όσο και για τις συνθήκες που επικρατούν γενικότερα τους σιδηροδρόμους, βγαίνουν προς τα έξω. Στη χώρα που πρώτα πρέπει να πάθουμε και μετά να μάθουμε, ζούμε, δεν μας προκαλεί καμία εντύπωση.
Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα, περίπου δύο 24ωρα μετά τα όσα έχουν συμβεί στα Τέμπη και μέλη από το Σωματείο σιδηροδρομικών, προχώρησαν σε μια ιδιαίτερα σοβαρή καταγγελία.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κατήγγειλε στο OPEN ότι μέρος της διαδρομής του Προαστιακού από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το Αεροδρόμιο, διαδρομή που εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες κάθε μέρα, λόγω της πρόσβασης στο Ελ. Βενιζέλος, δεν διαθέτει επαρκή σηματοδότηση. Πέσατε και εσείς από τα σύννεφα;
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτό. Αλλά ακόμα και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι, δε λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με κάποια χιλιόμετρα, πρέπει να είναι το σύνολό του σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου η συνολική εικόνα για το πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», ανέφερε.
Τον σταυρό σας να κάνετε παιδιά, διαφορετικά να αγοράσετε ή να νοικιάσετε ένα τζετ γα να φτάνετε στη δουλειά σας.