Αν έχετε απορίες πόσο πιο χαμηλά μπορεί να φτάσει ένα ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι για να κάνει τηλεθέαση, ένα τρέιλερ θα σας τις λύσει. Το Survivor All Star μας απειλεί ότι η αισθητική του Ερωτοδικείου (live ξεκατινιάσμα) δεν ανήκει στο παρελθόν. Έχει γίνει viral το βίντεο που δείχνει μια έξαλλη τραγουδίστρια με μπικίνι να φωνάζει στον πρώην σύντροφό της: «Περίμενε ρε Μάριε, μιλάω ρε γα@@@ο. Σκάσε λίγο. Γούσταρες μαζί μου και μετά βρήκες την Καρολίνα και γούσταρες και την Καρολίνα. Είσαι απαράδεκτος. Πραγματικά, είσαι η ντροπή της Κύπρου. Είσαι απαράδεκτος Μάριε, ναι». Ιδανικό junk food για να ταΐσει το κανάλι το τηλεοπτικό κοινό του που αναρωτιέται γιατί πληρώνει τόσα χρήματά για λίγη φέτα και δέκα φέτες γαλοπούλα.
Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, οι πληροφορίες που μεταδίδει η τηλεόραση είναι εντελώς στερημένες ιδιαίτερου νοήματος για τον τηλεθεατή, ο οποίος τις αντιμετωπίζει σαν ένα αστείο θέαμα χωρίς σημασία. Υπάρχουν οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα που θα εξυπηρετηθούν καλύτερα αν επιτρέψουν σε έναν μεγάλο, ημιαγράμματο πληθυσμό να ψυχαγωγείται μέσα από τον μαγικό κόσμο της trash TV. Η Ελευθερία Ελευθερίου παραδέχεται τη σχέση που διατηρούσαν με τον Κύπριο νυν συμπαίχτη της και πρώην σύντροφό της και επιτίθεται στον Πρίαμο για την φημολογούμενη απιστία του στην καλύβα με την Καλύβα. Γενικά, στιγμές Ερωτοδικείου.
Τουρκική σαπουνόπερα
Τα τηλεοπτικά ριάλιτι οφείλεις να τα παρακολουθήσεις ως σκηνοθετημένα format. Φυσικά και έχουν υπόθεση, πλοκή, κεντρικούς πρωταγωνιστές, κακούς που αγαπάμε να μισούμε, ίντριγκές, cliffhanger, ερωτικά τρίγωνα, ματαιώσεις. Έχουν καλογυρισμένα πλάνα και μοντάζ. Έχουν μουσική υπόκρουση για να δημιουργεί συναισθήματα όπως ένα καλό θρίλερ ή ένα δράμα. Γιατί τα βλέπουμε αυτά τα σκηνικά; Γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να εκσυγχρονιστεί όλο το τηλεοπτικό σύστημα και δεν θέλει/ ούτε φυσικά μπορεί να το κάνει αυτό, στρουθοκαμηλίζει με την εξέλιξη και πιστεύει ότι το κοινό αυτά θέλει.