Για κάποιο λόγο (όχι ανεξήγητο) οι διαφημιστές και γενικότερα ο κόσμος που προωθεί την επιχείρησή του στο ίντερνετ, “εκμεταλλεύεται” και εκμεταλλεύεται τις συγκυρίες για να πετύχουν τον στόχο τους. Έτσι, σε κάθε επιτυχία κάποιου Έλληνα αθλητή, τρέχουν να κολλήσουν το προϊόν τους με την επικαιρότητα. Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, και στο εξωτερικό το κάνουν.
Μόνο που στο εξωτερικό το κάνουν καλά, εδώ κάπως το χάνουμε. Αν όχι όλες τις φορές, τότε τις περισσότερες. Και θα σας φέρουμε ένα παράδειγμα για να καταλάβετε καλύτερα τι εννοούμε.
Αυτές οι μέρες ανήκουν δικαιωματικά στον Μίλτο Τεντόγλου και την μεγάλη του επιτυχία. Όπως ήδη θα γνωρίζετε, του ακύρωσαν το άλμα που έκανε στα 8.40 λόγω παπουτσιών. Φυσικά εκείνος απάντησε στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου με ένα μεγαλοπρεπέστατο “don’t care about an 8.40 jump. I can jump it whenever the fuck I want. It’s just unfair. I’m disgusted”. Με λίγα λόγια τους είπε ότι μπορεί να πηδήξει στα 8.40 όποτε θέλει. Και το εννοούσε.
Ο Μίλτος Τεντόγλου έκανε την καλύτερη φετινή επίδοση στον κόσμο με 8.41. Με άλλα παπούτσια. Ας του έδιναν και γόβες, πάλι θα το έκανε. Ε, δεν ήθελαν και πολύ οι εγχώριοι διασκεδαστές και χιουμορίστες, προσπάθησαν να φέρουν την επιτυχία του Τεντόγλου στα μέτρα τους. Netflix, σε αγαπάμε αλλά… Μόνο αστείο δεν ήταν.