Ο Λουκ Άνσελ παρήγγειλε έναν καναπέ από το ηλεκτρονικό κατάστημα designersofas4u.co.uk αφού μετακόμισε σε ένα ολοκαίνουργιο και λαμπερό σπίτι στο βροχερό Μπόρνμουθ. Μέχρι εδώ όλα καλά. Μόνο που όχι, τίποτα τελικά δεν πήγε καλά. Όπως είπε ο Άνσελ, οι μεταφορείς της εταιρείας σφήνωσαν τον καναπέ στη σκάλα και έφυγαν λέγοντας ότι δεν είχαν χρόνο να διορθώσουν την ομορφιά τους.

Y-ΠΕ-ΡΟ-ΧΟ.

Όπως καταλαβαίνετε, το πρώτο που μας ήρθε στο μυαλό είναι τα Φιλαράκια, τότε που ο Ρος, ο Τσάντλερ και η Ρέιτσελ, προσπαθούσαν να μεταφέρουν τον καναπέ του Ρος στο διαμέρισμα. Και η αλήθεια είναι ότι ο παραλληλισμός αυτός ήταν αναπόφευκτος. 

Η εταιρεία, ενώ αρχικά αμφισβήτησε ότι έγινε κάτι τέτοιο, είπε ότι θα αντικαταστήσει τον καναπέ και θα πληρώσει για τις επισκευές του σπιτιού. Ο Άνσελ, αφού δημοσίευσε μια φωτογραφία του καναπέ σε μια ομάδα στο Facebook, είδε να έρχονται στο σπίτι του τέσσερις διαδικτυακοί φίλοι για να τον βοηθήσουν.

“Μπλοκαρίστηκαν και προσπάθησαν να το φέρουν πάλι πίσω, αλλά κόλλησαν. Είπαν, “δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο, δεν έχουμε χρόνο, πρέπει να φύγουμε”. Μου ζήτησαν ακόμη και να υπογράψω ένα σημείωμα για να πω ότι είχε παραδοθεί.”

Η πρώτη αντίδραση της εταιρείας προς τον Άνσελ, ήταν η εξής: “Ενώ ο οδηγός μας και ο συνάδελφός του προσπάθησαν να σηκώσουν τον καναπέ στο δεύτερο σκαλοπάτι, προσπαθήσατε να βοηθήσετε και καταφέρατε να σφηνώσετε τον καναπέ και να κάνετε ζημιά στους τοίχους”. Ο πελάτης, με λίγα λόγια, δεν έχει πάντα δίκιο. Μέχρι που τελικά το βρίσκει γιατί συνειδητοποιεί ότι τα social media είναι με το μέρος του και του δίνει δύναμη.