Θρίαμβος. Για πρώτη φορά στα 10 χρόνια ιστορίας του, το ανεξάρτητο στούντιο A24 σκόραρε συνολικά 18 οσκαρικές υποψηφιότητες με 6 ταινίες που έγιναν τα GIF της χρονιάς σου. Μιλάμε για το κορυφαίο πλήρως ανεξάρτητο κινηματογραφικό στούντιο στη βιομηχανία σήμερα.Δεν αγαπούν όλοι οι σινεφίλ τις ταινίες της Marvel, αλλά, αναγνωρίζουν ότι είναι φτιαγμένες για ένα τεράστιο, μαζικό κοινό. Ο θεατής ξέρει τι πληρώνει να δει όταν μπαίνει σε μια ταινία  “Spider-Man“. Τις περισσότερες φορές, η Disney και το MCU προσκαλούν τους θεατές σε ένα υπερθέαμα.  Από την άλλη πλευρά, οι ταινίες A24 απαιτούν από τους θεατές να κάνουν το αντίθετο. Ζητούν από το κοινό να προβληματιστεί και να συζητήσει μια ταινία. Να μην την καταναλώσει απλά.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by A24 (@a24)

Σχεδόν κάθε ταινία που γίνεται talk of social media τα τελευταία πέντε και πλέον χρόνια έχει γυριστεί από την A24. Έχει καταφέρει να πείσει τον σινεφίλ ότι δεν χρειάζεται καν να διαβάσει τις κριτικές πριν πάει να δει ταινία της. Ξέρεις ότι η αφήγηση θα σου ταιριάζει. Και είσαι 100% βέβαιος για την καλλιτεχνική ποιότητα. Το A24 έχει επενδυτές, αλλά δεν ανήκουν σε μεγάλο στούντιο. Κυρίως, γουστάρεις το μάρκετινγκ της Α24. Η ταινία τους “Ex Machina” έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ SXSW του 2015 και το A24 χρησιμοποίησε την εφαρμογή γνωριμιών Tinder για να την προωθήσει. Για το “A Ghost Story”, δημιούργησε έναν καθηλωτικό χώρο στη Νέα Υόρκη, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να δοκιμάσουν ένα σεντόνι σαν αυτό του πρωταγωνιστή. Για την προώθησή του “Hereditary” έστειλαν ανατριχιαστικές κούκλες σε influencers και κριτικούς.Είναι νέοι, είναι διαφορετικοί, κάνουν πράγματα που δεν έχουν ξαναγίνει, αλλάζουν τη βιομηχανία. Είναι η Miramax της γενιάς των Gen -Z χωρίς να υπάρχει ο Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν (δείτε το “Bodies Bodies Bodies” και θα καταλάβετε). Δέκα χρόνια μετά, οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να εργάζονται σε ένα open space γραφείο όπου οι συνιδρυτές αναμιγνύονται με τους ασκούμενους και δεν υπάρχουν τίτλοι εργασίας, παρά μόνο συνάδελφοι. Μπορούν να δημιουργήσουν μια κοινότητα και μια επωνυμία γύρω από αυτόν τον κινηματογραφιστή και είναι μία από τις μοναδικές εταιρείες που μπορούν να το κάνουν αυτό. Είναι ένας απίστευτος θρίαμβος του branding

Το μικρό αυτό στούντιο τα κατάφερε. Από τη λάθος ακτή της Αμερικής. Ή και όχι.