Δέκα αδιαμφισβήτητες θεάρες της ελληνικής τηλεόρασης

Αχ, δεν κάνουν τη μυθοπλασία όπως παλιά...

Δέκα αδιαμφισβήτητες θεάρες της ελληνικής τηλεόρασης

Αχ, δεν κάνουν τη μυθοπλασία όπως παλιά...


Όλη μας η νοσταλγία διοχετεύεται στην pop κουλτούρα και με λύπη μας δηλώνουμε πως έχουμε τα παράπονά μας από την ελληνική μυθοπλασία. Αχ, δεν τα κάνουν όπως παλιά, που ακούγαμε ατάκες σε σειρές και την επόμενη μέρα είχαν εντυπωθεί στο συλλογικό ασυνείδητο. Οι ελληνικές σειρές από τα 90s μέχρι τα τέλη των 00s προσέφεραν πολυδιάστατη απόλαυση. Ανάλαφρη σεναριακή αλλά και οικεία με έναν τρόπο που φοβόμαστε πως δύσκολα θα ξαναποτελέσει τηλεοπτικό παρόν. Σε κάθε περίπτωση, προσέφερε μερικές από τις μεγαλύτερες θεάρες της ελληνικής τιβι.

Μαζί σας. Το τι κάνει έναν τηλεοπτικό χαρακτήρα «θεότητα», είναι υποκειμενικό. Για εμάς, πάντως, ο χαρακτήρας οφείλει να έχει μεγάλες δόσεις σουρεαλισμού, αναπολογητικότητας, πρωτότυπων στοιχείων και να μη μοιάζει με κανέναν άλλο. Στην παρακάτω λίστα δεν θα βρείτε γυναίκες όπως η Σωσώ Παπαδήμα από τα Εγκλήματα ή (από πιο φρέσκες) η Αλεξάνδρα του Maestro, που παίζει να είναι δυο από τους πιο ευφυείς ρόλους της ελληνικής μυθοπλασίας, γιατί μπορεί να είναι γυναίκες που δεν μοιάζουν με καμία άλλη, «μοντέλα» που θα δίσταζε να εντάξει κανείς σε οποιαδήποτε άλλη σειρά, αλλά δεν είναι θεάρες. 

Τηλεοπτικές θεάρες σίγουρα είναι οι παρακάτω δέκα. Αν βρείτε κι άλλες, αφήστε τες σε σχόλια, χωρίς δεύτερη σκέψη. 

Ντένη Μαρκορά – Δυο Ξένοι

Καυστική, κάνει τη σκληρή δουλειά, τη φοβούνται και την εκτιμούν ταυτόχρονα. Ξέρει τι είναι νόμος. Τι άλλο, Φλωράνς; Το δίκιο του εργάτη. Η Ντένη Μαρκορά είναι ένας καλός ορισμός της τηλεοπτικής θεότητας. Ενός χαρακτήρα καλογραμμένου, που μπορεί να μην είναι ρεαλιστικός (δεν είναι ντοκιμαντέρ η μυθοπλασία), αλλά, διάολε, είναι πειστικός. 

Φωφώ – Κωνσταντίνου και Ελένης

Η Φωφώ όπως την ερμήνευσε η Μάρθα Καραγιάννη στο Κωνσταντίνου και Ελένης ενδέχεται να είναι ένας από τους πιο οικείους sex positive χαρακτήρες. Η γυναίκα, αφού μεγάλωσε μια κόρη σαν την Ελένη, που και να μιλήσει ξέρει, και να φερθεί ξέρει (δικό σας!), δεν παράτησε τη γυναίκα μέσα της. Γκομένιζε και γοήτευε ασύστολα με τρόπο που όχι απλώς δεν ήταν χυδαίος, αλλά σε έκανε να θες να της πεις και «μπράβο κουκλάρα μου» με το σαλιάρικο ύφος του Νικόλα. 

Κορίνα Μητροπούλου – Εγκλήματα

Μιλώντας για sex positivity, αξίζει να αναφέρουμε πως το έχει σχεδόν προσδιορίσει ολότελα η Μαρία Καβογιάννη, ως Κορίνα στα Εγκλήματα. Εκτός του γεγονότος ότι έφερε τη σεξεργασία στα σπιτάκια μας, μάς έκανε να γελάσουμε, να την εκτιμήσουμε, να συγκινηθούμε, μα κυρίως να ταυτιστούμε με το πολλές φορές «αβέβαιο» βλέμμα της, η Κορίνα ήταν η αποδοχή η ίδια με ανθρώπινη υπόσταση. Γενικώς, χαρακτήρας τόσο ανοιχτός στη διαφορετικότητα και σε όλο το weirdom της ανθρώπινης φύσης, δεν έχει ξαναφτιαχτεί. 

Τούλα – Είσαι Το Ταίρι μου

Το Είσαι το Ταίρι μου μας χάρισε έναν από τους πιο εκνευριστικούς χαρακτήρες της ελληνικής τηλεόρασης, τη Βίκυ, αλλά και έναν από τους πιο συμπαθείς. Η Τούλα, βέβαια, είναι κάτι παραπάνω από αυτό: άνετη στο σώμα της, αφαιρεί το ταμπού από το φαγητό, καλή φίλη και συνένοχος, αβίαστα αστεία (Σοφία Βογιατζάκη είναι αυτή) και flirty πριν από την εποχή που οι γυναίκες είχαμε «επίσημα» το δικαίωμα να γουστάρουμε και να φλερτάρουμε. 

Σάσα Παπαδήμα – Dolce Vita

Έχετε προσέξει πως Σάσα και Σωσώ έχουν το ίδιο ονοματεπώνυμο παρά ένα γράμμα; Μόλις το συνειδητοποιήσαμε με κάποια καθυστέρηση. Η Σάσα, σε αντίθεση με τη Σωσώ, δεν έχει ούτε μισό hater, ούτε έναν άνθρωπο που θα μπορούσε να τη χαρακτηρίσει sociopath. Με την ευχή της μέσα από το βρακί της, η Σάσα sex positive και έχοντας συνειδητά αποφασίσει πως έχει χρόνο μόνο για την απολαυστική πλευρά της ζωής, μάς έχει αφήσει ατάκες που περήφανα χρησιμοποιούμε μέχρι και σήμερα. 

Καίτη Τόγκα – Σαββατογεννημένες

Και μιας και πιάσαμε ρόλους της Κατιάνας Μπαλανίκα, δεν γίνεται να αφήσουμε την Καίτη Τόγκα εκτός λίστας. Και γιατί την Τόγκα και όχι τη σενιόρα Σούλα ή την εξαιρετικά ευφυή makeup artist της Μπία Μπέκου; Γιατί η ατάκες της Μπαλανίκα ήταν τόσο καυστικές στις Σαββατογεννημένες που φοβόμαστε πως ούτε το «Παρά Πέντε» είχε χαρακτήρα όμοιό της σε έλλειψη περαιτέρω ανοχής στην ανθρώπινη βλακεία. 

Χαρούλα – Maestro

Δεν είναι ότι την υποδύεται η Χαρούλα Αλεξίου. ΟΚ, δεν είναι μόνο αυτό. Πάντως γιαγιά που καταφέρνει να έχει κάνει τα πάθη της μαθήματα, τα λάθη της έλλειψη άλλου περιθωρίου για φοβικές αρνήσεις, ανοίγει βιβλιοπωλείο γιατί έτσι γουστάρει, αποστομώνει την κόρη της αποδομώντας τον ίδιο της τον ρόλο ως μητέρα, δεν γίνεται να μην την πεις θεάρα. 

Λίλα – Singles

Και τι ήταν η Λίλα στους S1ngles; Και γαμώ τα παιδιά. Εκεί για όλους, ψύχραιμη, να προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα των άλλων και να κάνει τα δράματά τους πιο υποφερτά. Και μποέμ και ώριμη, όπου γούσταρε. Και καψουρευόταν και άμα λάχαινε. Μεταξύ μας, ο χαρακτήρας της Λίλας γράφτηκε σε εποχές που για να είναι “cool” ένας γυναικείος χαρακτήρας, έπρεπε ο σεναριογράφος να του προσδώσει «ανδρικά στοιχεία». Ένα τέτοιο κράμα ήταν η Λίλα. Παρόλα αυτά, είναι μια τύπισσα που θα κάναμε παρέα μέχρι και σήμερα. 

Αμαλία Αντωνοπούλου – Στο Παρά 5

Για να σας προλάβουμε. Μπορεί η γιαγιά του Σπύρου να ήταν μια δυνατή υποψηφιότητα για αυτή τη λίστα, αλλά κέρδισε η Αμαλία. Κυρίως για την αναπολογητική προφορά της και για τα “super powers” της. ΟΚ, και για το γεγονός πως πριν ένα τέταρτο τονίσαμε σε μια κοπέλα στο γραφείο πως «Βιργινία, ΔΕΝ είσαι καλή συνάδελφος».

Στέλλα Πριοβόλου - Οι Στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη

Τολμάμε να πούμε πως η συγκεκριμένη σειρά ήταν γεμάτη παράδοξες θεότητες, αν σκεφτεί κανείς πως μέσα στη βαθιά ανθρωπίλα τους, είχαν διαπράξει εγκληματάρες. Ωστόσο, θα επιλέξουμε τη Πριοβόλου (για τους -μη- φίλους, Μπόχαλη), που ως Σατανίστρια, να εκεί, σε μια τελετούλα, μωρέ, βρέθηκε να φυλακίζεται για εμπρησμό. Είναι κανείς τέλειος; 

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα