Η Ryanair δεν συγκινείται εύκολα. Και ξέρετε κάτι; Καλά κάνει, διαφορετικά δεν θα βλέπαμε αυτά τα διαμαντάκια, ειδικά τον τελευταίο καιρό. Κάθε αεροπορική εταιρεία (και κάθε διαφορετική εταιρεία γενικότερα) δίνει προτεραιότητα στο κέρδος σε σχέση με την εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά τουλάχιστον η Ryanair δεν το κρύβει.
Ας περάσουμε σε ένα παράδειγμα. Μια πρόσφατη “καταγγελία” στο Twitter από Lorna Finnegan επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω. Η Lorna, λοιπόν, έγραψε σαρκαστικά: “Ευχαριστώ τη Ryanair που με χωρίζεις από τους ταξιδιωτικούς μου συντρόφους, είμαι χαρούμενη!”, μαζί με μια φωτογραφία της (την οποία έσβησε αργότερα).
Και κάπου εκεί εμφανίζεται η Ryanair η οποία απάντησε: «θα έβλεπες μια ταινία στο κινητό σoυ ούτως ή άλλως». Όταν ένας άλλος χρήστης του Twitter, ο Jono είπε: “Δυστυχώς όχι, δεν υπάρχει wifi”, η Ryanair απάντησε: “Έχετε ακούσει γι’ αυτό το πράγμα που ονομάζεται λήψη;”
Α-ΣΤΑ-ΜΑ-ΤΗ-ΤΗ.
Αν και κάποιοι συμπάσχουν και καταλαβαίνουν απόλυτα τη φίλη μας τη Lorna, της πρότειναν «να σταματήσει και να πληρώσουν για τις θέσεις τους». Όπως και να’ χει, άσχετα με το αν έχει δίκιο ή άδικο η Lorna, να πούμε ότι κάποιος πρέπει να δώσει επιτέλους σε όποιον διαχειρίζεται τους λογαριασμούς της στα social media, ένα βραβείο.