Δεν είναι τίτλος τιμής για κανέναν σκηνοθέτη ή ηθοποιό να βρίσκεται στο Netflix. Η πλατφόρμα είναι ένα τεράστιο βιντεοκλάμπ. Μόνο που δεν υπάρχει κανένας στο ταμείο να σε αποτρέψει να πάρεις τη φόλα και να χάσεις χρόνο άδικα. Με παγίδεψε με την υποκριτική του τέχνη ο πρωταγωνιστής του Doctor Who και έπεσα στην παγίδα του Μόφατ. Αν εξαιρέσουμε το πρώτο μισό του πρώτου επεισοδίου, για τρεις ώρες και τριάντα λεπτά νιώθουμε ότι κάποιος μας τρολάρει.

Στις ΗΠΑ, ένας φυλακισμένος, καταδικασμένος σε θάνατο, ζητά εξιλέωση καθώς αντιμετωπίζει την εκτέλεση. Σε ένα τρένο στην Αγγλία, μια  δημοσιογράφος αναζητά μια ιστορία. Σε ένα ήσυχο μικρό χωριό, ένας εφημέριος παίρνει την καθηγήτρια των μαθηματικών του γιου του από το σταθμό. Και οι τέσσερις πρόκειται να μπλέξουν σε ένα δίλημμα που θα μπορούσε να οδηγήσει έναν από αυτούς σε φόνο.

Ο Τζέφερσον Γκριφ περιμένει την εκτέλεση για τη βάναυση δολοφονία της συζύγου του (το κεφάλι της δεν ξέρουμε που είναι θαμμένο) και είναι γνωστός ως ο ντετέκτιβ του θανάτου. Ο Στάνλεϊ Τούτσι είναι ένας ηθοποιός που μπορεί να διαβάζει τον τηλεφωνικό κατάλογο κι εμείς να πληρώνουμε εισιτήριο για να τον ακούμε. Δεν ξέρουμε γιατί είπε ναι σε αυτό το ρόλο. Ίσως ήθελε να κάνει ανακαίνιση το σπίτι του. Δεν μπορεί να πιστέψει κανείς άνθρωπος το 2022 αυτό το παράλογο. Ότι ένας πρώην καθηγητής εγκληματολογίας και νυν καταδικασμένος δολοφόνος είναι ο πλέον ειδικός στην κατανόηση της σκοτεινής πλευράς της ανθρώπινης φύσης που έρχονται στη φυλακή να τον δουν να κάνει την Νικολούλη γερουσιαστές και δολοφόνοι. Αλλά όλοι ξέρουμε πώς λειτουργεί η μυθοπλασία, γι’ αυτό καταβάλλουμε λίγη περισσότερη προσπάθεια για συνεχίσουμε. Λέει κάτι που φυσικά μας κάνει. Κάθε σπίτι είναι ένα ειδυλλιακό μέρος μέχρι να χτυπήσει η βία. Δεν ξέρουμε αν ένας δολοφόνος θα μπορούσε (ή θα έπρεπε) να αξίζει τη στοργή μας. Ο Γκριφ κάπως μας κερδίζει.

https://twitter.com/hashtag/InsideMan?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Η ιστορία του Grieff (θλίψη σημαίνει) συνυπάρχει με μια φαινομενικά ασύνδετη πλοκή που συμβαίνει σε μια αγγλική πόλη, με επίκεντρο τον υπέροχο εφημέριο Χάρι (Ντέιβιντ Τέναντ) και μια καθηγήτρια μαθηματικών Τζάνις (Ντόλι Γουέλς). Η τελευταία απειλεί να καταστρέψει την καριέρα, τη ζωή και την οικογένειά του – ο εφημέριος πρέπει να πάρει δραστικά και απελπισμένα μέτρα για να περιορίσει την επικείμενη κρίση.

https://twitter.com/theonlybeckbeck/status/1585378102967836672?ref_src=twsrc%5Etfw

Το Netflix πετάει πολλά χρήματα και δίνει απόλυτη δημιουργική ελευθερία κι έτσι καταφέρνει να συγκεντρώσει απίστευτα καστ. Μέχρι εκεί. Γιατί ο τηλεθεατής τι να τα κάνει τόσα ονόματα μαζεμένα όταν νιώθει υποχρεωμένος να παρατήσει κάθε ταινία ή σειρά στη μέση επειδή δεν βλέπεται. Η πρωτόλεια ιδέα δεν ήταν κακή: Κανονικοί άνθρωποι – ούτε καλοί ούτε κακοί – παγιδευμένοι σε έναν κύκλο κακών αποφάσεων. Η εκτέλεση σίγουρα δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Θέματα όπως η σεξουαλική επίθεση, η παιδεραστία και η αυτοκτονία νιώθεις ότι δεν αντιμετωπίζονται σοβαρά. Η Ντόλι Γουέλς βέβαια έγινε η νέα αγαπημένη μας Αγγλίδα ηθοποιός.

https://twitter.com/james_rsykes/status/1586806792754954241?ref_src=twsrc%5Etfw

Δείτε το. Αλλά, σας προειδοποιούμε. Δεν βγάζει νόημα. Κανένα.