Maestro: Χριστόφορε Παπακαλιάτη, σου βγάζουμε το καπέλο για την ερωτική σκηνή και όχι μόνο

Χαρούλα Αλεξίου, από ποιο πλανήτη κατέβηκες;

Maestro: Χριστόφορε Παπακαλιάτη, σου βγάζουμε το καπέλο για την ερωτική σκηνή και όχι μόνο

Χαρούλα Αλεξίου, από ποιο πλανήτη κατέβηκες;


Υπέροχος φωτισμός, μουσική, εκπληκτικά πλάνα, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, η Κλέλια Ανδριολάτου και ένα πιάνο. Τι γίνεται όταν συνυπάρχουν στην ίδια σκηνή όλα τα παραπάνω; Μία από τις καλύτερες ερωτικές σκηνές που έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση, αυτό γίνεται και όπως καταλαβαίνουμε από τις άγουρες ακόμα αντιδράσεις, ο ορκισμένος (και όχι μόνο) λαός που ακολουθεί τον Χριστόφορο πιστά σε κάθε του νέα δουλειά, δεν πρόκειται να την ξεπεράσει εύκολα. Και καλά θα κάνει. Το Maestro έχει ήδη κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις του: ήρθε για να αποτυπωθεί στη συλλογική μνήμη.

Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως γιατί η εκλεπτυσμένη ένωση του Ορέστη και της Κλέλιας πάνω στο πιάνο για τις ανάγκες του σεναρίου, δεν ήταν το μόνο που μας απασχόλησε στο τρίτο επεισόδιο του Maestro. Στο προηγούμενο είχαμε την Μαρία Καβογιάννη και την ερμηνεία της (ακόμα να συνέλθουμε) και σε αυτό την μία και μοναδική Χαρούλα Αλεξίου η οποία κατάφερε να μας ανατριχιάσει.

Ο διαδικτυακός χαμός που προκλήθηκε στο Twitter τόσο για ερμηνεία όσο και για τη φωνή της στο επεισόδιο με τον τίτλο Προσευχή, ήταν απόλυτα δικαιολογημένος. Άλλωστε, δεν πήρε και πολύ στο Maestro να γίνει πρώτο trend. 

Όταν την αφήγηση αναλαμβάνει η βελούδινη φωνή της Χαρούλας Αλεξίου και στο ίδιο επεισόδιο υπάρχει η καλογυρισμένη ερωτική σκηνή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη με την Κλέλια Ανδριολάτου, δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο. Οπότε, το περιμέναμε. Έγινε. Προχωράμε.

Φυσικά, χρήστες του Twitter ξεχώρισαν επίσης την σκηνή, όπου η Χάρις μοιράζεται στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη τις σκέψεις της και  του δίνει και μια συμβουλή "να προσέχει την εγγονή της, γιατί θα την πατήσει πολύ άσχημα". Δεν ξέρουμε κατά πόσο πιάσει τόπο η συμβουλή της βέβαια.

Η τηλεοπτική Κλέλια να αναζητά συμπαράσταση μετά από μια άσχημη μέρα από τον Ορέστη όσο βρίσκεται στο σπίτι του την ώρα που αυτός προσπαθεί να βρει την κατάλληλη μελωδία για το κομμάτι που συνθέτει. Είναι Maestro, μην το ξεχνάτε αυτό.

Τότε η Κλέλια του προτείνει να πάνε στην αίθουσα διδασκαλίας για να βρουν μαζί την κατάλληλη μελωδία. Στο μυαλό του Ορέστη, η άδεια αίθουσα γίνεται ο τόπος της πρώτης ερωτικής σκηνής μεταξύ τους, ενώ ως αφηγήτρια η Χάρις Αλεξίου αναπολεί τον δικό της χαμένο έρωτα. Τα υπόλοιπα, ανήκουν πια στην ιστορία…

 

 

 

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα