Το μεγαλύτερο spoiler για τη σειρά του HBO είναι το εξής: Όλοι βγαίνουν χαμένοι και ηττημένοι. Κανείς δεν κερδίζει. Φάγαμε και πόσα χρόνια από τη ζωή μας με το Game of Thrones και το έχουμε καταλάβει. Η Ρεϊνίρα δεν είναι χαζή. Το ξέρει. Όπως ξέρει ότι όταν οι δράκοι κάνουν πόλεμο όλα καίγονται. Τι σημαίνει αυτό; Όσο αργή ήταν η πρώτη σεζόν για να μας συστήσει όλο το σύμπαν της δυσλειτουργικής οικογένειας με pet δράκους, τόσο χαμούλης θα γίνεται στην δεύτερη (που ναι μόλις τελείωσε το επεισόδιο γκουγκλάραμε πότε θα ξεκινήσει το House of the Dragon το καλό, μάλλον το 2024).
Το βλέμμα της προδομένης και οργισμένης βασίλισσας στην κάμερα μας προειδοποίησε. Ξέρουμε τι έρχεται. Εκδίκηση. Δικαιοσύνη. Φωτιά και αίμα.
Τι περιμέναμε ως θεατές; Ακόμη κι όταν βλέπαμε επεισόδια γυρισμένα στο σκότος που δεν καταλαβαίναμε τι γίνεται; Τον πόλεμο για τον σφετερισμό του θρόνου. Μας τον έδωσαν. Αφού είδαμε την πιο σκληρή κι επώδυνη σκηνή της σεζόν. Μια αιματηρή αποβολή κοστίζει στη Ρεϊνίρα την αγέννητη κόρη της. Βλέποντας την ιδρωμένη και ματωμένη γυναίκα να κουβαλάει το παραμορφωμένο σάβανο στην αγκαλιά της, είναι δύσκολο να μην το σκεφτείς ως οιωνό για τα μελλούμενα.
Τ@ Έμα Ντ’ Άρσι είναι ιδανικ@ για μια σειρά που ασχολείται με τα ζητήματα της ταυτότητας και του περιορισμού της γυναικείας ύπαρξης. Δηλώνει non binary και χρησιμοποιεί ουδέτερες αντωνυμίες. Η Ρεϊνίρα της σειράς είναι σε μια συνεχή μάχη με το τι σημαίνει να είσαι γυναίκα. Φοβάται μήπως εγκλωβιστεί στη μητρότητα και γνωρίζει πώς θα ήταν διαφορετική η θέση της αν ήταν άνδρας διάδοχος του θρόνου.
Τι είπε για το ρόλο αυτό στο GQ; “Σε όλα τα επεισόδια που έπαιξα τη Rhaenyra, την βλέπουμε να μαθητεύει στη θλίψη. Χάνει τον εραστή της και χάνει τη μητέρα και τον πατέρα της, αλλά στο φινάλε, η απώλεια του γιου της αλλάζει πραγματικά το τι μπορεί να κάνει αυτό το τραύμα στο σώμα. Οπότε ήξερα, μπαίνοντας σε αυτό το επεισόδιο, αυτή ήταν η στιγμή που θα της συνέβαινε ένα τεράστιο reframing”.
T@ Έμα έχει σπουδάσει στην σχολή των Καλών Τεχνών στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, εκεί ανέβηκε στο σανίδι πρώτη φορά. Ως Ρωμαίος σε μια παραγωγή του 2014 του Romeo and Juliet. Σε μια παραγωγή του “Pillowman” του Martin McDonagh στο Oxford Playhouse έπαιξε τον Michal, ένα αγόρι με νοητική αναπηρία που δολοφονεί παιδιά. Έκανε το τηλεοπτικό τους ντεμπούτο ως Naomi Richards στη σειρά του 2018 Wanderlust. Δεν είχε δει ούτε ένα επεισόδιο του Game of Thrones πριν την οντισιόν για το ρόλο στο House of the Dragon. Τρομερό.
Υγ: Δείτε τ@ εδώ να μιλάει για το αγαπημένο τους ποτό και να κάνει το Internet να λιώνει.