Timing. Νομοτελειακά, το σωστό timing είναι το παν. Ειδικά, στις σχέσεις. Η μυθοπλασία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έχει εξαιρετικό timing με την σύγχρονη Ελλάδα. Ξέρει τι σειρές είδαμε μέσα στην πανδημία (Ozark, Narcos, Emily in Paris), τι συνέβη πίσω από τις κλειστές πόρτες (ενδοοικογενειακή βία) και πως βγαίναμε ραντεβού (Tinder/Grindr). Πολλά μπορούν να ειπωθούν για το πρώτο επεισόδιο της σειράς Maestro (ότι ήταν βαρετό, ότι έκανε σχεδόν 35% τηλεθέαση, ότι η Foss Productions και ο Στέλιος Κοτιώνης έχουν στοιχηματίσει ότι η σειρά θα μπει στο Netflix (εδώ ξέρουμε και γιατί), ότι η μουσική του Κώστα Χρηστίδη, που συνεργάστηκε με τον Παπακαλιάτη στο Αν και στο Ένας Άλλος Κόσμος και έχει στο βιογραφικό του συνεργασίες με στούντιο – κολοσσούς του Λος Άντζελες, Universal, Sony/ Columbia pictures, Warner Bros. Pictures, MGM, Disney, Miramax, Paramount Picture είναι ένα έπος, ότι οι Παξοί το καλοκαίρι του 2023 θα πρωταγωνιστήσουν στο Instagram, ότι η Μαρία Καβογιάννη είναι η αγαπημένη μας Ελληνίδα ηθοποιός) αλλά όλοι θα συμφωνήσουν ότι ο Παπακαλιάτης κάνει σύγχρονη τηλεόραση. Και μας σέβεται. Γιατί κάνει ακριβή τηλεόραση. Όχι τελενουβέλες για να σαπίζουν τα μυαλά μας.

https://twitter.com/hashtag/Maestro?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Είδαμε την πρεμιέρα, το εισαγωγικό επεισόδιο Claire de Lune και κρατήσαμε τις εξής σημειώσεις:

Η αφηγηματική δομή