Εμείς για τους δράκους συνεχίζουμε να βλέπουμε τη σειρά. Το λέμε για να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας. Το καστ δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας και είναι κάπως νωθρό. Στο τέταρτο επεισόδιο μας έβαλαν νυχτιάτικα να παρακολουθούμε αιμομικτικές ερωτικές –συναινετικές (δεν είμαστε σίγουροι) σκηνές που φυσικά από πίσω τους κρύβεται μόνο ο πόθος της εξουσίας και του στέμματος. Γενικά, νιώσαμε τόσο άβολα όσο η σύζυγός του Βασιλιά στο κρεβάτι τους.
Ο Daemon (Ματ Σμιθ) μετά το αιματοκύλισμα, το θριαμβευτικό για εκείνον και το προφίλ του ως διεκδικητή του Θρόνου, επιστρέφει πάνω στο δράκο του με αυτοσχέδιο ταπεινό στέμμα ως King of the Narrow Sea. Παραμένει σεξουαλικά ακόρεστος και βρίσκει το νέο του θύμα στο πρόσωπό της ανιψιάς του της Rhaenyra που δεν θέλει για κανένα λόγο να παντρευτεί τους ακατάλληλους γαμπρούς που της προξενεύει ο πατέρας της. Δεν έχει κι άδικο, οι μνηστήρες της είναι σχεδόν καρικατούρες, ο ένας πχ. είναι ένας μέθυσος γέροντας κι ο άλλος ένας έφηβος. Με παιδική φωνή κι ανάστημα.
Βλέποντας ο θείος ότι η ανιψιά του δυσανασχετεί στο ρόλο της πριγκίπισσας χρησιμοποιεί το κόλπο της παρενδυσίας για να της συστήσει τα ανομολόγητα γλέντια των κοινών υπηκόων τους. Και κυρίως να της μάθει μια μεγάλη αλήθεια, το σεξ είναι πάντα μια πολιτική πράξη. Δεν το καταλαβαίνει εύκολα η παραπλανημένη από πρωτόγνωρη ηδονή πιτσιρίκα που δεν ξέρει ότι ο διακορευτής της έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον της. Ο θείος της καταφέρνει να την διαφθείρει, συναινετικά θα έλεγε κάποιος ανόητος. Στην πραγματικότητα, είναι θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης και αιμομιξίας η Rhaenyra.
Δεν ξέρει ότι αυτό το παιχνίδι που παίζει θα έχει ως τίμημα την αθωότητα της και ότι μετά θα πρέπει να παίζει πάντα το παιχνίδι της πατριαρχίας για να επιβιώσει. Δεν ρώταγε. Ο πανούργος θείος λοιπόν επιτίθεται αρχικά στην αυτοπεποίθησή της και στην ταυτότητά της. Την φέρνει σε επαφή με τους πολίτες και τα αληθινά συναισθήματά τους σχετικά με τη δυνητική βασιλεία της ως βασίλισσας. Ο λαός την θεωρεί «αδύναμη» σε σύγκριση με τον μικρότερο αδερφό της, παρόλο που ο Aegon μόλις έχει βγει από την κούνια του. Η Rhaenyra, απορρίπτει τις απόψεις τους επειδή είναι γεννημένη προνομιούχα που θέλει μόνο να ιππεύει δράκους, αλλά ο Daemon έχει ένα άλλο μάθημα να της διδάξει για τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος. Δεν ρώταγε. Την πηγαίνει σε έναν οίκο ανοχής.
Της εξηγεί ότι είναι κάπου όπου πηγαίνουν άνθρωποι για να «πάρουν αυτό που θέλουν». Θέλει να την καθησυχάσει ότι μπορεί να εκπληρώσει την υποχρέωσή της να παντρευτεί και να εξακολουθεί να κοιμάται με όποιον θέλει. Εννοείται είναι το τέλειο σκηνικό αποπλάνησης, την γδύνει, την φιλά και παθαίνει επιφοίτηση και συνειδητοποιεί ότι θέλει να κάνει σεξ με α) μια παρθένα έφηβη, β) την ανήλικη ανιψιά του, γ) την οποία μεγάλωσε από μωρό και δ) την χρησιμοποιεί ξεδιάντροπα ως μέσο για την εξουσία. Την κοιτά με ένα αινιγματικό χαμόγελο κι εξαφανίζεται.
Η Rhaenyra επιστρέφει στο κάστρο, αποπλανεί (εφόσον το έμαθε από τις επαγγελματίες) τον κυνηγό ιππότη που στέκεται φρουρός έξω από τα δωμάτιά της και του παραδίδει με ενθουσιασμό την παρθενιά της. Την ίδια στιγμή βλεπουμε τον βασιλιά Viserys να μας εξηγεί πώς μοιάζει ο συζυγικός βιασμός, καθώς η σύζυγός του Alicent βρίσκεται κάτω από το άρρωστο και γερασμένο σώμα του, προσπαθώντας να αποσυνδεθεί από την εμπειρία.
Οι σκηνές της Rhaenyra -παιχνιδιάρικες, έντονες, επικεντρωμένες γύρω από τη σεξουαλική της αφύπνιση- έρχονται σε προφανή αντίθεση με της Alicent. Καμία από αυτές τις συναντήσεις δεν είναι πραγματικά συναινετική. Τόσο η Alicent ( φυλακισμένη ουσιαστικά σύζυγός που δεν ποθεί σεξουαλικά τον άνδρα της) όσο και η Rhaenyra έχουν χειραγωγηθεί από τους άντρες γύρω τους σε όλη τους τη ζωή.
Κι θα μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο της Rhaenyra. Ο Ser Criston τη βλέπει ξεκάθαρα ως το ενοχλητικό παιδάκι που πρέπει να κάνει babysit. Αρχικά, της ζητά να σταματήσει, αλλά η Rhaenyra, που δεν σταμάτησε ποτέ (παιχνίδι εξουσίας καθώς εκείνος είναι ουσιαστικά υπηρετικό προσωπικό, υπάλληλος του μπαμπάκα της), τον πιέζει να της πάρει την παρθενιά της. Αυτό είναι σεξουαλικός εξαναγκασμός.
That said, έχουμε και καλά νέα: Η Emily Carey επιλέχτηκε για τον ρόλο της Alicent Hightower όταν ήταν μόλις 17 ετών. Σε μια συνέντευξη στο Newsweek είπε ότι αρχικά φοβόταν να αναλάβει το ρόλο μιας έφηβης βασίλισσας παντρεμένης με έναν πολύ μεγαλύτερο άνδρα και τις αναπόφευκτα άβολες ερωτικές σκηνές μεταξύ τους. Ευχαρίστησε τον intimacy coordinator της, έναν ειδικό που βοηθά τους ηθοποιούς να νιώσουν ασφαλείς κι άνετα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων τέτοιων σκηνών. Να πούμε ότι πρόκειται για μια γυναίκα που σε ηλικία 18 ετών κλήθηκε να γυρίσει ερωτικές σκηνές με έναν 63χρονο άνδρα κι έμπειρο ηθοποιό. Δεν ήταν το ίδιο τραυματική η δική της εμπειρία όσο των γυναικών του GoT. Σίγουρα, βοήθησε και το γεγονός ότι το επεισόδιο το σκηνοθέτησε γυναίκα.
Τέλος, είναι αξιοσημείωτο ότι μέχρι στιγμής το HotD δεν είχε σκηνές βιασμού ή πιο απροκάλυπτες απεικονίσεις βίας κατά των γυναικών. Αλλά είδαμε τη σκηνή μιας γυναίκας που πεθαίνει στη γέννα, τη ζωή της που θυσιάστηκε για τη ζωή του μωρού της ή τη συμπεριφορά της σειράς σε μια ασιατικής καταγωγής ηθοποιό που υποδύεται μια στερεοτυπική εργαζόμενη του σεξ.