Αν άνοιξες χθές το κινητό σου και κάπως σου φάνηκε περίεργη η αρχική σελίδα του Facebook και διάβαζες ειδήσεις για εγκυμοσύνες influencer και καυγάδες στο Instagram, δεν είσαι μόνος ή μόνη. Ανεπιθύμητο περιεχόμενο με τα “νέα” της Κιμ Καρντάσιαν και της Τέιλορ Σουίφτ εμφανίστηκαν σε εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

https://twitter.com/hashtag/Facebook?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Δεν ξέραμε γιατί βρέθηκαν στην ροή μας αυτές οι ειδήσεις μέχρι που διαβάσαμε την απολογία της Meta.

Έχουμε ήδη καταλάβει ότι η Meta θέλει να ανταγωνιστεί το TikTok με τις αλλαγές που προηγήθηκαν στο Instagram. Ακόμα κι αν πιστεύει η Gen Z ότι το Facebook έχει γεράσει κι απευθύνεται μόνο σε boomers, η πραγματικότητα παραμένει η εξής: Προσεγγίζει περισσότερους από 3 δις άτομα το μήνα. Δεν είναι σίγουρα έφηβοι, μόνο το 32% των εφήβων ηλικίας 13 με 17 χρησιμοποιούν πλέον αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.Όπως φαίνεται λοιπόν, η Meta εστιάζει να αλλάξει πλήρως την πληροφορία που περνάει από το χρονολόγιο του χρήστη, δίνοντας έμφαση στο περιεχόμενο που βρίσκεται στις τάσεις, ακόμη και από χρήστες που δεν ακολουθεί κάποιος. Ακολουθώντας, δηλαδή, τον τρόπο λειτουργίας του TikTok στο πως σερβίρεται το περιεχόμενο.

«Μία από τις πιο περιζήτητες λειτουργίες για το Facebook είναι η διασφάλιση ότι οι άνθρωποι δεν χάνουν τις αναρτήσεις των φίλων τους», είπε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοινώνοντας τις αλλαγές και πρόσθεσε: «Λοιπόν, σήμερα λανσάρουμε την καρτέλα «Feeds» όπου θα μπορείτε να δείτε αναρτήσεις από τους φίλους, τις ομάδες και τις σελίδες σας ξεχωριστά και σε χρονολογική σειρά».Με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με την πλατφόρμα, θα είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να διατηρούν επαφή με τις αναρτήσεις των φίλων τους, οι οποίες τώρα δεν θα «χάνονται» εξίσου εύκολα στην αρχική σελίδα του Facebook. Εκτός από αναρτήσεις φίλων, στη σελίδα αυτή θα περιλαμβάνονται και εκείνες που προέρχονται από σελίδες και ομάδες τις οποίες ακολουθεί ο χρήστης.

https://twitter.com/hashtag/facebookhacked?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw
 Η Meta προσπαθεί να κάνει τη δική της εκδοχή του For You – αλλά θέλουν πραγματικά οι χρήστες του Facebook μια εμπειρία τύπου TikTok με περιεχόμενο Facebook;