Εκτός από τη βερμούδα και τις σαγιονάρες του Ιωάννη Στρατάκη, ακόμα μια εμφάνιση (μέσα στη θύελλα του γενικότερου θλιβερού fashion police) προκάλεσε αντιδράσεις. Η Εύη Καλογηροπούλου συνόδευσε στο Προεδρικό Μέγαρο τον Διευθυντή του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και φίλο της, Ορέστη Ανδρεαδάκη. Τα media, που μέχρι πριν ένα μήνα έγραφαν στα τυφλά διθυραμβικά σχόλια για την ταινία της «Στον Θρόνο του Ξέρξη», τώρα φαίνεται πως όχι μόνο δεν την αναγνώρισαν (πλήρης άγνοια), αλλά σχολίασαν την «καυτή της εμφάνιση» με το «κοντό σορτς», ενώ άλλες φορές τη σχολίασαν ως ανάρμοστη για την περίσταση στυλιστική επιλογή. Σε κάθε περίπτωση σεξισμός αλλά και θλιβερό, εμποτισμένο στην άγνοια του copy paste.
Συγκεκριμένα, έγραψε: «Η Eύη Καλογηροπούλου είναι μια εξαιρετική σκηνοθέτις, η οποία συμμετείχε τρεις φορές στο Φεστιβάλ των Καννών: με τις μικρού μήκους ταινίες “Μotorway 65” (2020), και “Στον θρόνο του Ξέρξη” και το σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας “Cora” (2021). Οι δύο τελευταίες δουλειές της βραβεύτηκαν στις Κάννες με τα βραβεία του Canal+ και του L’Atelier της Cinefondation αντίστοιχα. Eίναι ωστόσο και ταλαντούχα εικαστικός, απόφοιτη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και με αρκετές εκθέσεις στο ενεργητικό της. Είναι επίσης πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ και του Royal college of Art του Λονδίνου».