Η ζωή, θέλοντας και μη, προχωράει. Αυτόματα, αλλάζει και εξελίσσεται και η τεχνολογία. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στη ζωή μας ήρθε το 2004, όταν ένα άγνωστο τότε κοινωνικό δίκτυο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του. Χωρίς καμία αμφιβολία, ειδικά για τότε, αυτός ο νέος κόσμος που παρουσιαζόταν μπροστά μας είχε κάτι το επαναστατικό. «Αυτό το Facebook πώς το λέτε εσείς οι νέοι» έγινε γρήγορα μια συνήθεια μικρών και μεγάλων και σήμερα, εν έτει 2022, δεν μπορούμε να φανταστούμε τη ζωή μας χωρίς αυτό καθώς, εκτός από το να προβάλλουμε τη ζωή μας, διαφημίζουμε και τις επιχειρήσεις μας.

Από το 2004 μέχρι σήμερα, όμως, το Facebook πέρασε τις περιπέτειές του με σκάνδαλα και πολλά παράπονα από τους χρήστες του. Για να φτιάξει την εικόνα του προς το καλύτερο, χθες, το μυαλό πίσω από το πιο γνωστό κοινωνικό δίκτυο παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι θα διευκολύνει τους χρήστες να ελέγχουν καλύτερα το περιεχόμενο που βλέπουν. Και ναι, αυτή είναι μια σημαντική εξέλιξη για όλους.

Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα Feeds, μια νέα καρτέλα που θα μας επιτρέπει να βλέπουμε με μεγαλύτερη ευκολία τις πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις από τους φίλους μας, τις σελίδες που ακολουθούμε και τις ομάδες που είμαστε μέλη. Η γνωστή ανακυκλώσιμη σαβούρα που εμφανιζόταν μέχρι πρόσφατα στο feed μας, λοιπόν, θα πει αντίο. Επιτέλους!

Πλέον, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια λίστα «αγαπημένων» με τους φίλους και τις σελίδες που μας ενδιαφέρουν περισσότερο και να φιλτράρουμε το περιεχόμενό τους σε αυτή τη νέα καρτέλα. Τίμιο ξεσκαρτάρισμα δηλαδή. 

via GIPHY

«Μία από τις πιο ζητούμενες λειτουργίες για το Facebook είναι να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι δεν θα χάνουν δημοσιεύσεις φίλων. Σήμερα λοιπόν ξεκινάμε μια καρτέλα Feeds όπου μπορείτε να δείτε δημοσιεύσεις από φίλους, ομάδες, σελίδες και άλλα ξεχωριστά με χρονολογική σειρά Η εφαρμογή θα εξακολουθήσει να ανοίγει σε μια εξατομικευμένη ροή στην καρτέλα Home, όπου η μηχανή ανακάλυψης θα προτείνει το περιεχόμενο που πιστεύουμε ότι θα σας ενδιαφέρει περισσότερο. Αλλά η καρτέλα Feeds θα σας δώσει έναν τρόπο να προσαρμόσετε και να ελέγξετε περαιτέρω την εμπειρία σας», ανέφερε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Η νέα καρτέλα Home του Facebok, η προεπιλεγμένη εμπειρία που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες, θα μας γεμίζει με βίντεο και αναρτήσεις από αγνώστους (μαζί με λογαριασμούς που πραγματικά ακολουθείτε) που οι αλγόριθμοι κατάταξης έχουν «αποφασίσει» ότι θα ασχοληθείτε μαζί τους. «Πού ξέρεις τι είμαι εγώ;».

Με λίγα λόγια, αυτή εμπειρία θα μοιάζει περισσότερο με το TikTok και έχει ήδη εφαρμοστεί σε κάποιο βαθμό στο Instagram, το οποίο πέρασε από μια παρόμοια μετάβαση αυτή την άνοιξη.