Οι οδηγοί της Αθήνας έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά όταν ξεχύνονται στους δρόμους της Αθήνας, εσχάτως και τους πατινέρ. Τύπους που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά πατίνια και δεν σέβονται ούτε ακολουθούν τον ΚΟΚ αλλά νιώθουν και σωτήρες του πλανήτη επειδή δεν τον μολύνουν. Δημιουργούν κίνηση, μπαίνουν στις μεσαίες λωρίδες, στην Κηφισίας και στην αριστερή, τρέχουν χωρίς να υπολογίζουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου που είναι πίσω τους, βασικά σηκώνουν το μεσαίο δάχτυλο στους οδηγούς σαν να λένε «δεν μας νοιάζει φίλε, σου μεταφέρουμε την ευθύνη, πρόσεξε μην μας χτυπήσεις».
Στη Ρώμη έχουν προκαλέσει άπειρα ατυχήματα. Οι αρχές στη Ρώμη πρόκειται να επιβάλουν νέους κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια, όπως ο περιορισμός της χρήσης σε αποκλειστικά ενήλικες με δίπλωμα, μετά από μια σειρά ατυχημάτων και παραλίγο ατυχημάτων στην πόλη. Στις Βρυξέλλες υποφέρουν οι οδηγοί αυτοκινήτων. Είπαμε, η βενζίνη είναι στα ύψη και όλοι ψάχνουν εναλλακτικούς τρόπους να κινηθούν. Ακόμα, και οι φασαίοι τουρίστες που ευθύνονται για το gentrification και πίνουν με χάρτινα καλαμάκια cold brew καφέδες στο Airbnb των Εξαρχείων (πρώην διαμέρισμα του Μιχάλη από τη δουλειά που γύρισε στους γονείς του γιατί δεν έβγαινε με την αύξηση ενοικίων να μείνει μόνος).
Στη Ρώμη, που είναι μάλλον η πιο τουριστική πρωτεύουσα του καλοκαιριού, η αγορά ενοικίασης ηλεκτρονικών σκούτερ έχει σημειώσει άνθηση τα τελευταία χρόνια, με 14.500 σκούτερ να διατίθενται επί του παρόντος στην ιταλική πρωτεύουσα, τα οποία παρέχονται από επτά αδειοδοτημένες εταιρείες. Δεκαεπτά άνθρωποι σκοτώθηκαν στην Ιταλία τα τελευταία δύο χρόνια σε δυστυχήματα στο δρόμο. Παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας σχεδόν όλοι.
Οι κάτοικοι παραπονιούνται επίσης ότι ηλεκτρικά πατίνια πετάγονται τυχαία σε στενά πεζοδρόμια, εμποδίζοντας την πρόσβαση για καρότσια και αναπηρικά καροτσάκια. Μια Αμερικανίδα τουρίστρια προκάλεσε ζημιά αξίας 25.000 ευρώ αφού πέταξε το ηλεκτρικό της πατίνι στα Ισπανικά Σκαλιά της Ρώμης. Ας βάλουν πρόστιμα και στους τουρίστες σε κάποια φάση, ειδικά στους ηλίθιους μεθυσμένους.
Στην Ελλάδα, Σε οδούς και χώρους που εφαρμόζεται ο ΚΟΚ, τα οχήματα αυτά που αναπτύσσουν μικρή ταχύτητα (έως 6 km/h) –δηλαδή, παραπλήσια με την ταχύτητα του πεζού–, επιτρέπεται να κυκλοφορούν όπου και όπως κυκλοφορούν οι πεζοί. Τα Ελαφριά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα («ΕΠΗΟ») που αναπτύσσουν ταχύτητα έως 25 km/h λογίζονται ως ποδήλατα και κυκλοφορούν όπου επιτρέπονται τα ποδήλατα. Βέβαια, ποδηλατοδρόμους δεν έχουμε σχεδόν πουθενά. Απαγορεύεται για λόγους οδικής ασφάλειας η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών σε οδούς όπου αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες (άνω των 50 km/h). Πράγμα που σημαίνει ότι όσοι τα χρησιμοποιούν στην Κηφισίας είναι παράνομοι.
Η υποχρέωση υπόδειξης με το χέρι του αναβάτη, της πρόθεσής του να στρίψει, αν το πατίνι δεν έχει φλας, είναι το πιο επικίνδυνο πράγμα που έχουμε δει στους δρόμους της Αθήνας. Στην Ελλάδα, ο ΚΟΚ κάνει λόγο για πρόστιμα από 40 έως και 200 ευρώ σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κινείται κάποιος με υπερβολική ταχύτητα με κάποιο ηλεκτρικό πατίνι ή άλλο αντίστοιχο ηλεκτρικό μέσο. Δεν έχουμε δει κανέναν να τους τα κόβει.
Σε περιπτώσεις που ο χρήστης αφήσει το πατίνι σε σημείο που εμποδίζει την κυκλοφορία, τους πεζούς, εισόδους κτιρίων θα έπρεπε να υπάρχει τσουχτερό πρόστιμο. Αλλά, δεν τους γράφει κλήση κανείς.