Τα μάθατε; Φυσικά και τα μάθατε. Μετά το σουβλάκι και τη βενζίνη, αυξάνεται και η τιμή των ταξί. Αυτό θα έπρεπε να το περιμένουμε και κακώς έχει ξεκινήσει το γνωστό πανηγύρι στα social media μετά την ανακοίνωση της ΣΑΤΑ. H κυβέρνηση λατρεύει την ιδιωτικοποίηση, θα γλίτωναν τα πανεπιστήμια της ζωής; Όχι βέβαια. Αλλά όπως και να το κάνουμε, αυτή η αύξηση θα πονέσει την τσέπη μας καθώς δεν τη λες και μικρή.

Η σημαία, δηλαδή η αρχική χρέωση, θα ξεκινάει από το 1,80 ευρώ αντί για 1,19 ευρώ που ισχύει τώρα. Επίσης, η ελάχιστη χρέωση θα αγγίξει τα 4 ευρώ από τα 3,16 που είναι σήμερα. Η χρέωση για μια απλή διαδρομή, η θρυλική μονή ταρίφα, θα είναι αρκετά πιο αυξημένη: 0,90 ευρώ ανά χιλιόμετρο αντί για 0,68 ευρώ. Μετά το νέο τιμολόγιο, δεν θα σκεφτείς δύο φορές πριν μπεις σε ταξί; Θα το σκεφτείς. Καλά, για το Beat δεν το συζητάμε, πλέον επιβάλλει κόστος προμίσθωσης έως 2 ευρώ. Όλα αυτά, κάνουν τα ταξί να μοιάζουν ως μια πολυτέλεια και όταν κάτι γίνεται πολυτέλεια, τότε αυτόματα παύεις (εκτός και αν έχεις μια περιουσία για ξόδεμα στην άκρη) να το χρησιμοποιείς.

Το παραδέχομαι, θα μου λείψουν τα ταξί. Θα μου λείψουν γιατί μέσα σε αυτά μπορούσες να μάθεις και να δεις τα πάντα. Αγαπητοί μου οδηγοί, ελπίζω σύντομα να σας δω ξανά. Μέχρι τότε, θα αναπολώ όσα πέρασα μαζί σας και θα σκέφτομαι τις…

Ποδοσφαιρικές αναλύσεις

via GIPHY

Στην ίδια κατηγορία ανήκουν και οι συμβουλές ζωής. Άλλωστε, και οι ποδοσφαιρικές αναλύσεις είναι στην ουσία συμβουλές προς τον προπονητή για να βελτιώσει την εικόνα της ομάδας του. Βέβαια, ένας ταξιτζής που ακούει κάθε 1 ώρα τους ρεπόρτερ των ομάδων που λένε τα ίδια, ξέρει περισσότερα και από τον ίδιο προπονητή. Εκτός από το σύστημα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός ποδοσφαιριστή και τις λάθος αποφάσεις του προέδρου, γίνεται συνήθως και ένα νοσταλγικό throwback με σχόλια όπως «ο Κόκκαλης έφερνε παικταράδες. Τον πρόλαβες τον Τζοβάνι;».

Το εσωτερικό εικονοστάσι

via GIPHY

Και οι άπιστοι πιστεύουν στα ταξί. Κάθε κίτρινο αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του έχει ένα εσωτερικό εικονοστάσι για παν ενδεχόμενο, άσχετα αν το μισό από αυτό το εικονοστάσι το χρησιμοποιεί ο εκάστοτε οδηγός για να βρίσει τους οδηγούς που μπήκαν «σφήνα» σε κάποια στροφή. Στο ταμπλό βλέπεις τους πάντες, από τον Άγιο Χριστόφορο μέχρι και την Παναγία, την οποία πραγματικά λατρεύουν να πιάνουν στο στόμα τους οι ταξιτζήδες στην πρώτη αναποδιά. Θα μου λείψει απίστευτα λοιπόν η στιγμή που έκανα τον σταυρό μου. Όχι γιατί ένιωθα λες και μπήκα σε εκκλησία, αλλά γιατί «έγραφε» το ταξίμετρο.

Τις αποδείξεις

via GIPHY

Χαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαψχαχαα

Τη μυρωδιά του τσιγάρου

via GIPHY

Τις περισσότερες ώρες της ημέρας της περνάς σε ένα κάθισμα. Ε, δεν θα κάνεις ένα τσιγαράκι; Θα κάνεις. Όχι ένα, αλλά δύο πακέτα. Το ένα στο Everest που έχεις παρκάρει και το άλλο μέσα στο ταξί. Για να είμαστε δίκαιοι, όμως, πρέπει να πούμε ότι οι οδηγοί κάνουν πάντα την ερώτηση «σας ενοχλεί το τσιγάρο;» πριν το ανάψουν. Αν απαντήσεις «ναι, με ενοχλεί», δεν σε κοιτούν με μισό μάτι αφού έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο έχει ποτίσει από την νικοτίνη. Αυτή η μυρωδιά, ναι, θα μου λείψει. Είναι πολύ ωραίο να γίνεσαι παθητικός καπνιστής στο δρόμο για τη δουλειά σου.

Τις μουσικές επιλογές

via GIPHY

Βαρύ λαϊκό, όχι αστεία. Το πρόγραμμα ξεκινάει με ενημέρωση, συνήθως Τράγκα. Τώρα που ο δημοσιογράφος δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή, όμως, οι ταξιτζήδες έχασαν τον καλύτερό τους φίλο και έτσι το ρίχνουν από νωρίς στη μουσική που σε συνδυασμό με την μυρωδιά του καφέ και του τσιγάρου, γίνεται ακόμα πιο βαριά. Οι ύμνοι χωρισμού παίζουν ασταμάτητα ενώ σε διάφορες μπουμερίστικες εκρήξεις, μόλις δουν νέους, βάζουν house. Στο πακέτο περιλαμβάνονται και συμβουλές για το πώς θα ξεπεράσεις την πρώην σχέση σου. Φυσικά και έχουν εμπειρία, οι περισσότεροι δηλώνουν χωρισμένοι. Ακόμα και να μην είναι, χωρισμένοι θα δηλώσουν ώστε να δικαιολογήσουν τη μουσική που φτάνει στα αφτιά σου.