Από εδώ το πάει, από εκεί το πάει, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας καταφέρνει σταδιακά αυτό που θέλει να πετύχει: την ιδιωτικοποίηση της παιδείας. Χτες, εκπρόσωποι του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) συναντήθηκαν με στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και αποφάσισαν για το νέο τιμολόγιο, σύμφωνα με ανακοίνωση του πρώτου.
Όποιος λοιπόν μπαίνει σε ταξί, η σημαία, δηλαδή η αρχική χρέωση, θα ξεκινάει από το 1,80 ευρώ αντί γα 1,19 ευρώ που ισχύει τώρα. Επίσης, η ελάχιστη χρέωση θα αγγίξει τα 4 ευρώ από τα 3,16 που είναι σήμερα. Σαν το σουβλάκι ένα πράγμα.
Η χρέωση για μια απλή διαδρομή, η θρυλική μονή ταρίφα, θα είναι αρκετά πιο αυξημένη: 0,90 ευρώ ανά χιλιόμετρο (αντί για 0,68 ευρώ). Μικρότερη είναι η αύξηση για τη νυχτερινή διαδρομή, τη λεγόμενη διπλή ταρίφα: 1,25 ευρώ ανά χιλιόμετρο (από 1,19). Δεν τελειώσαμε εδώ, έχουμε και την κούρσα για το αεροδρόμιο. Αυτή θα αυξηθεί από τα 35 ευρώ που είναι σήμερα στα 40, ενώ η ενώ η χρέωση για διαδρομή από λιμάνια, σιδηροδρομικούς σταθμούς και σταθμούς ΚΤΕΛ διαμορφώνεται στο 1,07 ευρώ. Οι αποσκευές άνω των 10 κιλών θα χρεώνονται 40 λεπτά η μία.
Δείτε και τον τιμολόγιο, μοιάζει αρκετά με το μενού ενός σουβλατζίδικου το 2022:
Οι παραπάνω αυξήσεις έρχονται μετά το απίθανο e-mail της Beat η οποία έκανε γνωστό πως επιβάλλει κόστος προμίσθωσης έως 2 ευρώ. Όλα καλά θα πάνε. Ελπίζουμε.