Θέλεις να δείξεις ότι είσαι πελούσια, κακόγουστη και αγαπάς τα άχρηστα αντικείμενα; Πάρε μια ομπρέλα για τον ήλιο, όχι αυτή της παραλίας, αυτή του Gucci που συνεργάστηκε με την Adidas και έβαλε ταμπελάκι σε μια κολεξιόν για να χαίρονται οι στυλίστες των περιοδικών μόδας που δεν διαβάζει κανείς παρά τρεις fashion bloggers εναπομείνασες και πέντε ράφτρες λαϊκών αηδονιών της πίστας που θέλουν ρούχα από Μιλάνο made in Patisia.

Μια φωτογραφία του Αλέσαντρο Μισέλ θα σε πείσει για την εκκεντρικότητα του μόδιστρου που βαφτίσαμε ιδιοφυΐα του ντεσέν. Αν δεν σε ντύσει πολυέλαιο ή πίνακα Αναγέννησης που μπορεί να είδες στο Ουφίτσι δεν φχαριστιέται το πατρόν ο άτιμος.

Μέχρι και οι Κινέζοι που αγοράζουν τα γκούτσι με το κιλό γιατί μπορούν τον τρολάραν για το ομπρελίνο που λάνσαρε ως το πιο άχρηστο αξεσουάρ που μπορείς να πάρεις ποτέ (δεν θα στοιχημάτιζα πολλά σε αυτόν τον ισχυρισμό, υπάρχουν και χειρότερα). Οι Κινέζοι καταναλωτές επικαλούνται το γεγονός ότι το προϊόν, με τιμή 11.000 γιουάν (1.311 £ και περίπου 1500€ κασέρι) και δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, δεν εκτελεί τη βασική λειτουργία που θα περίμενε ένας μέσος χρήστης μιας ομπρέλας. Με άλλα λόγια, αν βρέχει θα χαλάσει. Ονομάζεται «ομπρέλα ηλίου» στη σελίδα της Gucci, το κομμάτι από την επερχόμενη συλλογή Adidas x Gucci και συνοδεύεται από μια προειδοποίηση ότι «δεν είναι αδιάβροχο και προορίζεται για αντηλιακή προστασία ή διακοσμητική χρήση». Βγάλε καλέ την αλοκάσια από το σαλόνι, είναι τόσο last year, φέτος θα φορεθεί το παρασόλι του Gucci για διακοσμητικό.Στον ιστότοπο της Gucci στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχει μια λίστα αναμονής για την ομπρέλα , όπου η τιμή της είναι ελαφρώς φθηνότερη 870 £. Καλά οι Εγγλέζες δεν φημίζονται ούτε για το καλό τους γούστο στη μόδα ούτε για το καλό τους γούστο γενικά.

https://t.co/gehYoswgky

Οι παλαβομάρες του οίκου όμως (στον κόσμο της μόδας αυτό μεταφράζεται ως α) πρωτοπορία, β) εκκεντρικότητα και γ) Τέχνη) δεν έχουν σταματημό. Αυτή την εβδομάδα, το brand διοργάνωσε μια επίδειξη μόδας σε ένα κάστρο του 13ου αιώνα στην Απουλία της νότιας Ιταλίας, με συντάκτες και influencers από όλο τον κόσμο για μια εκδήλωση σχεδιασμένη να ευθυγραμμίσει το λανσάρισμα της συλλογής της με την έκλειψη Σελήνης. Αχ, όταν διαβάζω κάτι τέτοια τρελά πάντα θυμάμαι την Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία Αστέρω, σε μια σκηνή (και μόνο που το γράφω ανατρίχιασα) η Αστέρω χάνει τα λογικά της και το σκάει, ενώ ο Θύμιος φεύγει και ψάχνει να την βρει. Κατά την αναζήτησή του, παίζει τη φλογέρα του, από τον ήχο της οποίας τον αναγνωρίζει η Αστέρω και φανερώνεται.

https://t.co/Rnodj8CkoS

Ας μιλήσουμε και λίγο για τα μπικικίνια να δούμε αν έχουν αντίκρυσμα οι παλαβομάρες: Μέχρι πρόσφατα, είχε επιτυχία στην Κίνα, η οποία προβλέπεται να είναι η μεγαλύτερη αγορά για είδη πολυτελείας έως το 2025. Οι αναλυτές στου Daxue Consulting κρίνουν ότι η Gucci είναι η τέταρτη πιο δημοφιλής μάρκα πολυτελείας στη χώρα, μετά τις Chanel, Dior και Hermès. Η κινεζική αγορά ήταν το κλειδί για την εκθετική ανάπτυξη της Gucci από τότε που ο Αλεσάντρο Μισέλ έγινε δημιουργικός διευθυντής το 2015.

Αλλά, τα lockdown στην Κίνα τους τελευταίους μήνες, ως μέρος των αυστηρών μέτρων της χώρας κατά της Covid , επηρέασαν άμεσα τα στοιχεία των πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Τον Απρίλιο, αποκάλυψε ότι οι πωλήσεις της είχαν αυξηθεί κατά 13% σε αντίθεση με το 19% προέβλεψαν οι αναλυτές και η τιμή της μετοχής της μητρικής εταιρείας Kering στη συνέχεια έπεσε.

Συμπέρασμα, όταν σε περιγελά και η μεγαλύτερη αγορά σου και φαίνεται και στα νούμερα θα σου βάλει χέρι ο Πινό, πατέρας και γιος (ιδιοκτήτης και του οίκου  Gucci).

Και bonus πρόβλεψη: τι θα πουλήσει στην Ελλάδα; Αυτά τα αθλητικά που έχουμε αγοράσει όλοι μας κάποια στιγμή στο παρελθόν και τα αναβιώνει ο Gucci βάζοντς απλά το όνομά του στο sneaker. 

https://t.co/tN0zM9LvZk

Διαβάστε ακόμα στο Provocateur:

Τα πανάκριβα άχρηστα πράγματα που δεν αξίζουν τα λεφτά τους 

Τα plus size μοντέλα του Gucci βγάζουν τους χοντροφοβικούς από τη μόδα

Όταν η μόδα παθαίνει “Κουρδιστό Πορτοκάλι” την αγαπάμε λίγο παραπάνω